Gootti.net

Kihlat

Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 11:58
Elikkäs ovatko monet täällä kihloissa?
Jos ovat kertoisitteko hieman tarinaanne.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.09.2007 12:08
Olenhan minä kihloissa. Mentiin jo joskus 7 vuotta sitten. Naimisiin menosta ei ole ollut puhetta, paitsi joskus ohimennen leikkinä. Kuvittelin, että sormus sormessa merkitsisi jotakin konkreettista, mutta eihän se niin mene. Toisille kihlat ja naimisiin meno sopii, toisille ei.

Olinhan minä onnellinen, kun mulle tarjottiin kihlasormusta. Kertoo se sentään jonkinmoisesta sitoutumisesta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tärkeintä on omat tunteet ja ajtukset, sekä keskinäinen luottamus. Ei kannata tuijottaa liikaa sormuksiin.

(Älkää välittäkö mun löpinöistä. Olen vanha ja kyyninen.)
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 12:27
Kuinka kauan olitte seurustelleet ennen kuin hän tarjosi sormusta?
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2007 13:29
Mentiin tän kesän alussa, neljän vuoden seurustelun jälkeen. Olin oikein otettu ja tapahtuma itsessäänkin oli erittäin romanttinen(mieheni on romanttista tyyppiä, onneksi). Nyt ollaan mietitty hääpäivääkin johonkin kymmenen vuoden päähän. Ajatuksena oli, että jos silloin ollaan vielä yhdessä niin sitten varmaankin loppu elämä. Noo, mitään ei olla vielä sovittu, mutta alustavasti kuitenkin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.09.2007 13:49
Mentiin kihloihin viime uutena vuotena. Sitä ennen 4vee yhessä.

*haaveilee 10min*

Niin, siis.. meillä oli romanttiset kihlajaiset. Mentiin torille katsomaan ilotulistu ja sitten käänyin katsomaan,ei mies ollutkaan vierelläni vaan polvillaan edessäni. Itkuhan siinä tuli ja aika moni tuntematon onnitteli,kun paljonhan siinä porukkaa oli ympärillä. Ai että. Tuli ikävä sitä päivää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2007 14:02
Kohta kolme vuotta oltu kihloissa.
Tunnettiin toisemme jo lapsuus ajoilta ja jotenkin sitä sit päätyi eri paikkakuntien ja kaiken muun jälkeen yhteen ja myöhemmin kihloihin..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 14:16
Eipä se onni löydy korukaupasta. Joskus jos vihille tepastellaan niin sitten hankitaan koruvalikoimaan lisäystä, muuten ei asialla ole oikein mitään merkitystä meille. Timantteja otan mielelläni vastaan muutenkin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.09.2007 14:44
Hmm, täytynee tännekin pistää...

Elikkäs, täs ois nyt ollu tarkalleen 2kk ja 5 päivää kihlautuneena.. Sinä melko yleisenä päivänä 07.07.-07 Sitä ennen oli hiukan seurustelua alla (hyvä on, myönnän, olin hätäinen päätöksissäni, mut minkäs teet ) ja toinen lähti seuraavana päivänä italiaan reissuun... :/ Oltiin aiemmin puhuttu rengastamisista yms, ja ajattelin että ainahan sitä voi yrittää.. Olimme silloin Suomenlinnassa, kaivoin taskustani sormukset, otin kätensä omaani ja pujotin sormuksen paikoilleen. Ei hän vastaan pistänyt

Ja tuo sormustamisen merkitys; kaikillehan se ei ole sama asia, eli lupaus avioliitosta, toisille se merkitsee vahvempaa sitoutumista. Itse koen asian niin. Avioon mennään jos on mennäkseen.. :3
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:07
Vahvemmasta sitoutumisesta kertoo mielestäni ennemminkin asuntolaina...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:09
Joo siis samaa kuin Chrystalis kertoi. Eli en ala uudestaan selitää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit