Gootti.net

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2007 17:16
Matkiminen on imartelun rehellisin muoto.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.10.2007 16:12
jep on matkittu sitten siitä kun vuonna miekka ja kypärä olin yläasteella joskus ysikyt luvun lopussa.
Viereisen luokan blondi nirppanokka muuttui yhdessä yössä gootiksi ja oli sitten myös hankkinut samoja vaatteita mitä minulla oli.
Kyseinen henkilö onnistui siinö sitten tuhoamaan välit minun ystäviini.
En voi kyllä ymmärtää mistä syystä tuollainen matkiminen ja kavereille p'askanpuhuminen. Noh mutta en ole kyseisen henkilön kanssa missään väleissä vaikka tuosta onkin jo kauan..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.10.2007 16:49
Matkiminen on mielestäni hyväksyttävää ja imartelevaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta jos joku henkilö todella alkaa varastamaan toisen ihmisen identiteettiä, niin siinä tapauksessa se meneee jo sairaan puolelle.
Toisen ihmisen tyylistä voi ja saa ottaa vinkkejä ja ideoita kunhan myös kunnioittaa tätä kyseistä henkilöä, jota "matkii" eikä yritä muokata itsestään täydellistä kopiota toisesta ihmisestä.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2007 11:08
Parikin ihmistä apinoi mua mutta laitoin lopun koko hommalle.. Ostivat heti samanlaiset vaatteet yms, yms..
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2007 20:12
Omista tutuistani tuskin kenellekään tulisi mieleen matkia vaatetustani... Ala-asteella tuollainen oli kova juttu, heti oltiin joko "ihan samiksii " tai "hirveit matkijoit ". Jos itse pidän jostain, mistä "toinen on pitänyt ensin", se ei tarkoita, etten voisi tykätä samoista asioista. Kyllä silti jätän vaatteen ostamatta jos todella monella on sellainen (unelmieni kissahuppari oli ilmeisesti hyvin suosittu luokkatovereideni keskuudessa, nyyh).
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2007 02:08
pikkusiskoni matkii minua tyylissäni, seki alko käyttää mustia vaatteita, maihareita,
niittiasusteita sun muuta sellasta. se on kyllä ************* jos se matkija on pikkusisko
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:29

Lainaus: Jennife

pikkusiskoni matkii minua tyylissäni, seki alko käyttää mustia vaatteita, maihareita,
niittiasusteita sun muuta sellasta. se on kyllä ************* jos se matkija on pikkusisko

Miulla on samankaltainen tilanne, paitsi että matkija on isosisko. Esim. heti kun olen ostanut vaikkapa jonkun nätin korsettitopin, hänen pitää saada juuri samanlainen. Aluksi matkiminen oli imartelevaa, mutta kyllä pikkuhiljaa alkaa kyrsiä rättikaksosena oleminen.
Kirjoittanut: Ildera (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2007 21:41
Omastakin mielestäni matkiminen on ok, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti.Se ei saa mennä ihan naurettavalla tavalla yli. No kuitenkin, oma paras ystäväni on nyt samoihin aikoihin kuin minä innostunut gootti vaatteista, mutta onneksi hänen tyylisuuntauksensa on melko erilainen kuin minun, joten se ei juurikaan häiritse minua
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • • Muokkasi: Rautaneito
  • Lähetetty: 25.11.2007 19:54

Lainaus: Doucat

minua, ekana se oli tietysti ihailtavaa mutta nyt menee yli minun rajani.Nyt se on alkanut kyselemään vaatteitani "sanaks mä ton hameen" malliin.Tai yrittää ostaa kalleinta hamettani..maksoi noin 106e...serkku kinuaa 10eurolla-.-' Ja meikkiäni hän yrittää matkia mutta ei oikein tuota tulosta..onneks. ja sitten se pikkupirulainen meni leikkaamaan samalaiset hiukset.Onneksi ei soaa tekniikkaa millä saisi hiukset yhtä pystyyn kuin mie..huh

Minulla on ihan sama vika. Serkkuni on minua vain vuoen nuorempi, ja kaikki mummot ja tädit päivittelee että "onpas ne tytöt niin samannäköisiä.." No on kait ne, kun toinen on ilmetty minä. -.- Okei, onhan sekin ihan luonnostaan vaaleatukkainen kun minäkin, mutta silti...sekään ei varmasti käytä mitään muita vaatteita kun mustia. Ja joskus jollain markkinoilla ostin Maidenin paidan, niin se sitte heti meni ostamaan.Ja se osti sen silti, vaikka se oli sille ihan liian iso. Voi perkule..rupes jo kyrsii. Teki miel huutaa sen perään. Ja nykyään...olen meikannut vuoden ehkä, niin nyt silläkin on semmoset sotamaalaukset että huhhhuh. Pientä rajaa. En usko että se oikeesti haluis olla sellanen, mutta minkäs teet? En ikinä uskalla sanoa sille, että mistä oon minkin vaatteen ostanu, ku se heti kuitenkin menis ostamaan saman vaatekappaleen. -.- Ja se unelmoi samoista asioista kun mä, toistaa mun lausahduksia jne. PIENTÄ RAJAA.

Vielä tuosta hiustenleikkuusta, minä tein vaikean päätöksen ja leikkasin kesällä lantioon asti ulottuvat hiukseni. Serkku oli ihan kuin puulla päähän lyöty. Sitten, kuukausi kului, ja kohta serkku purjehti kouluun tukka lyhyemmäksi silputtuna. Ja tietenkin samanpituisena kuin minulla. Ja sillä kun oli niin hirveen pitkä tukka! Se pystyi istumaan sen päälle. En mä ois raskinu. Se näköjään tökkää kynänkin silmäänsä, jos minä teen niin. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2007 21:36
Ihanaa, koulussamme eräs tyttö on alkanut matkiaman minua.Siis sellai pelottavasti.Yrittää ostaa samantapasia vaatteita, Meikkiä se ei onneksi viellä uskalla käyttää.Ja se seurailee joskus koulussa ja aina tuppautuu seuraani.Ruokalassa istuutuu viereeni konstila millä hyvänsä.Piirtämisessä se matkii ja mielipiteissä.Se on värjännyt hiuksiä tummemaksi, mutta ei viellä lyhyiksi.kenkiäni se on yrittänyt kopioida.Musiikkimakua.Ostanut samanlaisen koululaikun, mp3,harjan sukkia..siis ihan mitä vain..Onneksi tyyppi ei ole luokallani.Mutta silti!Pelottavaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit