Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2007 21:04
No on,todellakin..
Yhden parhaan ystäväni kaveri on alkanut matkimaan minua. Ja vielä silleen pelottavasti. Ystäväni kertoilee kuinka Anna (nimi muutettu) Kyselee mistä olen ostanut vaatteeni ja mitä kuuntelen ja mistä ruuasta pidän yms.. Kaikkee tosi creepyä. O.O
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2007 20:34

Lainaus: SinofSatan

Kyselee mistä olen ostanut vaatteeni ja mitä kuuntelen ja mistä ruuasta pidän yms.. Kaikkee tosi creepyä. O.O

No huh huh jos joku rupee ruoan saralla matkimaan, niin voi jo olla aihetta pelkoon, että on jonkun oudon obsession kohteena.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.10.2007 20:41
Lähinnä kaverini on vain raivonnut minulle tyylinsä matkimisesta, vaikka en ole tietoisesti tehnyt mitään. Onneksi en kyseisen henkilön seurassa pyöri enää hirveän paljon.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:16
Tiettyyn rajaan saakka matkiminen voi olla hyvinkin imartelevaa. Kertoohan se ehkä siitä, että itsessä on jotakin tosi hienoa kun kerran joku muukin haluaa tulla samankaltaiseksi. Jos se matkiminen menee yli, niin eihän se sitten ole mukavaa tietenkään. On parempi, että kaikki ovat kuitenkin yksilöitä.

Minua ei muistaakseni/ tietääkseni olla matkittu ainakaan pahasti. Yksi lievä tapaus muistuu kuitenkin mieleeni, joskaan en voi olla täysin varma matkiko hän todella minua vai oliko kaikki vain sattumaa. Jos se nyt oli matkimista, otin sen kuitenkin imartelevana joten en edes pahastunut moisesta.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2007 12:01
Ennen olin vihainen kaverilleni,joka matki minua aina kaikessa. Lopulta tulimme siihen tulokseen, että meillä on yksinkertaisesti niin samanlainen maku,että mitä väliä.

Yritetään kuitenkin sopia, että ostetaan edes eri väristä. Kerran joku idiootti tuli sanomaan meille jotain "tekstiilikaksosista"
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.10.2007 19:35
Kaverin pikkusisko matki minua joskus. Se ärsytti ihan *******. Nykyään en jaksa välittää.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.10.2007 14:20
Eipä oikeastaan. Kun puhdas gootti en ole, ei kukaan suostu pukeutumaan yhtä friikisti kuin minä
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:52
Minusta on toisaalta imartelevaa, jos joku mukailee omaa tyyliäni. Mutta se on tosi ärsyttävää, jos olen näyttänyt kaverille jotain himoitsemaani vaatetta, mutta mulla ei ole siihen vielä varaa, ja sit se toinen menee ostaan just sen vaatteen, enkä sit enää itse viitsi sitä ostaa. Raivostuttavaa.
Sitä kans inhoan, jos omia suunnittelemiani vaatteita imitoidaan, kun niiden tarkoitus on juuri olla yksilöllisiä.

Olen varmasti itsekin sekä tietoisesti että alitajuisesti ottanut vaikutteita muiden pukeutumisesta, mutten sentään suoraan matki ja hommaa samoja vaatteita.
Kirjoittanut: Disease (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.10.2007 22:04
Poikaystävän pikkusisko oli tos pari kesää si viä sellanen vaaleetukkanen pikkulissu, siis just sillon ku rupesin äijäni kans seurusteleen, syksyl jo sil oli musta tukka ja nykyään se onki jo aikamoinen pikkugootti, aina kyselee mistä oon mitäki ostanu. Ei siin mitään muuta vikaa mut kunhan ei osta jotai vaatetta mitä oon pitkään kuolannu!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 22:28
Kyllä. "edistyy" parhaillaan.. Mutta ei kat siinä, kun tyyli on kiva.
Eipä tarvitse yksin sitten erottua joukosta.
mutta toisaalta. siihenhän mä olen pyrkinyt.. hmm..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit