Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kihlat

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2007 15:36

Lainaus: Chrystalis

Toisille se merkkaa enemmän tahi vähemmän, siitä on turha kiistellä mitä se merkkaa kenellekin.

Nimenomaa, elä ota sillä että jotenki yleistäisin esim sinua ja silleen vähättelisin sinun kihlaustasi, päin vastoin. Onnellinen olen kaikkien puolesta jotka kihloissa ovat ja onnellisia rakkaittensa kanssa. Mutta niinkuin sanottu, jokaisella oma mielipide.

Lainaus: Eowyn

Nyt olen alkanut miettiä juuri tuota nuorison "muotijuttua"..

Hmm, mitäs sitä totuutta kieltämään kun se on teinien keskuudessa oikeasti muotia olla iso liian aikaisin ja mennä kihloihin heti kun on muutama viikko/kuukausi oltu yhdessä. Ja juuri tuosta syystä kihlaus on menettänyt mielestäni merkityksensä. Ja joo-o, totta sekin että jokaiselle kihloihin meno merkitsee ihan eri asioita ja on jokaisen henk.kohtanen asia.
Mun ei ees tästä asiasta pitäisi puhua. Muistan kun olin 17 niin sen aikanen poikakaveri halusi kihloihin. Sanoin et katotaa sit ko ollaa oltu pari vuotta yhdes. Se suuttui. Eikä edes olla enää yhdessäkään että niin. En tiiä, mua vaan niin naurattaa se teiniritsojen sormus-villitys että oksat pois. Necrolust_ vaikenee.. :S
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:45
Olen ollut samassa parisuhteessa viisi vuotta, enkä silti ole menossa kihloihin... Tuo aika on enemmän kuin keskimääräisellä Hollywood-pariskunnalla!
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:49

Lainaus: Piiskansiima

Tuo aika on enemmän kuin keskimääräisellä Hollywood-pariskunnalla!

Tai enemmän kuin joillakin suomalaisilla aviopareilla.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:59

Lainaus: Elvira

Tai enemmän kuin joillakin suomalaisilla aviopareilla.

Niimpah
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.09.2007 23:49
Minusta kihlautuminen vaikuttaa hyvin romanttiselta ja hienolta asialta, ja olen hyvin onellinen kaikkien onnellisesti kihlautuneiden puolesta. Silti minusta on parempi odottaa vähän kuin sännätä suinpäin kihloihin heti kun on vähän aikaa seurusteltu onnellisesti. Kihlautumisen merkitys on alunperin ollut kuitenkin aviolupaus, ja siksi se pitäisi minusta edelleen ottaa vakavasti. Tosin koskaanhan ei voi tietää, mitä tuleman pitää.

En siis tuomitse kihlautuneita teini-ikäisiä, kaikille on kuitenkin yksilöllistä miten sitoutumisensa määrittää ja osoittaa. Eihän toki kaikkien kihlautuneiden tarvitse mennä koskaan naimisiin, jos eivät niin halua.

Niin ja itse en ole koskaan ollut lähelläkään kihlausta enkä edes seurustele, mutta ehkä sellainenkin päivä joskus koittaa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.09.2007 00:23

Lainaus: Piiskansiima

Vahvemmasta sitoutumisesta kertoo mielestäni ennemminkin asuntolaina...

Jaa, minä olen siis sitoutunut itseni kanssa? Jeje.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2007 06:27

Lainaus: Swanette

En siis tuomitse kihlautuneita teini-ikäisiä, kaikille on kuitenkin yksilöllistä miten sitoutumisensa määrittää ja osoittaa. Eihän toki kaikkien kihlautuneiden tarvitse mennä koskaan naimisiin, jos eivät niin halua.

tuosta tulikin mieleen että tiedän yhden parin joka on kihloissa mutta ei naimisissa. elikkä meikäläisen vanhemmat
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.09.2007 12:58
Olen itsekin tässä muutaman päivän pohdinnan jälkeen siihen tulokseen, että koska minulle se merkitsee lupausta avioliittoon, on parempi odottaa vielä muutama vuosi. Ja sittenhän sen näkee; tuskin tämä nykyinen mihinkään karkaa =D
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.09.2007 16:45

Lainaus: darkAngel

tuosta tulikin mieleen että tiedän yhden parin joka on kihloissa mutta ei naimisissa. elikkä meikäläisen vanhemmat

Samoin
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.09.2007 18:01
näkisin asian niin että on aivan sama oletko kihlautunut, aviossa vai suolisolmussa kumppanisi kanssa kunhan vain homma toimii niin että se on molemmille hyvä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit