Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 11.08.2009 14:21
Minulla oli kaveri, joka kopioi tyyliäni ja yritti myös saada minut kateelliseksi rojuillaan. Samaan aikaan vielä yritti olla muodikaskin... pinkki huppari, harmaa paita, farkut ja ah oikein kunnon pentagrammi siihen päälle...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.08.2009 17:13
Kirjoitin samasta aiheesta livejournaliinkin, mutta tuntuu että tyylistä riippumatta jossain vaiheessa klooneja pukkaa joka ovesta ja ikkunasta. Ahdistaa sekin että tiettyä sävyä punaista, josta en haluaisi luopua, on alkanut ilmaantua, enkä haluaisi vaihtaa poiskaan sen takia. Eihän se minusta tee vähempää minua jos samanvärisiä hiuksia on muillakin - sehän on väistämätöntä - mutta kun silti.

Joskus vaan väsyttää juosta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 30.08.2009 02:31
kaverini jonka kanssa liikuttiin yksissä yläasteella (siitä kolmen porukasta meistä on kaikista tullu vähän "vinksahtaneita" ) tutustui tummempaan meikkiin ja pukeutumiseen miun kautta.
ei siinä mitään, meidän tyylit on kuitenkin niin erilaiset (kaveri kuuntelee Tokio Hotelia ja palvoo Kaulitzia) mutta meikissä ei neiti oikeen muuta teekkään kun kopioi multa. eikä siinä vielä mitään jos ottaa mallia ja keksii siihen vähän omiaan mutta kun heti kun olen itse keksinyt jonkun uuden jutun meikkiini niin tiettyhän kaveri ottaa sen heti itselleen. ja kun vanhemmat siltä kysyy että onko nyt pakko meikata noin niin vastaus kuuluu tietysti "nokun Katjakin tekee näin..." hiukkasen ärsyttävää. mutta ystävyyden nimissä kestettävä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.08.2009 10:35
Kaverit matkii hiuksissa ja kengissä! C'mon maailma on hiuksia ja kenkiä täynnä, mutta ei näiden pitää aina samaan aikaan pitää samanvärisiä rastoja kun miulla, leikkasit otsahiukset takasin, jotta näyttäisin söpöltä pipo päässä ja sanoin tästä kaverille: Hän osti saman pipon ja leikkasi saman pituiset otsahiukset.
Sanoin, että tilasin uudet kengät (demonian swing 225 silver) No eikös tämä pönttöpää tilaa samat, näkee minulla eriparina käytettynä, hän tilaa seuraavana päivänä myös mustat! MIKÄ HITTO IHMISIÄ VAIVAA? Ärsyttävää, ärsyttävää... ja nyt hän kysyi mistä ostan lippyn vaatteeni ja en kertonut, koska suututtaa ja ärsyttää. Tästä lähin tuumaan vain "kirppikseltä", koska viisas ihminen tajuaa että siellä on usein vain yksi kappale jotakin, tosin onko tuo kaveri viisas... well...
Kaiken huipuksi HÄN HALUAA ETTÄ TEEN HÄNELLE NÄMÄ RASTAT, olen niin kukkurallani tätä, että odotan vain päivää kun kiehahtaa yli -.-' (ja kun sanoin, että rakastan kenkiä, niin eikös hänkin seuraavana päivänä rakasta kenkiä, hieno homma).
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.09.2009 23:47
Tämä ei kai matkimista ole ainakaan vielä, mutta eräs samassa koulussa oleva tuttuni on aivan äärettömän kiinnostunut kuiturastoistani. Moneen kertaan olen joutunut selittämään, mistä olen hankkinut, miten olen tehnyt, laittanut kiinni ja miten hoidan. No eihän se mitään, mutta torstaina sain tietää, että tämä kyseinen tyttö on valehdellut kaikille, että nämä kuidut on laitettu päähäni hänen äitinsä kampaajalla.
Olen tästä erittäin tuohtunut, koska takutan aina kuituni itse ja äitini tai ystäväni yleensä auttaa niiden kiinnittämisessä. Ja en usko että menee kauaakaan, että tällä tytöllä on myöskin kuidut päässä. Yleensä en tuohdu tällaisista asioista ja annan ihmisten matkia ja tehdä aivan mitä lystäävät, minua ei yleensä hetkauta eikä edes kiinnosta. Mutta se, että joku alkaa aivan tietoisesti ja tarkoituksella valehtelemaan jostakin tällaisesta asiasta, on aivan raivostuttavaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.09.2009 11:36

Lainaus: Heetteri

Ahdistaa sekin että tiettyä sävyä punaista, josta en haluaisi luopua, on alkanut ilmaantua, enkä haluaisi vaihtaa poiskaan sen takia. Eihän se minusta tee vähempää minua jos samanvärisiä hiuksia on muillakin - sehän on väistämätöntä - mutta kun silti.

Yhdyn. Vielä vuosi sitten, kun värjäsin violetiksi hiukseni, elin siinä luulossa, että violetti on suhteellisen harvinainen väri, mutta nyt tuntuu siltä, kuin kaikki olisivat alkaneet värjätä violetiksi hiuksensa! Onhan tämä vähän hassua, kun ärsyttää niinkin mitätön asia, kuin hiusten väri näin paljon, mutta kai se on sitten se lumihiutalesyndrooma.
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 16:11
Joo. Kaverini joka ei yleensä matki vaatteitani tai muutakaan kysyy etää mennäänkö kaupungille no lahdemme ja hän ryntää kauppaan ja menee heti kokeilemaan samaa takkia joka on ollut minulla vaivaiset kaksi päivää. Ja vähän kauemman aikaa sitten kerroin kaverilleni kampauksesta jota olin jo vähän kauemman aikaa suunnitellut niin eikös hän tule se päässä kouluu seuraavana päivänä.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2009 20:04
minusta on ihan sallittua jos ottaa joltain PIENIÄ IDEOITA pukeutumiseensa, mutta jos se menee vähääkään yli niin kyllä alkaa keittämään
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 21:59
kamuni joka ei ollut ennen nähnyt minulla punaisia kynsiä, ihastui niihin ja halusi samanvärisen kynsilakan minua se ilahdutti ja väri sopi hyvin!
Kirjoittanut: ButWhy (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2009 04:03
Tässä ajatuksia "kopioista"

Omasta mielestäni kaikki pukeutumisen ja tyylin kopioiminen on sitä oman tyylin luomista toisten tyylin mukaan.. miksi sitten kopioidaan.. luulen että se johtuu siitä oman paikan hakemisesta kaveriporukassa(tai ylipäänsä yhteiskunnassa).. eli ei tiedetä miten kuuluisi pukeutua. Luulen että nämä "kopiot" ovat varsin epävarmoja omasta asuvalinnasta/kampauksesta ja etsivät uutta "trendiä" parhaiten pukeutuvilta ihmisiltä. Voihan se tosin olla niinkin että "kopioilla" ei ole omaa "elämää" ja joutuvat hakemaan jatkuvasti hyväksyntää toisilta, koska ehkä he luulevat että esim. tietynlaisilla vaatteilla soveltuvat hyvin kyseiseen kaveriporukkaan..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit