Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kihlat

Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2008 12:51
SirMaryLee: Ikävä kuulla. Tutulta kuulostaa, olen itse ollut samassa tilanteessa. Myöhemmin selvisi kuitenkin että koko juttu on ollut suurta kusetusta. Onneksi sain sen verran selkärankaa kerättyä, että onniostuin pääsemään eroon siitä lumpusta. Toivottavasti sinulle käy paremmin, mutta muista että meressä fisuja riittää.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.04.2008 13:08
Itse olen ollut kihloissa puolisen vuotta vaikka ollaan kihlattuni kanssa tunnettu vasta n. vuoden. Pian olemme myös muuttamassa yhteen, mikä saattaa vaikuttaa häitiköidyltä. Vaikeahan sitä on kenellekään muulle selittää, eikä tarvitsekaan. Sanon nyt kuitenkin, että kyllä sen tietää jos oikeanlainen henkilö osuu kohdalle. Todella uskon, että tästä on mahdollista tulla onnellinen parisuhde. Nyt kuitenkin keskitymme vain tuleviin muutoksiin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2008 13:38

Lainaus: Pic

mutta muista että meressä fisuja riittää.

heh niinhän siellä taitaa niitä riittää, mutta se on harmillista kun yksi vain kiinnostaa muttei tykkää tarttua syöttiin :P

Ja kuten yllämainittiin, kyllä sen huomaa kun se oikea palikka päähän kalahtaa : ) Ite ainakin huomasin, eikä toisaalta kaduta yhtään. No rakkaus on sitä ja rakkaus on tätä. Kuka sitä sitten tietää, koska se oikea osuu kohdalle? se taitaa olla vaikeempi kysymys :P
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.11.2008 11:40
Jaa-ah.Tänään eräänlainen vuosipäivä. Neljä vuotta nyt oltu Dark Eyesin kanssa kihloissa. Niin se aika vaan rientää. Aika hyvin ollaan kaikesta huolimatta toisiamme kestetty. Ainakin vielä..
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:43
Kihlauduimme poikaystäväni kanssa tuossa 16.11. pari päivää ennen kaksivuotispäiväämme. Sanotaanko vaikka näin, että itse en tiennyt kihlausajatuksesta mitään, pysyn kyllä miehen rinnalla vaikka ilman sormuksiakin, mutta näin kävi. Pakko kompata muita, kyllä sen oikean siinä tunnistaa ajan kanssa, ja tämä kelpaa minulle oikein hyvin. Paljon olemme jo saaneetkin kestää, eikä ne vaikeudet tähän lopu mutta uskon vakaasti että selviämme, ja onnellisina selviämmekin.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:46
Reilun vuoden olimme seurustelleet ja puolisen vuotta asuneet yhdessä kun mies sitten Tukholman reissulla meni ja kosi! Sormuksia ei ollut valmiina, vaan ne kävimme ostamassa palattuamme Suomeen.
Minulle kihlaus tarkoittaa todella lupausta avioliitosta ja päätimme mennä naimisiin 2010.

muoks: tämä kihlaus tapahtui siis syyskuussa
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2009 20:00
minä kosin puhelimessa ollessani meren tuolla puolen ja mies suostui. heti suomeen palattua menin kultakauppaan ja ostin sormukset, vähän mietin tuliko liian äkkiä äitini kuoleman jälkeen, mutta kihlaus päivä on vasta hautajaisten jälkeen. enkä kosiessani vielä tiennyt äidistäni.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2009 17:23
Minusta kihlaus nyt on sillä lailla yks hailee.
Siis onhan se hieno merkki, että ihminen haluaa sitoutua, mutta se merkitys on häviämässä.
Salkkareissakin kauhea paniikki jos Oona ja Miro menee kihloihin....siis....ainahan sen saa purettua!
Mutta eihän se tietenkään ole leikin asia, eiköhän sen merkitys ole ihan tapauskohtainen parin kesken =)
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2009 14:54

Lainaus: Not the nicest girl

Salkkareissakin kauhea paniikki jos Oona ja Miro menee kihloihin....siis....ainahan sen saa purettua!

No joo, mutta ainahan avioliitonkin saa purettua, eikä sitäkään oteta niin heppoisesti kuin kihlaus nykyään.

Lainaus: Not the nicest girl

Mutta eihän se tietenkään ole leikin asia, eiköhän sen merkitys ole ihan tapauskohtainen parin kesken

Niinpä!

Meille se on lupaus avioliitosta, mutta se ei johdu siitä, että olisimme niin "vanhanaikaisia", vaan lähinnä näin siksi, että meidän mielestämme nämä nykyajan esikihlat tai mitkä pelleilyt nyt nimeltään olivatkaan, ovat vain niin naurettavan typeriä.
Hauskintahan tässä on se, että oma äitini on kihloissa, muttei aio koskaan naimisiin. Eli kyse ei siis ole edes mistään teinien villityksestä, vaan ihan kaikenikäisten.

Tästä ei kenenkään tarvitse vetäistä hernettä, maissia eikä edes paprikaa nenäänsä, koska tämä oli tosiaan vain meidän mielipiteemme.
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bianco
  • Lähetetty: 06.04.2009 11:56

Lainaus: Lacy gloom

Meille se on lupaus avioliitosta, mutta se ei johdu siitä, että olisimme niin "vanhanaikaisia", vaan lähinnä näin siksi, että meidän mielestämme nämä nykyajan esikihlat tai mitkä pelleilyt nyt nimeltään olivatkaan, ovat vain niin naurettavan typeriä.

Mullekaan ei ole kukaan onnistunut vielä selittämään, mitä kihlaus sitten on, jos ei lupaus avioliitosta ja sen esiaste. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse olen sillä linjalla, että ehdottomasti pitää asua jonkin aikaa yhdessä ennen kuin edes puhutaan kihloihin menosta, ja se tietysti olisi monelle kauhistus.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit