Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pukeutuminen osana identiteettiä

Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2007 17:53
Tietysti tämä perinteinen "vaihetaan päiväks vaatteita, jee"-temppu on tullut tehtyä. Eli annoin nahkatakin ja nivelsormuksen ja sain vaihdossa rukkaset ja uffin vihreän takin. Oli hauskaa, vaikkei kukaan uskonutkaan että vaatteet olisivat omani.

Onhan pukeutuminen aina identiteetin osa tietyllä tavalla ja se kertoo joskus paljonkin luonteesta ja jopa henkilön ajatuksista.
En mitään kovin rankkaa pukeutumistyyliä käytä itse, mutta mustassa tai punaisessa kulkeminen on jokseenkin pakollista; Siihen on vain tottunut.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2007 12:44
Oon taas vaihteeks kulkenut normaalikuteissa, kun ei oo oikein voinu mopolla ajaa ilman kunnon toppavarustusta. Mä en talvella niinkää pukeudu tyylini mukaan, vaan enemmmänki vaa juhliin. Mustaa ja tummia sävyjä kuitenkin löytyy päältä kaiken aikaa.. Meikatakaan en oo jaksanut muuten viimeks ku syndeilläni. En vain jaksa eikä kiinnosta eikä se ole niin käytännöllistä. Arkilook on siis täysin peruskamaa.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 24.10.2007 13:30
minusta on tullut tavis. lisäksi treidaan valuuttaa.

= eli olen kaikinpuolin p a s k a p ä ä p o r h o
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2007 13:51

Lainaus: BronzeRain

Saapa nähdä kuinka monen käsitys gootista on mustat paita ja sentin paksuiset kajalrajaukset silmissä. En usko että kovin moni sen enempää panostaa.

Ei kuulosta kovin lupaavalta.. Toisaalta, tuskin kukaan joka ei tavallisesti pukeudu goottimaisesti, lähtee mitään kallista korsetti yms. tollasen takia ostamaan, mutta vois silti muulla tavalla sit panostaa. Mut just pahin ainakin mun mielestä on toi "näytän gootilta" kun pistän kilon kajalia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2007 14:25

Lainaus: pikkumyy

tuskin kukaan joka ei tavallisesti pukeudu goottimaisesti, lähtee mitään kallista korsetti yms.

Ei tietenkään keneltäkään voi sitä vaatia kun leikkimielisesti lähdetään tuommoista päivää järkkäämään, mutta ei silti ole niin vaikeaa panostaa enemmän kuin pelkän mustan kajalin verran.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2007 21:45

Lainaus: BronzeRain

mutta ei silti ole niin vaikeaa panostaa enemmän kuin pelkän mustan kajalin verran.

Tosta oon kyllä samaa mieltä.
  • Lähetetty: 26.10.2007 16:41
Ajattelin huomenna laittautua hhienoksi ja olla taas kaunis jos jaksan. Eipä ole kivaa olla aina tylsä peruspulla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2007 16:57

Lainaus: FrozenCorpse

Ajattelin huomenna laittautua hhienoksi ja olla taas kaunis jos jaksan.

Ihanaa joskus lähteä vaan baariin posettamaan ja keräämään katseita. (Tosin minulla on tapana kerätä katseita lähinnä rintamuksella. Jostain h*lvetin syystä ne eivät suostu pysymään piilossa. Joskus olen yrittänyt laittaa peittävämpää paitaa päälle, mutta tuntuu että kaikki nätit vaatteet väkisinkin laittavat tissit tyrkylle. )
  • Lähetetty: 26.10.2007 18:52
baariin ei ole varaa ja tällä hetkellä ei yhtään mihinkään, 100€ kuussa vuokran jälkeen ei paljoa ole lemmikillisessä taloudessa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2008 20:31
No itse olen kokeillut samaa, kun oli yläasteella tällanen ysien päivä niin kaverin kanssa heitettiin silleen läpällä että: Hei tullaan kouluun "pissiksenä" ja "hopparina". Idea siis oli aivan läpällä ja idea oli lähinnä sellainen että tyttöpuoleinen ystäväni pukeutuu kunnon hoppariksi ja minä sitten kaivelen siskoni kaapista jotain hieman tavallisempaa päälleni kuin omat vaatteeni. No kun pääsimme kouluun niin hirveän moni ei ensinnäkään tunnistanut meitä ja ilmeet oli sellasia: mitäs helv... nyt on tapahtunut että ketä noi on?
No omat luokkalaiset sitten kyllä tavusivat onneksi, ettei ihan mitään randomeja oltu : ) Mutta sinänsä aika ihmeellistä, että ihmiset jotka eivät muuten puhuisi koskaan minulle puhuivat silloin ysienpäivänä, johtuiko tämä sitten siitä, että he itsekin olivat pukeutuneet idiooteiksi vai siitä ettei näytetty pelottavilta, no se jää salaisuudeksi.. : P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit