Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 09:50
Ei tällähetkellä, tai en ainakaan ole tiedostanut sitä kenestäkään tutusta.

Lapsena minulla oli sellainen kaveri, joka matki ihan kaikkea... Jos minulla oli punainen pipo kun lähdettiin ulos, sen oli myös etsittävä sellainen kotoaan tai jos sain jonkun uuden lelun, sen piti ostaa samanlainen tai ainakin samantyylinen yhtä hieno
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.10.2007 12:09
kirjotin ihan sikapitkän vitutusviestin, ku frendi rupes pukeutuu samal taval ku mie, et se sais itellee miun miehekkeen. ensi oli ysäri/tuulipukutyylinen.

mutta ei se mitään, se on jo ohi koko vitun episodi. mut myötähäpeä pysyy edelleen.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.10.2007 12:36
Serrkuni matkii minua, ekana se oli tietysti ihailtavaa mutta nyt menee yli minun rajani.Nyt se on alkanut kyselemään vaatteitani "sanaks mä ton hameen" malliin.Tai yrittää ostaa kalleinta hamettani..maksoi noin 106e...serkku kinuaa 10eurolla-.-' Ja meikkiäni hän yrittää matkia mutta ei oikein tuota tulosta..onneks. ja sitten se pikkupirulainen meni leikkaamaan samalaiset hiukset.Onneksi ei soaa tekniikkaa millä saisi hiukset yhtä pystyyn kuin mie..huh
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 17:03
Kyl se musta sillon pienempän lähti.
Nykyään molemmat kyllä vedetään täysin omaa linjaamme.
Se on ydinjäte-linjal ja minä päivä päivält enemmän hipahtava luonnonlaps.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2007 21:29
Enpä ole huomannut matkimista. Ilmeisesti tyylini ei ole kelvollinen kenellekään. Ja sinällään sama, mun tyyli vaihtelee niin paljon, että siinä olisikin matkijalle hommaa.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2007 17:33
Mun tyttöystävällä on samanlainen tukka kuin mulla, paitsi että se on sininen..
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2007 22:47

Lainaus: Ilari

Mun tyttöystävällä on samanlainen tukka kuin mulla, paitsi että se on sininen..

Kuin kaksi marjaa
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2007 09:27
Minulle tuli ongelmia silloin kun asuin perhekodissa siitä että yksi tyttö kopioi pukeutumistani, hiustyyliäni ja jopa mielipiteitäni.
Esim. laitoin kuitupikkuletit, ei mennyt kauaa kun tämä tyyppi väänsi pikkuletit villa langasta. Kastuessaan ne sitten alkoivat sitten haisemaan todella pahoille ja minua alettiin syyttämään "epähygieenisten tapojeni" levittämisestä ja opettamisesta.
Lisäksi tämä tyttö pyrki pukeutumaan aina samallalailla kanssani ja kuunteli hampaat irvessä samoja bändejä kuin minä vaikkei silmin nähden pitänyt niistä.
Eikä aikaakaan kun ohjaajat alkoivat taas syyttää minua persoonattomuudesta ja siitä että ei saa mennä massan mukana. Tämän jälkeen minua kiellettiin (tai yritettiin kieltää) pukeutumasta semmoisiin vaatteisiin joihin halusin pukeutua. Lisäki minua syytettiin saatananpalvonnan lietsomisesta...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 12:23
Moni on kysellyt, että mistä ostan vaatteitani yms. Ennen vastailin aina silleen suhteellisen tarkasti mistä ja kuinka paljon maksoi, kunnes syntyi tälläinen pikkunen kloonijoukko, joka roikkui päivästä toiseen kintereilläni, MUTTA sitten keksin ratkaisun ja kun he taas tulivat kysymään mistä oon ostanut vaikka nyt hameeni niin vastasin vain kaupasta ja kun kysyivät mistä kaupasta sanoin, että sellasesta jossa on oli myyjä ja kassakone. Eivätpähän enää ärsytä ja jättivät tuon kopioinnin ihan kokonaan, nyt heitä miellyttävät vaaleat farkut ja pinkit topit. :P
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:07
uuuhhh...NNIIIN ärsyttävää...olen saanut matkijan.. x__x
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit