Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Onyx (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.05.2010 20:17
Kyllähän eräs kamu silloin iki-ihanina yläasteaikoina matki.. Mutta se matkiminen ei ollut paheksuttavaa, koska se ei ollut suoraa kopiointia. Täten en varmaan voi edes sanoa moista matkimiseksi, ehkä enemmänkin inspiroitumiseksi
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 16:57
Olen tätä lajia, jota ei oikeastaan haittaa tai pahemmin kiinnostakaan jos joku matkii.

Minulla ei ole yksinoikeutta vaatteisiin joita kaupoissa myydään. Jos joku haluaa ostaa paidan jollainen minulla on, niin mikä minä siitä olen valittamaan? Pari kertaa käynyt näin ja yleisin reaktioni on ollut jotain tyyliin "oho, meillä on samanlaiset paidat". Ei maailma siihen lopu.

Onhan se minusta hassua jos joku haluaa minua matkia. Mutta joillain ihmisillä on vain sama maku, ja he päätyvät samantyylisten ratkaisujen pariin. Sanoisin, että huolestun vasta kun tuollainen alkaa mennä "haluan muuttua sinuksi, pukeutua kuin sinä, irroittaa aivosi ja istuttaa ne omaan päähäni ja vaihtaa nimeni sinun nimeksesi" -stalkkaamispykopaattiasteelle. Ja sellaista ei vielä ole tullut vastaan. Onneksi.
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: wampyr 95
  • Lähetetty: 04.07.2010 11:19
No, viime vuonna yksi rinnakkaisluokalla oleva tyttö osti täsmälleen samanlaiset maiharit kuin minulla on.

Ja ala-asteella yksi tyttö tuli valittamaan ystävälleni, että täm' muka matkii häntä, kun oli ostanut melko samanlaiset farkut (elikkä samankokoiset ja vaaleansiniset)
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2010 22:55
Kaksi kaveriani aloitti minun jälkeeni maastohousujen, renksuhousujen ja maiharien käytön, taisin olla esimerkkinä
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2010 23:00
Mitä valittamista siinä edes on jos joku matkii, kaikki matkii lähinnä jostain... Olise sitten julkkis tai randomi... Olkaa immarreltuja jos kaverinne matkivat?
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2010 08:40
Tiedän kaksikin tyyppiä, jotka ovat matkineet minua. Tuntuu että pitää väkisin näyttää samalta kuin minä, kun pitää hankkia kaikki samat jutut mitä minä ensin hankin. Eikä se ole rajoittunut vaan vaatteisiin, vaan myös hiuksiin, kaikenlaisiin tavaroihin yms. Jopa lemmikkeihin. Muuten se ei minua haittaisi, mutta kun sitten tullaan itkemään ja valittamaan, että minä muka olen se joka matkii. Sitten kun meillä meni välit näiden kahden kanssa, he heittivät kaiken matkitun pois ja alkoivat taas pukeutua omaan tyyliinsä. En ymmärrä miksi pitää matkia toisen tyyliä, jos ei siitä sitten edes tykkää.

Kerran oli toisen aiemmin mainitun kanssa puhetta yhdestä asiasta, ja hän niin vahvasti totesi, että ei tosiaankaan ikinä itselleen hankkisi sellaista. Satuin puolivahingossa mainitsemaan, että itse olen hankkimassa. Olisiko ollut seuraavana päivänä, tai muuten vain lähiaikoina, kun hän tuli iloisesti ilmoittamaan, että arvaas mitä päätin hankkia. Sehän oli se sama juttu, josta hän vannoi ettei koskaan itselleen ottaisi. "Ainahan mä tällasen oon halunnu!"
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.12.2010 15:15
Nooh, serkut yleensä matkii, joka kyrsii todella paljon. Esim. olin joskus lakannut kynnet mustiksi, no toinen serkuista otti mustan tussin ja meni sillä värjäämään kynsiään ja sanomaan "kato, mullaki on mustat kynnet", sitten kun värjäsin hiukset niin serkut meni sanomaan heidän äidilleen, että haluavat myös värjätä hiuksensa ja saada uusia vaatteita kun "silläki on aina uusia vaatteita ja uudet hiukset" -.- Ja kyllä jotkut kavereistanikin jaksaa matkia murr...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.12.2010 17:10
Onneks oon niin kuvottavan tylsän näkönen, etten oo jaksanu enää moneen vuoteen kelata mitään "yhyy toi matkii muo!!!1". Jos nyt alkaisin kytätä jokaista puna-lyhyt-tukkaista ja mustiin pukeutuvaa vastaantulijaa, olisin aika pian jossain pehmustetussa huoneessa

Mut muistelen silti lämmöllä niitä aikoja, kun ajatteli olevansa maailman ainut ihminen, jolla on oikeus ostaa juuri tämä vaate.. o_O' I IZ DAT SPESSUL.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2010 20:46
Mulle on aivan se ja sama matkiiko joku omaa tyyliäni. Varsinkin silloin kun lapset ovat vielä peruskouluiässä, he kokeilevat uutta ja etsivät itseään. Jos joku on yhtenä päivänä goottirytkyissä ja seuraavana hopparivetimissä, se on täysin normaalia murrosikäisen käytöstä. Ja se on fakta, että joku on tietynlainen ennen muita ja tämäkin henkilö on jostain bongannut jonkun joka on ehtinyt jo ennen häntä jne.Niin se menee. Varsinkin kun Suomessa ei ole montaa goottikauppaa, vaatteet ovat väistämättä monella samat. Ja mikä vielä kamalampaa, joku saattaa oikeasti tykätä samoista vaatteista kuin sinä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 08:31
Mulle on kans iha sama matkiiko joku mun tyyliä, mutta sit se alkaa ärsyttää jos joku ostaa jonkun vaatteen mitä mä oon toitottanu ostavani aiemmin, sit ku se ostaa sen päivää ennen mua ni alkaa hirvee riita ku mä oon se joka muka matkii ja sit onki maailman sota III päällä ja plaaaaah... silloin se on ärsyttävää!!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit