Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 30.11.2008 01:00
Aika usein Voin näyttää sulle joskus sellaisen kuvan, joka saa paatuneimmankin sydämen sulamaan
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 01:05
Kyllä on kopioitu. Esim. juuri vaatetyyliä, meikkiä, hiuksia ja musiikkimakua.
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • • Muokkasi: Agony
  • Lähetetty: 29.12.2008 21:44
On todellakin.Yläasteella minulla oli yksi kaveri joka teki kaiken aivan samalla tavalla kuin minä.Arg ihan rupee v*tuttamaan ku muistelee niitä aikoja,oli kyllä hermot kireellä.Ja kun tämä nimeltä mainitsematon henkilö selitti aina tietyille kavereilla että aikoo ostaa sitä ja tätä ja tota ja sitten saan kuulla näiltä tietyiltä kavereilta että taas se sanoi että ostaa sitä ja tätä mitä olin itse sanonut ensin ostavani.Eli kaveri esittelee minun hankinta ideani ominaan.Harmi vaan että sain aina kuulla kun se selän takana kehuskeli että aikoo ostaa saman laisia kamppeita kuin minä (vaikka ei koskaan myöntänyt matkivansa)

Huh on näköjään tulossa stoori,mutta kerrankin tulin ylpeänä uudella paidalla kouluun ja 2 päivää sen jälkeen kaverilla saman lainen.Sama yksien housujen kanssa,hiusten värin ja meikkien kanssa.Ja oikeasti muija fanitti madonnaa mutta kun minä kuuntelin raskaampaa niin muka hänkin xD huoh pelle

.Ai niin ja tämä on paha,kutsuin poika ystävääni yhdessä vaiheessa tietyllä omalaatuisella "hellittely" nimellä ja hetken päästä tämä kaveri kutsui omaansa samalla tavalla.Saatiin monet kerrat naureskella muiden kavereitten kanssa että kuinka joku voi olla niin tyhmä että yrittää kopioida toisen elämän.Niin joo,sairastuin lievään masennukseen hetkeksi yhdessä vaiheessa ja kaveri kopioi senkin! Voi luoja se oli naurettavaa.
Kerran kun sitten meni hermot ja huusin kaverille että eikö se voi ikinä keksiä mitään omaa niin se vaan kielsi kaiken ja oikeen väitti ettei oo matkinu.
Joo ei vissiin ku luokkalaiset tulee sanomaan että "ei vitsi,sekotin teidät taas te ootte niin saman näkösii!" Arvatkaa ottiko päähän.Just ku en todellakaan halunnu näyttää keneltäkään muulta.No joo se lyhyt selitys oli siinä

Kiva jos jaksoitte lukea
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.04.2009 15:03

Lainaus: Agony

Joo ei vissiin ku luokkalaiset tulee sanomaan että "ei vitsi,sekotin teidät taas te ootte niin saman näkösii!" Arvatkaa ottiko päähän.

voi ei! säälin sinnuu! Toi olis kamalinta mitä mulle vois tapahtua! kun en kerran halua näyttää muilta ollenkaan...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 09.04.2009 15:12

Lainaus: UndyingDreams

Olisin iloinen jos mua matkittais Olispa edes yksi samanhenkinen tyyppi maan päällä

Yleensä eivät apinoijat ole edes samanhenkisiä, vaan matkivat vaatteiden hienouden takia jne.. tai jotain muuta. Tai matkivat vaatetyyliä, ja kuuntelevat jotain hemmetin poppia ja ovat syvällä sisimmässään pissiksiä,kuljeskelevat vapaa-ajallaan normaaleissa vaatteissaan.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2009 22:06

Lainaus: Agony

On todellakin.Yläasteella minulla oli yksi kaveri joka teki kaiken aivan samalla tavalla kuin minä.Arg ihan rupee v*tuttamaan ku muistelee niitä aikoja,oli kyllä hermot kireellä.Ja kun tämä nimeltä mainitsematon henkilö selitti aina tietyille kavereilla että aikoo ostaa sitä ja tätä ja tota ja sitten saan kuulla näiltä tietyiltä kavereilta että taas se sanoi että ostaa sitä ja tätä mitä olin itse sanonut ensin ostavani.Eli kaveri esittelee minun hankinta ideani ominaan.Harmi vaan että sain aina kuulla kun se selän takana kehuskeli että aikoo ostaa saman laisia kamppeita kuin minä (vaikka ei koskaan myöntänyt matkivansa)

Huh on näköjään tulossa stoori,mutta kerrankin tulin ylpeänä uudella paidalla kouluun ja 2 päivää sen jälkeen kaverilla saman lainen.Sama yksien housujen kanssa,hiusten värin ja meikkien kanssa.Ja oikeasti muija fanitti madonnaa mutta kun minä kuuntelin raskaampaa niin muka hänkin xD huoh pelle

.Ai niin ja tämä on paha,kutsuin poika ystävääni yhdessä vaiheessa tietyllä omalaatuisella "hellittely" nimellä ja hetken päästä tämä kaveri kutsui omaansa samalla tavalla.Saatiin monet kerrat naureskella muiden kavereitten kanssa että kuinka joku voi olla niin tyhmä että yrittää kopioida toisen elämän.Niin joo,sairastuin lievään masennukseen hetkeksi yhdessä vaiheessa ja kaveri kopioi senkin! Voi luoja se oli naurettavaa.
Kerran kun sitten meni hermot ja huusin kaverille että eikö se voi ikinä keksiä mitään omaa niin se vaan kielsi kaiken ja oikeen väitti ettei oo matkinu.
Joo ei vissiin ku luokkalaiset tulee sanomaan että "ei vitsi,sekotin teidät taas te ootte niin saman näkösii!" Arvatkaa ottiko päähän.Just ku en todellakaan halunnu näyttää keneltäkään muulta.No joo se lyhyt selitys oli siinä

Kiva jos jaksoitte lukea

Voin sanoa että itselläni on aiivan sama tilanne päällä tällä hetkellä. Kun aloitin syksyllä uudessa koulussa, ensimmäinen kaverini oli eräs tyttö, tavallinen ''massateini''. Erittäin mukavaa. Eräänä päivänä tämä tyttö sitten tuli ja kysyi, että millä kampaajalla leikkasin nämä hiukset. Kerroin kampaajan nimen, ja eiköhän tytöllä suunnilleen viikon päästä ollut tismalleen samanlaiset hiukset, kuin minulla. Käytän paljon kettinkejä housuissani roikkumassa, kaveri perässä. Aloin pitää yhdistelmästä violetti-musta, niimpä alkoi kaverinikin. Hän sanoi eräälle toiselle ystävälleni eräänä päivänä kaupungilla, että ''oikeestaan mä oon jo niiiiiin kyllästyny mustaan, mut kai sitä o pakko käyttää ku tuoki..'' Alkuun se ei kyrsinyt, mutta kun ihminen on niin kusipäinen aina välillä, ja ihmiset sekoittavat hänet minuun. Tyttö alkoi ''goootiksi'' päivässä. Että erittäin rakastettavaa.

Äitini oli nähnyt tämän ihmisen viimeksi syksyllä, mutta viime viikolla tyttö oli tullut vastaan häntä kaupungilla, tullut juttelemaan ja esitellyt itsensä. Äiti tuli sanomaan minulle kotosalla, että siitä ihmisestä on tullut mun klooni. Tällä viikolla eräs opettajani nimitti minua tämän tytön nimellä.. Voisin keksiä jotain uutta tähän tyyliini. Vaikka kuinka on lapsellista, haluaisin olla ja pysyä uniikkina lumihiutaleena.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2009 14:21

Lainaus: Silence

.. Voisin keksiä jotain uutta tähän tyyliini

pukeudu jätesäkkeihin parin viikon ajan ja katso tekeekö hänkin niin ja jos tekee niin menet sanomaan: Vitti sie oot tyhmä, ko et keksi mtn omaa. : P
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 21:10
Kaverit ei, koska heitä ei ole, mutta naapurin tyllerö toden teolla. Vaikka kai se nyky-teinimuoti on jo alkanut painaa enemmän päälle.
Kirjoittanut: Kazakstania (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2009 20:00
Mä kyllä olen itse kuin mikäkin pahanen pesusienen palanen. Imen uusia tyylisuuntauksia muilta, mutta lisään mukaan aina vähintään puolet omiani.
Ja aiheeseen.. Kaverini, joka on itse asiassa todella hyvä kaverini, on matkinut minua aikamoisen pitkän ajan. Kun aloin kuuntelemaan Happoradiota (aivan, aivan, älkää suuttuko aivan pers*ksista olevasta musamaustani), hän ensin dissaili sitä. Kun kyseinen kaveri sitten oli meillä, ja soitin lemppareitani hänelle (mukaanlukien Happoradiota), about viikon päästä hänkin pitää siitä. Samaten on käynyt varmaan kahden muun bändin kanssa.
Kaverini dissailee tällä hetkellä muita lemppareitani, mutta arvatenkin pian häneltä löytyy samaa ämpäristä. Ja oikeasti kyseisen henkilön musiikkimaku liippailee jossain Metro Stationin jne. väleillä. Onneksi ei sentään vielä kuuntele gothic rockia tai bluesia.
Samaten musta kynsilakka tarttui tuttavapiiriini yllättävän nopeasti. Edellä mainittu henkilö plus kaksi muuta, joita itse asiassa vihaan sydämeni pohjasta, ovat iloisesti mustissa kynsilakoissa, kuten minä välillä olen.
Kunnon "goottipukeutuminen" on ollut mun aatteina niin vähän aikaa vasta, kun olen etsinyt tyyliäni, joten syvästi toivon, ettei se kehenkään muuhun tartu. Kaverini kyllä halveksivat goottityyliä.
Myös kajaalinkäytön tartutin yhteen (anteeksi nyt vaan) ääliöön. Menin vannottamaan yhtä kavereistani sen jälkeen, ettei hän ikinä sörkkisi kajaalilla silmiään.
Jotkut myös luokaltani matkivat minua. Eräskin tyttö on alkanut niiin rokkariksi. Argh. Onneksi luokaltani löytyy myös hallelujaa-henkilöitä, jotka pukeutuvat ihanan erilaisesti (siis tässä vaiheessa kiitän hippejä, hoppareita, taviksia ja pissiksiä).
Ja vielä yksi henkilö, jonka epäilen matkineen minua. Kun aloin käyttää kajaalia, eräs tyttö (taitaapi olla minua vanhempi), huuteli käytävillä perääni angstangstangst. Mie näytin kerran keskaria ja tyttönen meni hiljaseksi. Mutta sen jälkeen on hänestäkin tullut niin kova ja niin "gootti". Ja musiikkimaku on Anna Abreu.
Tämä on kyllä niin kummallista, että tuntuu kaikkien olevan matkijoita. Ehkäpä olen vain epäluuloinen? Muutenkin yli puolet ihan jumalattoman iisosta koulusta taitaa tietää mun nimen. Huonossa valossa. Eli ehkä sinne niitä matkijoitakin mahtuu. Ja perässähiihtäjiä. Ja dissailijoita.
Aikamoinen stoori tuli, toivottavasti ei mennyt ihan aiheen vierestä. Ja anteeksi ylenpalttinen valitusvirteni.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2009 22:38
edit. pyyhkäisen tämän kertaisen turhan avautumiseni pois...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit