Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

My Little Pony-keräily ja custom

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.08.2007 22:26

Lainaus: Piiskansiima

Yääähhh! Onko kaikki My Little Ponyt nykyisin tuollaisia rumia horiskoita kuin mitä tuossa yhdessä linkissä?! (sorry ot, mutta kauhistus...)

Olettaen että tarkoitit sitä linkkiä G2-poniin, niin vastaus on luojan kiitos ei. G2-mallisten ponien kulta-aika on ohi(jes!) En itsekään pidä kakkosista juurikaan. G1:set ovat mieleisiä
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2007 22:28
Joo sori Kuunsilta että kirjoitin tuon edellisen viestin sun tunnuksilla, mutta oma vikasi, kun et kirjautunut ulos! xD
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2007 17:04
Yay Löysin tänään sen mlp-repun jota olen hartaasti etsinyt. Vaikka sain kokea sen takia karmeaa tuskaa: jouduin menemään H&M:lle! Onneksi olin tehnyt jo valmiiksi strategisen sotasuunnitelma, syöksyin suoraan yläkertaan, maksoin repun ja häivyin vikkelään.
  • Lähetetty: 14.08.2007 18:43
Minulla on mlp-laukku. Sekin on henkasta ja mauttomasta, mutta kaveri osti sen minulle
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2007 15:27

Lainaus: Kuunsilta

Olettaen että tarkoitit sitä linkkiä G2-poniin, niin vastaus on luojan kiitos ei. G2-mallisten ponien kulta-aika on ohi(jes!) En itsekään pidä kakkosista juurikaan. G1:set ovat mieleisiä

No huh! En sinänsä keräile Ponyja, mutta alkoi vain karmimaan että mitä niille on tehty... Itse olen leikkinyt noilla G1-mallin ponnyilla. Harmi vain, että äiti ja mummi kärräsivät ne kaikki jossain vaiheessa kirparille jostain syystä.
  • Lähetetty: 15.08.2007 16:27
Sain tietää vasta lapsuusiän jälkeen noista kamalista mutanteista. Olin ihan että Graaaah! mitä niille on tehty?!?!? joku virus iskenyt ja tehnyt niistä mutantteja!
  • Lähetetty: 15.08.2007 16:53
Ääää. Ei saa pilkata G2-poneja. Minä pidän niistä ja ne ovat minun keräyskohde numero 1. Onhan ne vähän laihoja, mutta minusta niistä tulee paljon mieleen G1-ponien "isosisko-ponit". *pitää henkeen ja vereen kakkosgeneraation puolia*
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • • Muokkasi: koulrofobia
  • Lähetetty: 15.08.2007 18:49
Mä kans pidän G2 puolia. Minä leikin pienenä niillä, ja niitä taitaakin olla kertynyt jotain kymmenen kappaletta. En keräile tai muuta, enkä tiedä niiden nimiäkään.

EDIT: Mulla on toi Princess Twinkle Starin tapainen. Sillä ei tosin ole siipiä, sen kyljessä on oikeasti vilkkuva tähti ja sen mukana tuli varsa.
  • Lähetetty: 15.08.2007 22:39
Yay Hyvä koulrofobia, nyt minun ei tarvi yksin pitää G2:sten puolia

Lainaus: koulrofobia

Mulla on toi Princess Twinkle Starin tapainen. Sillä ei tosin ole siipiä, sen kyljessä on oikeasti vilkkuva tähti ja sen mukana tuli varsa.

Sinun kuvailemasi Princess Twinkle Star on tosiaan Magic Light Up Familiesin poni. Minullakin on se aikuinen (molemmat variaation itseasiassa), mutta harmittaa kovasti etten ole varsaa mistään löytänyt :/
Mutta kyllä se vielä joskus tulee vastaan
Kirjoittanut: Yletaija (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.11.2007 13:18
Moi! Teen keräilijäsarjaa Yle Extralle ja yritän etsiä käsiini henkilöä, joka haluaisi näyttää My Little Pony- kokoelmaansa tv:ssä. Kuvaisimme lyhyen jutun, jossa sinua haastatellaan ja kokoelmaa kuvataan. Muös custome-ponit jne on enemmän kuin jees! Ota yhteyttä! taija.marjamaki@yle.fi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit