Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.08.2006 00:26
No siinähän se, kun nykyään KAIKKI oli pissis tai ei löytää Mortician, koska niitä on jo kolme! Eerikinkadun sijainti oli mun mielestä just tarpeeks syrjässä et sinne ei kaikenmaailman missixtyt löytäny. Pariin otteeseen kun oon käyny marmorikujan tai kampin Morticiassa, ja kun siellä on ollu paljon asiakkaita, niin mä oon ollu selvästi ainoa gootti!!! Pari vanhaa tätiä pyöritteli keskiviikkona marmorikujan liikkeessä jotain verkkosukkiksia, et: "Voi kyllä sitä nykyään pitää olla kaikenlaisia". Ja sit tuijottivat mua kuin marssilaista!!! Myyjän kaa vaan hymyiltiin toisillemme. Ja kyllä pissiksillä on varaa tuhlata! Niillähän just onkin, kun ovat rikkaiden penskoja, ei tarvi maksaa omaa vuokraa eikä muita laskuja (meilläkin vuokra 700 egee kuussa!!!) kun porukoillaan asuvat ja massii tungetaan käteen joka päivä. Pappa betalar-menoo. (KETÄÄN TÄMÄN FOORUMIN JÄSENTÄ LOUKKAAMATTA, JOS SATTUU ELÄMÄÄN YHTÄ AUTUAISSA OLOSUHTEISSA VIELÄ) Juu ei, en todellakaan hauku hengenheimolaisiani. Kyse on nimenomaan ei-gooteista.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 27.08.2006 14:11
muoti heh..... ....tällähetkellä päällä: mustat demin housut army henkinen vihreä luhythiainen paita ja naama aivan valkoinen ja kajalia kilon verran... ...siinä minun muotia!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 27.08.2006 21:55
Joo'o... Jos tää k00ttius on oikeesti tulos muotiin, niin ainoo mikä on hyvää, niin löytääpähän ainaski kledjut halvemmal. Eikä aina tarvi tehdä itse ajan puutteen takia. Itse en onneks (vielä) oo törmännyt pissixtyyn joka yrittäs olla gootti, ja ihan hyvä niin. Mutta mitä tässä oon noissa kenkäkaupoissa kerkenyt pyöriä, niin aika emo painotteiset näyttäs olevan. :/

Ja sen vielä tahdon lisätä, että yhtäkään H&M/ellos/etc- lehteä en ole avannut! Enkä avaakkaan. Saavat nuo mainokset lämmittää saunan. (:

EDIT: Ja sen halusin lisätä, että melkeinpä kaikki on niin pahuksen pientä! Itse kun olen tämmönen vajaa 190cm/78kg ja kengänkoko on 47, niin ei tahdo oikein vaatetta löytää... :/
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2006 17:03
*huoks* juuri näin. Vähän aikaa sitten mun koulun pissis katto mua niiiiin ylpeenä, kul sil oli päällä H&M:n "vyötärökorsetti". Siinä ei oo ees luita! halpiskangasta ja nyörii. meinasin revetä, varsinkin kun itsellä oli sentään päällä mortician satiinivyötärökorsetti. Little respect. Sellanen kangasläpyskä vaan roikku sen pääl, eihä se mitää kiristä, tavallisen t-paidan päällä. Mausteena liian tiukat farkut. ai nam. ja sen verran ku oon varsinkin pikkusiskon kanssa noissa "muotiliikkeissä" käyny, siellä on nykyään tosi paljon "goottivaatteita", jotka on suorastaan naurettavia. ne sopii korkeintaan pintaliidoille. hyh.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2006 17:13
Mun mielestä ainakin toi tuleva "gootti-muoti-juttu-ilmiö" on aivan perseestä... Jumalauta, eihan ne tiiä, eikä tuu luultavasti tietämäänkään MITÄÄN meiän kulttuurista yms.... Alkaa olla muoti-alan hemmoilla ideat vähän kateissa, ku pitää jumalaut mennä toisten kulttuureita kaivelemaan....
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2006 18:12
Behold.. intellektuellit muuttumat massaksi kuun tummetessa. sydäntäni särkee
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2006 18:41
Lainaus: Iiriva sil oli päällä H&M:n "vyötärökorsetti". Siinä ei oo ees luita! halpiskangasta ja nyörii. meinasin revetä, varsinkin kun itsellä oli sentään päällä mortician satiinivyötärökorsetti.

Taitaapa nuo Mortin satiinivyötärökorsetitkin olla juuri tätä goottitrendin aallonharjaa...Viimeksi näin sellaisen Susanna Sievisen päällä lehtikuvassa (oli vielä hevosen selässä kisavaatteet päällä. Pitäisiköhän minunkin... )

Dragula: muotialan hemmot kaivelevat myös aasian kulttuureita, afrikkaa, intiaaneja, historiallisia tyylejä jne... Että eipä siltä juuri mikään enää välty.

Taidan olla ainut tällä laudalla, jota ohimenevä goottimuoti-ilmiö ei haittaa niin pätkän vertaa. Tämä keskustelu on yhtä hedelmällinen kuin jos aloittaisimme pohtimaan kuka ja mikä on teinigootti. Huoh. *tähän sellainen rolling eyes-hymiö*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2006 18:53
sillä tarkotin lähinnä, että se omani ei ollut wannabe. *huoh* ihan sama antaa olla. unohtakaa. en puhu enää.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.08.2006 20:23
huomasinkin aiemmin tänään televisiossa olleessa muotiohjelmassa kerrottavan tästä. aika jännää kun "tekivät" jostain tällaisesta mallista gootin..
tietenkin, ainahan ulkonäöllisesti saa tehtyä vaikka zarquonin ikenen, mutta sisintäpä ei saakkaan kaupasta.
olin huvittunut, surullisella tapaa.
ihmiset..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2006 21:27
Taidankin sitten olla wannabe kun omistan jopa kaksi Henkkamaukan korsettia. Kolmannenkin olisin ostanut jos olisin oikeaa kokoa löytänyt. Ei se korsetin luiden materiaali määrittele goottia... Ja jokaisenhan on jostain joskus aloitettava, eli voi se henkkamaukkakorsetissakin liikkuva olla ajatusmaailmaltaan gootimpi kuin peruspissikset keskimäärin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit