Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2007 17:03
Ei mun kaverit ole kyllä matkineet mua. Suurin osa on täysin erityylisiä kuin minä. Eikä se haittaisi vaikka joku matkisi. Tiettyyn rajaan asti se on ok. Eriasia jos joku menee jo liiallisuuksiin.
Näin ei kuitenkaan ole käynyt ja ihan hyvä näin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2007 22:18
Eipä kait, ja väliäkö hällä ellei nyt joku saavu paikalle ihan yksyhteen samannäköisenä kuin minä. Tuskinpa.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.09.2007 13:05
Systeri matkii monissa asioissa. Kun leikkasin otsiksen, sekin leikkas. Kun nypin kulmat hyvin ohuiksi, sekin nyppi. Ja ostaa suunnilleen samanlaisia vaatteita jne. Ei se minua häiritse (:
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2007 13:34
Äitini Sanoi kerran, et jos olis nuorempi, pukeutuis varmaan samoin kun mä, hän leikkas otsatukan kun mä leikkasin, ja kyselee usein, että miten ihmeessä rajaan silmäni, kun hänkin haluais, muttei oo onnistunu saamaan aikaan mitään siistiä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.09.2007 13:46
Kyllä sitä tapahtuu. Ei nyt varsinaisesti matkimista, mutta olen useilta suunnilta kuullut, että jotkut kaverit ovat ottaneet jopa suoria vaikutteita pukeutumiseensa joko minulta tai poikaystävältäni. Se on tietyllä tapaa melko imartelevaa.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2007 16:52
Serkkuni on tai matkii vieläkin.. minusta se on erittäin ahdistavaa ja ärsyttävää varsinkin kun se matkija on todellisuudessaan pissis, mutta luule sitten olevansa joku gootti..Mutta eipä hänellä minun onneksi riitä rahat.. että ei hän paljon saa matkittua vaatetuksella ja hänen vanhempansakaan eivät pidä siitä että tyttärensä näyttäisi samalta kuin minä mutta eivät he minua ole moittineet päin vastoin kehuneet kuinka tämä tyyli sopii minulle
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.09.2007 20:07
Serkkutyttö (viisi vuotta nuorempi) matki joksus aikoinaan, onneksi lopetti siinä vaiheessa kun alkoi tyyli mennä rajummaksi. Joskus saattaa tuntua että joku kopioisi, vaikka toinen ei välttämättä ole tarkoittanutkaan kopioida, vaan on vaan ihastunut samanlaiseen vaatteeseen/tyyliin kuin minä itse.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:38
Aika mahdotonta olla nykyään täysin yksilöllinen. Aina on jollain samanlainen takki tai tukka.
Itseäni asia alkaa haitata vasta siinä vaiheessa jos ihan yksityiskohtia myöten joku alkaa pukeutua samanlaisiin vaatteisiin tai muuten vaan näyttää ihan samalta. Se on jo pelottavaa.
Kun mainitsen vaikka että: "hei meilläpä onkin tänään samanlaiset paidat" niin sieltä tulee sitten sellaista kommenttia että "mä olen niin yksilöllinen, erilainen, en näytä keneltäkän muulta enkäyritä matkia ketään, usko nyt prkl!" tunne suurta myötähäpeää.
Minä tunnustan avoimesti ottavani vaikuteita pukeutumiseeni ja ulkonäkööni just niistä kohteista kun minua huvittaa, mutta harvoin lähden mitenkään törkeästi ketään matkimaan suoraan.

Hyvänä esimerkkinä eräs tuttavani kommentoi pinkkiä tukkaani ettei hänelle kyllä ikinä sopisi pinkki, kun se on niin ruma värikin ja hyihyi. Kului kaksi viikkoa ja hänellä oli pinkki tukka ja rastat kuten minulla xD
ihmisen mieli on muuttuvainen.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2007 17:26
Sanon aika usein, että matkiminen on imartelun rehellisin muoto. Minua ei imarrella ainakaan tuolla tavalla, en ole huomannut kenenkään matkivan minua millään tavalla. Harvemmin näen ketään edes samanoloista, vaikka käyn klubeilla sun muuta.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.10.2007 17:37
Joo,on. Kaveri joskus yläasteella vaihto yhdessä yössä tyyliä, kun mulla tää tyylin vaihtuminen oli kestänyt pari vuotta. Ärsytti, kun kaikki piti saada samanlaista ja aina seuraavana päivänä oli kärkkymässä mistä olin ostanut vaatteet yms. Nykyään ei kyllä enää nähdäkään juuri koskaan,mutta samat vaatteet hänellä kai on edelleen mitä silloin neljä vuotta sitten...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit