Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2008 19:01
Hmmm...Minussa on kaunista kasvonpiirteet ja sileä
hyvin vaalea iho, kissansilmät, pitkät hyväkuntoiset
hiukseni, pitkä kaulani, pieni ja siro rakenteeni ja
"ruusunnuppu" huuleni...terhakat tissini HEH HEE
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ghorgul
  • Lähetetty: 18.01.2008 22:21
En mitään menis itsessäni kauniiks sanomaan, kun ei miesten pidä näyttää kauniilta . Mutta tykkään kyllä kasvonpiirteistäni, hiuksistani ja vartalostani jossain määrin, varsinkin kun olen nyt vähän lihaskuntoa ja -massaa reilummalla kädellä kasvattanut.

Kukaa mitään kyllä koskaan kehunut, paitsi tätini on välillä sen näköinen, että näkisi edessään maailman komeimman miehen mun hiuksia kehuessaan. Siellä on periaatteessa ihan kiva käydä sukuloimassa

Mutta muuten Ruma kuin Rullatuoli, ja ylypee siitä. Haistatan, jos joku valittaa
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:51
Yleisesti ottaen olen enemmän tyytyväinen kuin tyytymätön kroppaani (ja kasvoihini), vaikka parantamisen varaa aina on... joskus olen ollut todella epävarma ulkonäköni suhteen, välillä vieläkin, mutta onneksi olen jo voiton puolella.

Pidän hiuksistani, jotka ovat tummat (tällä hetkellä mustat), pitkät ja taipuisat. Pidän myös silmistäni ja kulmakarvoistani (joskin silmälasit vähän laimentavat vaikutelmaa). Pidän kasvojeni muodosta, koska ne ovat soikeat ja melko kapeat. Pidän myös kapeista sääristäni. Ja... no, rinnat saisivat olla isommat, mutta takapuoleeni olen tyytyväinen. Käsistänikin pidän kovasti, ja käsivarsista aina kyynärpäähän asti. Siitä ylöspäin voisivat olla kapeammatkin...

Pidän myös vyötäröstäni, joka on aika kapea (ja selkeä), mutta en vatsasta, koska se on aika pyöreä. Tai no, vielä se menee, mutta jos kasvaa, niin en ole tyytyväinen. Lantio on siitä kiva, ettei se ole liian leveä.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2008 23:55
Koska mähän olen helvetin hyvännäköinen mieshenkilö, on vaikeeta sanoa yhtä asiaa (leikitään näin, koska foorumi ei ole k-15) mistä itsessäni pidän. Nenä se varmaan täytyisi olla. Sellanen pitkä ja suora, muodostaa kivan linjan korkeen otsan kanssa.

Sekin on tottakai melko ihqa, että näytän hiton hyvältä naisten vaatteissa. (Semi)gootille iso plussa!
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2008 15:34
minun nallemainen olemukseni.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2008 21:50
Olen sitä mieltä, että ainut asia mikä minussa on nättiä niin on nuo silmäni. Ne on ihan jees ja tummantuskeat ja valossa taittuu vähän semmoisiksi tiikerinsilmän (korukivi, tiedättehän?) värisiksi. Siinä se sitten onkin. Mitään muuta en keksi. Niin on minulla ihan pitkät ripsetkin joista olen joiltain saanut kehuja.
(kummalista kyllä kehua itseään mistään kun siihen ei yleensä ole aihetta)
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:06
hhmm... en oo ajatellu erityisesti taa oli kyll hyvä

varmaan ''pieni ja siro''
tai laiha
ja exä sanoi et ''sull on kauniit silmät''

voi jee!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 24.01.2008 11:34
Sori off, mut ihan pakko ihmetellä

Lainaus: hullogootti

exä sanoi

O_o käsitin että oot 12v. ja sul on exä...ohhoh...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2008 11:59

Lainaus: blackwolver

O_o käsitin että oot 12v. ja sul on exä...ohhoh...

Jos se on justiinsa sitä ala-astetasoa, seurustelu on kova juttu, mutta se käsittää lähinnä käytävällä moikkailua ja joskus kädestä pitämistä. Sitten kun joku onkin ex, sittenhän se vasta kova ja iso juttu onkin.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:13
no huhhuh nuita pienempiä.

oo.. no on miul ihan kivat silmät, on ihan pitkät ja tuuheet mustat ripset ni ei tarvii käyttää ripsarii. vihreet silmät on juu. sit miul on ollu kauhee probleemi l'hes aina miun vartalon kanssa ku on tuntunu et oon liian laiha ja nii oonki ollu. no ny on sit vähän enemmän muotoja ja sillain. Sit on vissii hauskinta ku tää mieheke kehu niin usein ja sit mi oon kovasti mielissään. ei nt mennä yksityiskohtiin mut kai miul on sit jotai mitä kannattaa ittessään arvostaa : )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit