Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ovatko kaverinne matkineet tyyliänne tai vastaavaa?

Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2007 00:03
Doucat

Kloonien hyökkäys!!! Olkaa varovaisia tai ne valtaavat koko maailman. Ensin ne kopioivat Matti ja Maija Meikäläisiä, mutta sitten ne siirtyvät maailman johtajiin ja ottavat vallan omiin käsiinsä. AAAAAAARRGH!!! Ne tulevat tännekin, ne ne ne hyökk....
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2007 01:42

Lainaus: Doucat

.. sukkia..

hah. Kyl se aika pelottavaksi taitaaki mennä, kun oikein nilkkoja myöten pitää samanlainen olla.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:09
Minua ei kukaan ole kunnolla matkinut kai koskaan, mutta itse olen ostanut samanlaisia vaatteita kuin muilla on. Yleensä olen kyllä antanut krediitit kyseiselle henkilölle sanomalla että ostin tämän ja tämän vaatteen koska oli niin per***een hyvännäköinen sulla.

Nykyään ei tule tuotakaan liiemmälti tehtyä, koska kellään tuttavapiirissä ei ole niin kopioitava tai minulle sopiva tyyli. Mutta jos jollakulla on hyvännäköiset kengät, niin käyn kyllä sanomassa että voi kuule, ovat komiat!

Nyt kun olen teidän kommenttejanne lukenut, aloin miettimään että olenko kenties ärsyttänyt matkittaviani. Kun olen hyvin selkein sanoin sanonut että idea tuli sinulta. Toivottavasti en, koska tarkoitus on aina ollut kehua ja ottaa hyvä idea myös itselle käyttöön.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:19
ei ole matkinut kukaan O.o en ole ainakaan huomannut. enkä yleensä matki muita, mutta joskus otan pientä vinkkiä jostain ja ite keksin loppuun.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.12.2007 11:07
Mulla on niin sellainen tyyli ettei sitä sillein ole kukaan halunnut matkia. Kavert pukeutuu ihan omansa mukaan. Joskus voi olla saman tyylisiä vaatekappaleita päällä, mutta vahinko sekin on.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2007 11:46
Yksi kavereistani sanoo aina että kaikki gootit ja muut samantyyliset ovat aivan ihania, ja kun minä kävin kerran Morticiassa, kun hän roikkui mukana, niin eikös hän vain sanonut että hänkin ryhtyy gootiksi että voi ostaa sieltä jotain, mutta kun näki hintalaput niin eipä tainnut ryhtyäkään. Mutta heti seuraavaksi, kun ostin uudet platformit ja menin niillä kouluun, niin heti kuului että mistä ne ostin ja että hän menee ostamaan samanlaiset.

Toinen kavereistani on onneksi gootteja ja itseasiassa kaikkia muitakin vastaan, niin eipä ole pelkoa että tämä matkii, mutta se toinen on ärsyttävä.
Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2008 02:13
Eipä ole ei... Se olis pelottava näky
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2008 11:54
En ole huomannut ainakaan Ehkä parempi näin.
Kirjoittanut: Gothic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2008 01:55
no..ei minua kukaan matki, mutta minulla on pahana tapana matkia monien eri ihmisien tyylejä, mutta tällä hetkellä muistutan erästä tuttuani, ja päättelen että hänkin on asian huomannut, mutta hillitsen tyyliäni aina silloin tällöin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2008 15:37
En usko että kyseessä on tarkoituksellinen matkiminen, mutta olen huomannut että eräs minua vuoden nuorempi tyttö lukiossamme pukeutuu hyvin paljon samaan tyyliin kuin minä vielä vuosi sitten, ja koko ajan ikään kuin kulkee samaa polkua kuin minä olen tyylini kanssa kulkenut. Hupaisin piirre on että hänellä on tismalleen samanlainen kampaus ja kengät kuin minulla oli reilu vuosi sitten vielä. Ainoana erona on oikeastaan se että minä en käytä enkä ole käyttänyt bändipaitoja, hän käyttää, ja minun mielestäni minihame ei ole oikea vaate kouluun, kun taas tämä kyseinen tyttö käyttää miniä melko usein.

Ukkoni nimittää sitä tyttöä minun fanikseni.

Mutta siis en usko että kyseessä on tahallinen matkiminen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit