Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:44
Okei, täs tälläne ku en parempaa keksiny.. Eli ovatko ystävänne tai tuttune kopioineet tyyliänne, ostaneet samanlaisia vaatteita jne..
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:53
Useasti. Esimerkiksi viime vuonna löysin kirpparilta harmaan, pitkän, hupullisen kangastakin. Ei mennyt kauaa kun kaverilla oli myös pitkä, harmaa kangastakki.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.09.2007 20:01
Mua on pyritty matkimaan, mutta yritys on ollut niin surkea, etteivät ole jaksaneet jatkaa..
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2007 20:21
kerran yks typpii osti kaikkee samaja vaatteita kun mulla oli se oli joku pissis mut onneks se lopetti ja alko pukeutuu pinkkiin
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 20:48
Hahaa, ei onneks se olis pelottavaa
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2007 10:59
Omaa kokemusta tähän on, pikkusiskon paras kaveri on ruvennut lähiaikoina matkimaan jokaista tekemääni asiaa..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 29.09.2007 11:00
Kai jos joku kaveri näkee mulla kivan vaatekappaleen ja kyselee, että mistä hankin ja paljolla niin saattaa hän vastaavan hankkia. Tämä menee myös toisinpäin.

Minusta on aika pikkumaista vetää herne nenään, jos joku matkii tuollaisissa asioissa.(ala-astetason juttuja tuommoinen)
Muistan kun olin ysillä yksi seiska osti kokoajan samanlaisia vaatekappaleita sei ei haittaa pikemminkin otan kunnianosoituksena.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.09.2007 13:45
Omat kaverini saattavat kyllä matkia minua, mutta harvemmin vaatteissa vaan lähinnä musiikissa. Tulee vain erittäin omistushaluinen olo kun ensin itse kuuntelee jotain bändiä ja sitten kaveri tulee ja toteaa ettei tuo nyt ole mitään hyvää ja muutaman kuukauden päästä bändi onkin niin hottia, niin hottia heidän mielestään... Mutta minkäs sille voi. Kaipa meihin jokainen syyllistyy siihen joskus...
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 29.09.2007 15:48
Kaikista "huvittavin" matkiminen tapahtui viime vuoden keväällä. Kaksi ystävääni alkoivat seurustelemaan keskenään, minäkin aloin kultani kanssa ja toinen ystäväni on seurustellut jo yläasteesta lähtien oman murunsa kanssa. Tietysti kolmannen ystävän, sanotaan vaikka "Liisaksi", piti myös löytää poikaystävä. Ei mennyt aikaakaan kun hänkin löysi vierelleen jonkun. Vajaan parin kuukauden päästä Liisa itkee sitä, ettei oo koskaan tykänny ukostaan ja Liisa on myös jo pettänyt ukkoa, kolmesti. Tuon tapaisessa matkimisessa ei ole ollenkaan järkeä ja se yleensä päättyy kyyneliin.

Muok* Typoooo x]
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2007 16:18
En itseasiassa ole ajatellut asiaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit