Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kihlat

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:19

Lainaus: Piiskansiima

Vahvemmasta sitoutumisesta kertoo mielestäni ennemminkin asuntolaina...

niimpä. paljompa se sormus siinä loppupeleissä mitään todistaa. mielestäni kihloihin meno on nykyään nuorisolla joku muotijuttu joka vain oksettaa meikäläistä päivä päivältä enempi. itellä ei oo kiire kihlautua tai mennä naimisiin, eikä ole miekkosellakaan. hyvä näin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.09.2007 16:08

Lainaus: AuroraBorealis

paljompa se sormus siinä loppupeleissä mitään todistaa.

Toisille se merkkaa enemmän tahi vähemmän, siitä on turha kiistellä mitä se merkkaa kenellekin.

mielestäni kihloihin meno on nykyään nuorisolla joku muotijuttu joka vain oksettaa meikäläistä päivä päivältä enempi.

Sen ymmärtänee mikäli keskustelee näiden nuorten kanssa ? Jotkut hakevat huomiota, toiset eivät. Enkä koe nuoresta iästäni huolimatta itseäni kovinkaan muotitietoiseksi sormuksen takia.

itellä ei oo kiire kihlautua tai mennä naimisiin, eikä ole miekkosellakaan. hyvä näin.

Eikö se niin mene että jokainen tyylillään ?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:09
Minulle kihlautuminen merkitsis sitä että n. kahden vuoden sisällä kihlautumisesta menisin naimisiin :P Joten ei vielä ajankohtaista.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:41

Lainaus: Elvira

Olinhan minä onnellinen, kun mulle tarjottiin kihlasormusta. Kertoo se sentään jonkinmoisesta sitoutumisesta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tärkeintä on omat tunteet ja ajtukset, sekä keskinäinen luottamus. Ei kannata tuijottaa liikaa sormuksiin.

(Älkää välittäkö mun löpinöistä. Olen vanha ja kyyninen.)

et ole vanha etkä kyyninen koska tuo on miun mielestä ihan totta. (mutta en nyt tiedä että oonko minä miten kyyninen ja vanha)
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:59
Kaikilla tietenkin oma mielipide asiasta. Ja saakin olla..
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 13.09.2007 09:09
Tänään tuli tarkalleen puoli vuotta täyteen kihlauksesta
  • Lähetetty: 13.09.2007 09:29
Ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu nyt noin 1v2kk. Eräs päivä tässä hän alkoi puhua kihlautumisesta. Olin otettu ja onnellinen.. Ei kuitenkaan päätetty vielä mitään. Nyt olen alkanut miettiä juuri tuota nuorison "muotijuttua"..

Tiedän paikkakunnalta itsekin muutamia nuoria pareja (15-16vuotiaita), jotka ovat menneet kihloihin siinä parin viikon-parin kuukauden jälkeen. Minusta se on naurettavaa!
Sitten aloin kelailla omaa tilannettani. Olen 18vuotias tyttönen ja miekkonen on vuotta nuorempi. Hänhän ei siis vielä ole täysi-ikäinen, jonka koen jollain lailla `ongelmana`..!
Vai onko se?
Ehkä pitäisi kuitenkin odottaa ennen kuin harkitsemme vakavasti kihlautumista. Se on kuitenkin itselleni todellinen sitoutumisen merkki! Enkä aio kihlautua kuin sen yhden ainoan kerran elämässäni. Sydämessäni kuitenkin tiedän, että se on tämä mies, jolle kuulun.

Olenkohan lapsellinen kun kuuntelen muita ja muiden mielipiteitä "teinikihlautumisesta"?!
Itse en kokisi tätä minään sellaisena. En edes haluaisi nostaa siitä mitään haloota, vaan se on suhteessa vakavamman sitoutumisen merkki. JA LUPAUS AVIOLIITOSTA.
  • Lähetetty: 13.09.2007 09:30

Lainaus: Vulpecula

Tänään tuli tarkalleen puoli vuotta täyteen kihlauksesta

Onnea =)
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 10:57
Eowynin kysymykseen vastaus:
Olimme seurustelleet 3 vuotta ennen kihloihin menoa. Ja asuneet yhdessä 2,5 vuotta..
  • Lähetetty: 13.09.2007 11:01
Aijaa! ^
Tuo kuulostaa jo hyvältä !
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit