Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

My Little Pony-keräily ja custom

Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:15

Lainaus: Yletaija

Moi! Teen keräilijäsarjaa Yle Extralle ja yritän etsiä käsiini henkilöä, joka haluaisi näyttää My Little Pony- kokoelmaansa tv:ssä. Kuvaisimme lyhyen jutun, jossa sinua haastatellaan ja kokoelmaa kuvataan. Muös custome-ponit jne on enemmän kuin jees! Ota yhteyttä! taija.marjamaki@yle.fi

Kannattaa varmaan käydä kyselemässä täältä http://www.valkyyria.net/mlpforum/index.php sieltä löytyy kaikki aktiivisimmat keräilijät
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:16
Mutta hyvä Moruganna, onhan meillä täälläkin jo aika monta ponittajaa, joten nyt vaan yhteydenottoa tuohon mademoiselle Taijan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Hopi, hopi. Kip, kop. Ptruu.
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:18
Huh, en minäkään omista kuin 100 ponia, se on hyvin vähän keräilijöiden keskuudessa
Eikä kustomejakaan nimeksikkään, tietysti jos jollain toisella on niin mikäs siinä
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:25
Mäkin harrastin kerran "ponikustomointia" kun joskus kasariluvun lopulla löydettiin pois heitetty poni jostain ja ammuttiin sitä ilmakiväärillä... muahahaha. Älkää itkekö verta
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:28
Voisiko joku linkittää kaikkien eri G-juttujen esimerkkejä? Itse olen täysin pihalla, ulkomailla kun en My Little Poneihin tutustunut.
  • Lähetetty: 02.11.2007 20:33
Hmm, no tätä sivustoa tykkään itse käyttää, kun etsin jotain ponia, ja onhan nuo luokiteltu G1, G2 ja G3-poneihin.
Sitten jos customointi kiinnostaa niin Aikarin on kiva sivusto.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.11.2007 21:26
Paljon kiitoksia En jaksa kiinnostua kustomoinnista mutta halusin vain selvyyttä noihin G:iden ulkonäköeroihin Itse olen ilmeisesti omistanut jokaisesta G:stä poneja, tosin en ole osannut yhdistää niitä My Little Pony -nimen alle
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2007 13:11
Missä hinnoissa nuo ponit liikkuu? Mietin vain että pitäisikö myydä pois nuita omia lapsuuden ajan poneja.
  • Lähetetty: 04.11.2007 14:16

Lainaus: BronzeRain

Missä hinnoissa nuo ponit liikkuu? Mietin vain että pitäisikö myydä pois nuita omia lapsuuden ajan poneja.

Kyllähän niistä saa ihan hyvin rahaa, se riippuu aina ponista ja kunnosta.
Keskimääräinen hinta G1-poneille on ollut jotain 7-9e, ja harvaisimmista saa maksaa parisataa euroakin ihan hyvin.
G2-poneista ei makseta niin paljoa, jollain 4e saa sellaisen ponin.
Minulle saa sitten tarjota niitä jos olet myymässä *winkwink*
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2007 20:33

Lainaus: BronzeRain

Sama kävi mielessä kun ovat olleet vaan kaapin pohjalla, mutta toisaalta olis kiva säästää vaikka omille lapsille Nuo customoidut näyttää hienoille, mutta en omia kyllä raaski tuunata, pidän mielummin tuollasena ku ne oli lapsuudessani:p
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!