Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:24
Olisin iloinen jos mua matkittais Olispa edes yksi samanhenkinen tyyppi maan päällä
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:44
mulla on kans semmonen juttu, että jos katon vaikka morticiassa, että voi luoja ku ihanat kengät ja ajttelen että ostan ne ehkä sitte joskus ku rahaa tulee ja jos koulussa jollain on samanlaiset jonkin ajan kuluttua niin tulee heti semmonen, että voi v1ttu nyt mä en voi ostaa tommosii kenkii ku sil on semmoset
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2008 12:54

Lainaus: Cata

Mä kuitenkin kunnioitan kavereitani ja tuttaviani niin, etten yhtään uskaltaisi mennä pukeutumaan samoihin kuteisiin kun en tiedä miten ne siihen oikeasti suhtautuisivat.

Minulla sama vika. Vaikka muuten tyyli poikkeaisikin aika paljon sen kaverin tyylistä, ja ne kengät (tai hame tai takki) olisivat ihanat ja haluaisin juuri sellaiset, en vai voi ostaa samanlaisia. Voihan se olla osin taas sitää vanhaa tuttua uniikki lumihiutale-ilmiötä, mutta toisaalta, ei se minua haittaa vaikka ne samat kengät olisivat tusinalla tuntemattomalla, kaverin kanssa en halua kuitenkaan samanlaisia.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:05

Lainaus: BronzeRain

ei se minua haittaa vaikka ne samat kengät olisivat tusinalla tuntemattomalla, kaverin kanssa en halua kuitenkaan samanlaisia.

Sama periaate. Jotenkin se myös näyttää hölmöltä, jos kaveruksilla on samat kuteet. Vähän "they think we're sister " ilmiö.

Jesh, viimeisimpänä tempauksena tämä kopioija neiti sanoi haluavansa leikata hiukset samalla tavalla kuin mulla -__-'
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:15

Lainaus: MissAnnThrope

Jotenkin se myös näyttää hölmöltä, jos kaveruksilla on samat kuteet. Vähän "they think we're sister " ilmiö.

Lol, joku urpo yritti joskus vuonna nappi ja kirves iskeä minua ja serkkuani (hyvin erinäköisiä, minä olin vaalea perussuomalainen babyface, serkkuni hyvinkin tumma ja eksoottinen) inttämällä että meidän on pakko olla sisaruksia kun meillä on samanlaiset sukatkin. No kummallakin oli kyllä raitasukat puoleenreiteen, ja minihameet, mutta siihen se jäikin. Minulla oli musta-valko-vaaleanpuna-raitaiset, serkullani muistaakseni sateenkaariraitaiset.

edit: typoa typon perään.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2008 17:21

Lainaus: MissAnnThrope

Jesh, viimeisimpänä tempauksena tämä kopioija neiti sanoi haluavansa leikata hiukset samalla tavalla kuin mulla -__-'

Onkos sinulla itsetunto kuinka hyvä ja kestävällä pohjalla ? Tuossa tilanteessa itse luutaavasti tekisin jotain ylilyöntejä kuten vaikka pukeutua pinkkiin yms johonkin itselleni sopimattomiin ja erittäin typerän näköisiin vaatteisiin (olen mies, joten minua ei normaaliolosuhteissa todnäk. tapaa pinkeissä vaatteissa).
Sitten kun olet parin päivän ajan pukeutunut tyhmästä (ja matkijasi on alkanut kopioimaan) niin jonain ramdom päivänä vedät "normivaatteet" päälle ja huudat matkijallesi, joka on sinulta kopioiduissa vaatteissa: "mitä Helvattia pukeudut noin tyhmästi!"

Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2008 23:52
Minun "tyyliäni" tuskin kukaan on matkinut, tai ainakaan en ole huomannut sitä. Ja jos huomaisin, tuskin välittäisin, kunhan ei vedä överiksi.
Minua taas voi periaatteessa syyttää matkimisesta, imen vaikutteita ympäriltäni kuin pesusieni. Viimeisimmät housuostoksetkin tein koska olin nähnyt yhdellä samaa koulua käyvällä saman kaltaiset ja pidin niistä.
Minun mielestäni on oikeastaan aika järjetöntä olla ostamatta vaikka kenkiä vain siksi että jollain "kaverin serkun kummin kaimalla" on samanlaiset. Tai vaikka ihan kaverilla. Onko sillä muka OIKEASTI väliä, jos itse pitää niistä ja uskoo niiden sopivan? Kunhan ei tosiaan vedä överiksi ja kopioi koko tyyliä.
Ja jos nyt välttämättä haluaa olla täysin uniikki, niin tehköön itse omat kuteensa...

Jep, olen väsynyt ja teksti on sen mukaista...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 19:21

Lainaus: Unholysacrament

Onkos sinulla itsetunto kuinka hyvä ja kestävällä pohjalla ? Tuossa tilanteessa itse luutaavasti tekisin jotain ylilyöntejä kuten vaikka pukeutua pinkkiin yms johonkin itselleni sopimattomiin ja erittäin typerän näköisiin vaatteisiin
Sitten kun olet parin päivän ajan pukeutunut tyhmästä (ja matkijasi on alkanut kopioimaan) niin jonain ramdom päivänä vedät "normivaatteet" päälle ja huudat matkijallesi, joka on sinulta kopioiduissa vaatteissa: "mitä Helvattia pukeudut noin tyhmästi!"

Loistava idea .. Täytyykin kokeilla tätä, voisi jopa toimia. Kyllä mä luulen, että oma ego kestää överiksi vetämisen. Kiitos avusta
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 29.11.2008 23:23
Nyt kyllä törmäsin melko jännään tapaukseen. Sattumalta irc-galleriasta löytyi tyyppi, joka näyttää epäilyttävän tutulta. Veikkaan, että kyse on puhtaasta sattumasta, mutta tuli pieni pelko, että minut on kloonattu jossain vaiheessa

URL
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 23:26
emanon

Käytätkö sinäkin usein pikkutyttöponnareita?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit