Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2011 02:00
Oon aina luullu, että nämä matkimishärdellit vallitsee lähinnä ala-asteaikoina, mutta tajusinpas olevani väärässä. Eräs kaverini tuntuu jatkuvasti muuttuvan enemmän ja enemmän minunlaiseksi, niin että tukka ja rastatkin on jo samaa väriä, violettia (eikä hiusvärinä ole ollenkaan yleinen täällä päin). No, sen vielä kestäisin, mutta kun vaatetuskin on muuttunut lähes identtiseksi. Päätin jättää tytön omaan arvoonsa ja olla välittämättä, pian luulisi kyllästyvän kun multa ei heru mitään reaktiota asiaan.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:09
Liikun niin vaihtelevissa porukoissa, ettei tyyliäni oikein muut harrasta. Itseasiassa paras ystävänikin lähinnä nauraa goottityylille.
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2012 15:59
Kaverini ei, mutta rakas siskoni kyllä x)
Käyttää useinmiten minun vanhoja vaatteita, meikkaa goottimaisesti, kuuntelee samaa musaa kun minä.
Tykkää kaikesta mistä minäkin. Siskoni on hieman höpsö x)
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2012 19:30
Huoh, kyllä ovat. Näitä on tähän mennessä löytynyt kaksi zipaletta. Toinen on minua kaksi vuotta nuorempi ja toinen vuoden. Tämä vuotta nuorempi on lopettanu matkimiseni, mutta aikoinaan tosiaan haukkui mulle irc-galleriassa(silloin kun vielä siellä aktiivisesti kävin) päin naamaa meikkejäni ja hiuksiani, mutta kas vain. Vuoden päästä hänellä on samanlaiset rastat kuin minulla(tuolloin siis ostin ainoastaan valmisrastoja, mutta nykyisin teen itse tai ostan jonkun muun tekemiä) ja meikkasikin pentele samalla tavalla(minulla on tietynlainen meikkaustapa, enkä voinut erehtyä siitä, etteikö tyyppi olisi minua matkinut).

Toinen tapaus onkin sitten vielä ärsyttävämpi. Hän puolestaan on Facebook kaverini(tunnen hänet netin kautta), eikä oikeastaan sen koommin juttele, ellei hän sitten halua tietää tyyliin jotakin, että miten olen piirtänyt kulmani, miten teen rastani, miten laitan ne tukkaani kiinni, mistä ostan vaatteeni ja plaa plaa. Ärsyttävä tyyppi kerta kaikkiaan. Jos hän todella olisi hyväkin kaverini, kertoisin enemmän kuin mielelläni nuo asiat, mutta kun kyseessä on vain tuollaista utelua, niin en sellaista sulata kyllä..
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2012 10:56
Nykyinen paras kaverini kyllä kopsasi tyylin aika hyvin aikanaan. Lukiota käytiin ja ei oikein edes siedetty toisiamme, aina oli pientä ********* ilmassa. Noh, tuli sitten tutustuttua paremmin toveri alkoholin ja suomalaisen mökkeilyn välityksellä ja pakkosyötin äijän pään täyteen kaikkea mahdollista musaa, mitä sattui kovalevyltä löytymään. Loppu on vähän niinkuin historiaa. Moni muu ystävyys on vaipunut unholaan, mutta tämä on kestänyt välimatkat ja kaikki. Ja Helsingin rautatieasemaltakin kyllä löydetään toisemme ilman isompia ongelmia. "Jaa, tuolla menee pitkä musta takki ja New Rockin monot, kaljapullokin näemmä kädessä..."

Kaveri kuitenkin löytänyt ihan omat nyanssit meininkiinsä ja opetuslapsi on oikeastaan mennyt opettajasta jo ohi. Itsellä ei vuosien jahkaamisesta huolimatta ole vieläkään yhtäkään tatuointia, kaverilla sitten taas minunkin edestä. Välillä myös melkein sapettaa, kun toinen on pitkänhuiskea ja laiha, helppo löytää vaatteita. Itse taas tälläinen suomalainen työmies, jolle nyt ei ensimmäisenä omantyylisiä kamppeita suunnitella.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2012 10:42
Kyllä. Tämä kyseinen ihminen pukeutuu samaan tyyliin kuin minä, kopioi meikkini ja värjäsi hiuksensa mustaksi.Parastahan tässä on, että kyseinen tyyppi kuuntelee jotain Robinia ja muuta purkkapoppia, vihaa goottigenren musiikkia. On vaan polttava ja ryyppäävä pissis joka päätti muuttua minuksi
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2012 15:17
On mulla kolme kaveria, joilla kaikilla kissahupparit, niinkuin minulla, mutta kahella cyberista ostetut halvemmat ja yhdellä samanlainen mortician, tosin erivärisenä. Ei se ketään ole häirinnyt, kun muuten tyylit haahuilee ihan eri uomissa, jos ei muutamia harvoja samantyylisiä asusteita/vaatteita lasketa
Mutta sitten on yksi naapuriluokan tyttö, jonka kanssa ennen olin samalla luokalla. Ei puhuttu juuri koskaan mitään, ja luulin tämän inhoavan mua aika pitkälle, nyt kun oma tyyli kesäloman aikana aihtui goottiin, niin koulussa näin syksyllä tämä tyttö on kokoajan ihkuttamassa vaatteitani, asusteitani ja mitä nyt kaikkea goottia millonkin päällä on. Ei se muuten haittaisi, mutta kun yritä siinä nyt olla kun yksi on kokoajan hiplailemassa kaikkea mitä päällä on... O_O Tyttö ei varsinaiseti ole matkinut, mutta tässä nyt vain odotetaan kauhulla sitä päivää, kun tuo uskaltaa vihdoin muuttua gootiksi... hui...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit