Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

eläimistä

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2010 10:14
Muista katsoa että kissalla olisi jokin paikka, johon pääsee korkealle turvaan katselemaan maailmaa. Sieltä kissa myös mielellään nuuhkii ympäristöään ja tarkkailee ihmisiä. Ja jokin paikka jossa pääsee piiloon, kaapin alle tai kassiin tai johonkin, jossa on katto pään päällä. Kissa tulee tutuksi paikkojen kanssa kiertelemällä haistelemassa. Jos se on ihan hyvin kohdeltu kissa, niin on hyvin paljon mahdollista että se jo ensimmäisenä päivänä valloittaa itselleen oman alueen Sitten kun se alkaa puskea sua ja tavaroita, on se kotiutunut.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 31.03.2010 19:46
Oma kisuni, Nappi, on suorastaan hullaantunut raeruohon mukanaan tuomista 'eksoottisista aromeista'. Koska mamma ei ole tarpeeksi viisas, niin tällä viikolla on käynyt jo monesti niin, että raeruohoastia on päässyt lentelemään komeasti ympäri asuntoa päivästä, mutta minä tyhmä en vain huolimatta siitä, että herra on saanut luvallisia maistiaisia miltei joka päivä.

Mutta kyllä kissat ovat ihania. Nappi tulee joka aamu herättämään minut 7 maissa ellen ole ollut hereillä jo aikaisemmin. Herra kävelee minun selkäni päällä, muolee kasvoja ja maukuu korvaani, elleivät muut herätyskeinot tepsi. Aina tullessani kotiin herralle iskee kova puheripuli, ilmeisesti toisella olisi niin paljon kerrottavaa kuluneesta päivästä. Min en tietenkään tyhmänä ihmisenä ymmärrä toisen innokkaasta selostuksesta mitään.

Ja kun muutkin ovat postanneet kuvia otuksistaan, niin tuossa on kuva minun kollistani:
http://i4.photobucket.com/albums/y146/Mjafa/aaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa.jpg
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2010 14:58

Lainaus: Mad Scientist

Minä olen tekemisissä paljon hiirien kanssa ja ne on kyllä tosi häijyjä eläimiä. Ne purevat heti kun ottaa kiinni ja pomppii pitkin häkin seiniä ja karkailee.

Mitä ihmettä? Mihin "ilkimys"yksilöihin sinä olet sitten törmännyt koskapa ei itsellä ole ollenkaan tuollaisia kokemuksia hiiristä? Eläinkaupassa töissä olemisen lisäksi on kokemusta kertynyt omistakin hiiristä eikä yksikään ole purrut koskaan. Jos jotain herkkuruokaa tuoksuu sormissa niin silloin saattavat vähän "maistaa".
Omat kokemukset ovat että ovat aika pitkälle samanlaisia lemmikkeinä kuin rotat (rotista tosin ei ole omakohtaisia kokemuksia muuta kuin tuolta eläinkaupan kautta), lyhytikäisempiä vain ja tietysti pienempiä.
Itsellä on ollut ihan tavallisia, mini- sekä midihiiriä. Suloisia otuksia ovat. Ja älykkäitä.

Lainaus: Mad Scientist

Niiden takaisin pyydystäminen käy urheilusta.

Hahaa, kaverin kirpunkokoisten hiirenpoikasten pyydystäminen takaisin terraarioon oli kieltämättä melkoinen suoritus. Melkoisen vikkeliä ovat jaloistaan, eikä toki isommatkaan paljon jälkeen jää.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2010 15:11

Lainaus: Malys_

Mitä ihmettä? Mihin "ilkimys"yksilöihin sinä olet sitten törmännyt koskapa ei itsellä ole ollenkaan tuollaisia kokemuksia hiiristä?

Saattaa olla muuten labrahiiristä kyse. Odotan innolla, kun pääsen itse tutustumaan näihin hirvityksiin lähemmin. :P Lemmikkihiiret ovat varmasti vähän kiltimpiä luonteeltaan.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.04.2010 09:59
Sain kissan perjantaina kotiini, vihdoinkin! Alku on ollut epäilyttävän helppoa, eikä mitään ongelmia ole tullut. Hän ei vain oikein malttaisi syödä, kun on niin paljon kaikkea uutta ja kiinnostavaa: jos ei muuta, niin oma häntä ainakin. Aika menee kuin siivillä harmaata hassulaista seuratessa, saa välillä tosissaan vahtiakin!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.04.2010 10:24
Uusi koira on parhaillaan kotona koe-ajalla. Tietysti samaa rotua, kuin edelliset, eli Belgianpaimenkoira. Malinois muunnos tosin tällä kertaa. Kivalta nartulta vaikuttaa ja tulee hyvin toimeen kahden vanhemman urokseni kanssa. Iso työmää treenata, kun uutta kisakoiraa kaipaan, mutta luultavasti joutuu tytön silti lauman jatkoksi ostamaan. Viikon tosiaan ollut ja hyvin on myynyt itsensä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.05.2010 08:19

Lainaus: darkAngel

ja sitten sellanen pitkäaikasempi unelma, kissanpentu

Vihdoin ja viimein tämä unelma on toteutumassa. (niin siis tuo on lainaus itseltäni, nimimerkki vaihtunut...) Suloinen pieni kissaneiti muuttaa kesäkuussa emonsa luonta Hirvensalmelta miun luo. Nimenkin olen miettinyt. Nefertiti (kyllä, olen ihan täysi muinaisen Egyptin friikki). Käytiin tiistaina äidin ja pikkuveljen kanssa katsomassa pentuja ja olivat kyllä niin suloisia ja pieniä. En millään malttas odottaa kesäkuuta. Oon ollu ihan lapsesta asti todella eläinrakas ihminen (jopa niin, että joskus ihan pienenä menin ja söin isovanhempieni koiran muonapapanat) ja varsinkin tuo oma kissanpentu on ollut haaveissa niin kauan kun jaksan muistaa.
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:26

Lainaus: DeadlyNightshade

Saattaa olla muuten labrahiiristä kyse. Odotan innolla, kun pääsen itse tutustumaan näihin hirvityksiin lähemmin. :P Lemmikkihiiret ovat varmasti vähän kiltimpiä luonteeltaan.

Juurikin näin. Ovat labrahiiriä. Nuoret yksilöt tuntuvat olevan kauheen hyperaktiivisia, mutta noi vanhemmat yksilöt ovat paljon rauhallisempia.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2010 19:53
Minulla on 2 gerbiiliä, söpöjä pikkuisia "hiiriä"
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:50
Minulla on kotona uusi asukki, 9 kuukautta vanha kuningaspython nimeltään Hannibal.
Ukko on vielä todella pieni verrattuna siihen, mihin mittoihin se kasvaa aikuistuessaan, mutta puristusvoimat ovat tuonkokoiseksi kääryleeksi jo mahtavat.
Hannibal on ollut minulla nyt jo nelisen kuukautta ja mukavasti on tottunut uusille asuinsijoilleen,
herra on jopa oppinut viimeinkin syömään itsenäisesti.

http://s4.photobucket.com/albums/y146/Mjafa/?actio n=view&current=IMG_5773.jpg

Seuraavaksi lemmikiksi olen kaavaillut itselleni Grammostola roseaa.

Edit: tai sitten toista käärmettä (pythonia). En osaa vielä tarkemmin sanoa, mutta sen tiedän, että joku terraarioeläin se tulee olemaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit