Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:18

Lainaus: Isnaard

näytän hiton hyvältä naisten vaatteissa.

Saattaisi toimia myös minun kohdalla
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.01.2008 15:33

Lainaus: Iiriva

Jos se on justiinsa sitä ala-astetasoa, seurustelu on kova juttu, mutta se käsittää lähinnä käytävällä moikkailua ja joskus kädestä pitämistä.

Ihanaa kun muut hoiti tän Heetteröinnin mun puolestani, niin saatoin itse jäädä ulkopuolelle. Kolme, neljä kertaa meinasin kommentoida.

Ok, no more off-topic.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2008 16:39
Äh,Miksi on niin minulle on niin vaikeaa keksiä jotain hyvää itsessäni? *vaikeroi*
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.01.2008 18:54
Öh..sanotaan että kynnetJa silmätkin on ihan ok.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.01.2008 21:49
isot, vihreät silmäni. jotkut tosin sanoo että näytän narkkarilta niiden silmien kanssa - kateelliset.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2008 11:30
Huulet on meikäläisessä ehkä parasta. Ainakin nyt kun tuo vuotuinen wannabe-paiserutto-huuliherpes from hell on taas vähitellen takanapäin.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 17:24
Mun hankala vastata, kun sen verran kriittinen olen ulkonäköäni kohtaan No mutta, tykkään huulistani. Ne on kivan kokoiset ja muotoiset, ja ihanan punaset. Kulmatkin on ihan kivat, kun on sen verran ohuet ja pitkät. Silmätkin on ihan kivat, sinivihreät. Väristä en liiemmin pidä, muttei siinä mitään vikaakaan ole. Silmät vaan ovat kivan muotoiset, perheenjäsenieni silmiin verrattuna vähän vinossa.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:27
Hmm, mä tykkään mun huulistani. Ne on paksut, mutta kuitenkin aika pienet. En oikein osaa selittää. Antavat aika nukkemaisen vaikutelman kasvoilleni. Pidän myös hyvin paljon silmistäni. Ne ovat siniset ja pupillia ympäröi lähes keltainen rengas.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:50
Mä pidän silmistäni, hiuksistani, huulista sekä nenästä. Mut varpaistani en pidä!
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 20:59
silmät on ihan komeat minulla..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit