Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.12.2010 09:27
Mä en koe, että mua olisi koskaan matkittu, ehkä tämä mun kahtia jakautunut tyyli "friikki" vs. tylsä tavis ei vaan koskaan oo uponnut kehenkään

Hmm.. No ehkä mielipiteissä. Itselläni on valitettavasti hyvin musta-valkoinen ajatusmaailma; asiat jo on tai ei ole; harmaan sävyjä en juurikaan tunnista. Ja usein olen huomannut monien olevan samaa mieltä kanssani, vaikka lähtökohtaisesti kuvittelisin heidän ajattelevan ihan toisin. (Ja tässä ei siis ole kyse siitä, että yrittäisin taivuttaa ihmisiä ajattelemaan samoin, suorastaan päinvastoin. Sitä parempi keskustelu saadaan aikaa mitä enemmän ollaan napit vastakkain=))
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Never
  • Lähetetty: 03.12.2010 16:42
Mulle on muutaman kerran ihmiset sanoneet: "Ihana hame!" Tai mistä sillä kerralla onkaan ollut kysymys. Siihen minä:"Niin on." "Mä haluisin samanlaisen, oon itekki katellut tommosta!" "No, osta." Ei multa kyllä tarvitse kierrellen ja kaarrellen tulla kysymään saako joku hankkia samanlaisia asioita kuin mulla. Ei mulla ole valtaa päättää mitä joku toinen saa ostaa ja mitä ei.
Mutta se on kyllä kiusallista jos joku alkaa kopioida toisen elämää
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 18:56

Lainaus: Morningstar_

pyydän anteeksi silloisesta melko K-päisestä käytöksestäni :/ Olin turhautunut yläastekakara joten varmaan käsität 8D

Aa katos oot käyny täällä vastaamassaki. Joo tosiaan käsitän, enkä nyt muista monta kertaa oot jo pyydelly anteeks
Väliäkös tuolla enää, olinpas itekki vähä tyhmempi tapaus sillo
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 20:27
Kukaan ei ole varsinaisesti matkinyt tyyliäni, mutta ainakin kun rakastun johonkin tiettyyn juttuun, niin se tulee sitten muotiin. Näin on käynyt pitsin, niittien ja pääkallojen kanssa. Niittejä ja pääkalloja nykyään tosin välttelen, mutta pitsiä rakastan. Ja myönnän, että onhan se ihan kätevää kun voi ostaa normi vaatekaupoista pitsisiä vaatteita ja muokkailla niitä sitten vähän.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2011 20:31
Minulla on yksi ruoja niskassani, joka tuntuu ostavan koko ajan samoja vaatteita ja kenkiä kuin itse :/ Todella ärsyttävää. Varsinkin kun itse on työllä hankkinut rahat kaikkeen, niin sitten tulee tämä rinsessa ja ostattaa poikaystävällään kaikkea samaa :S Lopahti se kaveruus aika nopeaan.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2011 08:09
Minua ei kukaan ole suoraan vaatteissa matkinut. Hiuksia tosin on. :P Parikin kertaa käynyt niin, että kun olen hankkinut jonkun uuden kampauksen ja värin niin samalla viikolla parikin muijaa samasta koulusta on hommannut täsmälleen samanlaisen kampauksen hiukan eri väreissä. Naurettavaa touhua. Itse en ainakaan tietoisesti ole ketään kaveria matkinut, ala-asteella tietty musamaussa jne kun piti yrittää sulautua joukkoon. Sekin meni ohitse onneksi ylä-asteen alussa.
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 17:07
Jep, on matkittu.. Sillon kun alotin gootiksi pukeutumisen niin kaikki kaverini olivat aika tavallisesti pukeutuvia. Seuraavalla viikolla ainakin kahdella kaverillani oli klassinen cyberin kisuhuppari. Nykyään ollaan kaikki gootti/scene/visual kei - tyylisiä..
Kirjoittanut: Zevil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.06.2011 14:51
Voin ihan suoraan myöntää että kun olin nuorempi niin sen hetkinen hewi666tyyli taisi matkimalla lähteä. Pian muutama tuttu sitten aika selkeästi matkia ja suutuin siitä hirveästi ajattelematta yhtään että olin itsekkin matkinut Sitten noin vuoden päästä tyyli synkkeni ja sainkin nopeasti lempinimekseni kuutti ja tässä tyylissä ei ole matkimiseen tullut törmättyä
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 11:35
En ole suoranaisesti matkinut itse ketään, otan kyllä vinkkejä ja saan inspiraatioita muiden pukeutumisesta mutta oman tyylini rajoissa ja pienissä määrin. En usko että kukaan on minuakaan matkinut, paitsi joskus vuosia sitten nuorin siskoni, joka oli silloin varmaan noin 10 v., halusi tulla mukaani vaatekauppoihin ja halusi samantyylisiä vaatteita kuin mitä itse käytin. Minusta se oli aika söpöä kun pikkusisko ihannoi minun pukeutumista niin Nykyäänkin ostellaan aika paljon siskojen kanssa samanlaisia vaatteita, mutta kaikki kovin eri tyylisinä yhdistellään niitä eri tavoin, mikä on kätevää koska voi lainailla ja vaihdella asusteita ja vaatteita keskenään.

Tää nyt on vähän offtopicia mutta kerronpa tässä samalla kun sivuaa aihetta. Meitä oli kolmen tytön tiivis kaveriporukka kerhossa ja ala-asteella, kaikki tehtiin aina yhdessä. Ylä-asteella ja lukiossa sitten tiet erkani kun kaikki muutti eri kaupunkeihin ja nyt kun noin seitsemän vuoden jälkeen näimme toisiamme niin kaikista oli tullut jonkin sortin synkän tyylin edustajia, mikä oli kyllä aika hauska sattuma
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2011 03:17
naapurissa asui ennen itseäni nuorempi tyttö, joka kyllä otti vaikutteita - tuli äitinsä multa kyselemään mistä "niitä nättejä puseroita" vois ostaa. vähän pisti miettimään, kunnes lopulta tajusin että kyse oli korsetista. juup.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit