Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2006 10:24
Lainaus: mlrd ajatukset tekevät ihmisen, eivät vaatteet

Yhdyn mlrd:n näkemykseen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 23.08.2006 11:15
Omanlainen muotinsahan on gootti-kuteetkin. Lip Service on toisille sama kuin Chanel.
No mutta, mlrd tuos toteskin oleellisen. Eikä tää kauaa kestä, kaikki tietää miten nopeasti mainstream muoti vaihtuu. "Muoti on niin kamalaa, että sitä pitää vaihtaa usein."
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.08.2006 21:47
No kiva kuulla et asiasta ollaan samaa mieltä. Tän muotijutun lisäks on käynyt viime aikoina pariin otteeseen niin, että pari mun ei-goottifrendiä on alkanu uteleen mistä kuteeni hankin, ja nyt kun eilen treffattiin stadis, oli tällä toisella muijalla samat Mortician saappaat ku mulla, sama korsetti ku mulla mut eri värisenä, ja sit siniset farkut siinä lahkeet tungettuina niihin saappaisiin ja vihree benettonin laukku! Pahinta oli sen korsetin alle sullottu g-suksen hippikuvioinen sifonkipaita!!! Ja meitsi jää harvoin sanattomaks!
Joo mielenosoitus pystyn vaan!!!!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.08.2006 14:52
Aika paha toi Ninnin juttu. Jos mun kaverit alkais tollasta tekee, ni ne sais turpaan aika äkkii. No toisaalta jokainen saa päättää mihin pukeutuu, mutta toihan on ihan selvää goottityylin raiskausta!
Minäkin olen vahvasti sen mielenosoituksen kannalla.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2006 15:30
painajaismaista, tollanen
meidän tuol skolessa on meneillään korsetti muoti
aika mielenkiintosia viritelmiä sielläkin
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.08.2006 16:16
Lainaus: Faith Black Jos mun kaverit alkais tollasta tekee, ni ne sais turpaan aika äkkii.

Repesin.
No, mutta hyvä Faith Black, eiväthän sunkaan kaverit sano (tai et ainakaan asiasta maininnut) mihin sä saat tai mihin et saa pukeutua.

Ottakaa ihmiset rauhassa. Ei se maailmaa kaada vaikka jollakin on samanlainen asuste kuin itselläsikin on. Vaatteet on vain pintaa.
Kirjoittanut: Gallows (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.08.2006 18:54
Lainaus: Devilsbride Toivon syvästi etteivät nämä muoti-ihmiset löydä Morticiaa, se vain tuntuisi väärältä

Vaikka löytäisivätkin Mortician, kääntyisivät varmaan pois, koska siellä on niin kallista. Ainakin syvästi toivon niin.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2006 14:51
AAAAAAAAAAAAAArgh ei en voi uskoa tätä!!!!!!
Onneksi sentään muoti vaihtuu koko ajan. Pitää vaan toivoa että trendipellet myyvät goottivaatteensa jossain kirppiksellä sitten talvella niin voimme noukkia parhaat päältä.
Kai tätä nyt muutama kuukausi on kestettävä, hrrrr.....
Kirjoittanut: Nukima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2006 17:37
Hmmm toivotaan parasta. Vaikka ei tule kivaa aina olemaan.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.08.2006 17:10
Kyllä,kapinaa kannatan minäkin!
Ei ole oikein todella goottilaisuudelle omistautuneita kohtaan että tästä kauniista alakulttuurista tehdään muotia.Se on totaalisen väärin,varsinkin kun goottilaisuus on niin paljon muutakin kuin pukeutumista ja meikkiä... Se on vain pintaa,minkä muut ihmiset näkevät.
Ja ajatukset jotka tuon kuoren alla liikkuvat(ja pysyvät jokaisen omana salaisuutena)kertovat sen onko todella gootti vai ei.
Jos ns."gootilaisuus" on vain sitä että näyttää gootilta,mutta levyhyllystä löytyvä synkin musiikki on lovexia ja mielessä pyörivät vain viikonlopun bileet tai se maalataanko seinäy pinkeiksi vai keltaisiksi,
niin onko silloin todella gootti?
Vaikka eiväthän nuo muodin orjat aitoa goottityyliä osaa jäljitellä,kyllä sen melkein heti huomaa kuka on aito ja kuka ei.
Ja vaikka se että goottivaatteita saa halvemmalla ja helpommin on toisaalta hyvä asia,niin itse teen edelleen vaatteeni itse tai ostan kalliilla alankaupasta,en rupea h&m:stä halppis korsetteja ostamaan.(ostin kerran ja hajosi melkein heti,ei muoviluuut kestä.)
Ja tuskimpa pissikset morticiaa löytävät,ja vaikka löytäisivätkin niin tuskin rahojaan "tuhlaisivat" vaatteisiin joita käyttäisivät vain lyhyen muotivillityksen ajan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit