Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pukeutuminen osana identiteettiä

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2007 18:22

Lainaus: diamond_385

Minä olen minä vaikka voissa paistais.

Sama täällä, mutta olo tosiaan tuntuu kotoisammalta omissa vaatteissa, jotka aika pitkälle mustia/tummia on. Ois kyllä hauska kokeilla joskus tota, et vaihtaa kaverin kanssa vaatteita. Sattuu vieläpä olemaan lähes saman kokonen kaveri, jolla ihan eri tyyli kun mulla.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.10.2007 20:47
Mä nakitin kaverin tähän

Lainaus: pikkumyy

vaihtaa kaverin kanssa vaatteita.

• Lähetetty: 10.10.2007 21:16
Mitäs kaveri tykkäs?
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2007 17:43
Luulisin, että aika olisi outo olo jos tuollaista menisi tekemään. Itsellä ainakin tuntuu, että ajatusmaailma kuvastuu heti sanojen jälkeen juuri vaatetuksesta ja siitä lähtevästä "tunnelmasta". Olisihan se varmasti hauskaa kokeilla olla "joku muu" päivän verran, mutta ihan joka päivä en kyllä pystyisi tuollaista toteuttamaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 21:26
Olen kokeillut "tavis"-päivää.. Ideana oli lyhyenä koulupäivänä vaihtaa hiukan tyyliä kaverini kanssa. Minä,joka todella todella k´harvoin käytän pinkkiä,tulin kouluun pinkit vaatteet päällä. Kaverini taas laittoi mustat kuteet kun häntä ei ole eläessään nähty mitään tummanväristä päällään. Kaikki ihmettelivät olenko sairas vai iskikö auringonpistos. Oli huvittava kokemus, vaikka tuntui että osa itsestäni oli kuin olikin jäännyt kotiin.
  • Lähetetty: 11.10.2007 21:31
Mä sain tänään yllytettyä mun kaverin samaan, en tiiä kyl viel et koska näin tehään.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.10.2007 23:21
Mä oon kokeillut tota kaverin kanssa vaatteiden vaihtamista, mutta siinä oli sellanen että ollaan eri kouluissa. Oltiin kaverin koululla sillon, joten en päässy näkee omien tuttujeni ilmeitä.

Kaveri on tyyliltään sellanen kasarirokkari, tykkää kaikenmaailman bingblingistä, ja kaikesta mikä kiiltää. Vaihdettiin vaatteet, leikattiin vähän mun hiuksia, värjättiin kaverin hiukset ja mentiin kouluun. Se oli aika hämmentävää, sillä olemme hieman saman näköisiä. Minua todella luultiin kaverikseni, kaverin kavereiden toimesta ja jopa kaverin luokanvalvoja tuli juttelemaan minulle. Ihmiset olivat silloin hieman sekaisin, ja miettivät pitkään että kumpi on kumpi. Tuo oli joskus viime keväänä tuo.

Myöhemmin, tuon pohjalta saimme kaverin kanssa idean huijata hänen sukulaisiaan. Ja arvatkaa mitä? Täydestä meni, vaikka molemmilla oli omat vaatteet päällä! Kaveri ei oikein pidä yhteyttä sukulaisiinsa, joten huijaus oli siinä mielessä helppo.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2007 17:33

Lainaus: CybellaTraurig

Minulle on monesti sanottu että minun pitäis jonaki päivänä järkyttää ja tulla vaikka valkosissa kouluun.

Mä tein kerran niin Laitoin valkosen kauluspaidan ja valkosen tyllihameen (jonka alle tosin laitoin mustan, siitä näkyy muuten läpi). En muista kenenkään sanoneen mitään erikoista, käytänhän mä noita vaatteita muutenkin mutten yhdessä - paitsi sillon. Tai no joku saattoi kattoa silleen että voi helvetti totakin mutta so not. Ajattelin tehdä saman Halloweenina Toinen juttu onkin sitten vaihtaa koko tyyli. Voi olla että ihmeteltäisi. Voin kuvitella ainakin parin tyypin ilmeet kun tulisin kouluun Miss Sixtyn farkuissa ja sanotaan vaikka pinkissä (en tiedä miksi juuri se tulee aina mieleen) paidassa. Huhhuh. Ja noh, jos joku mustiinpukeutuva kaverini keksisi pukea ylleen vaikka keltaista, niin kyllä voisin hämmästyä. Tyyliin mikä siihen nyt meni. Ehkä jopa huolestuisin :'D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2007 17:42
Tästä tulikin mieleen meidän koulussa helmikuussa tuleva gootti/pissis-päivä, eli kaikki pukeutuvat joko gooteiksi tai pissaliisoiksi. Aika moni on tullut kyselemään vaatteita lainaan siksi päiväksi.

Suututti vaan vähän kun jotkut "fiksut" ihmiset alkoivat kitistä että mitä järkeä on järjestää goottipäivä kun joidenkin (viitaten minuun ja kaveriporukkaani) ei tarvitse pukeutua. No, eipä monien tarvitse pissikseksikään erikseen pukeutua...
Saapa nähdä kuinka monen käsitys gootista on mustat paita ja sentin paksuiset kajalrajaukset silmissä. En usko että kovin moni sen enempää panostaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2007 17:46

Lainaus: Lathring

Laitoin valkosen kauluspaidan ja valkosen tyllihameen (jonka alle tosin laitoin mustan, siitä näkyy muuten läpi)

Tulee mieleen oma tuska-asuni sunnuntai päivänä. Oli valkoinen puhvihihainen t-paita, valkoinen röyhelöhame (sen alla musta tyllihame) musta satiininen vyötärökorsetti (en omistanut valkoista...) jossa valkoiset nyörit, pitkät mustat nahkasaappaat joissa valkoiset satiininauhat. Ja valkoiset sukkahousut. Tehokas tapa kerätä Tuskassa katseita nuo vaaleat vaatteet.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!