Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.02.2008 06:47
Rakastan silmiäni. Saan niistä aina kehuja ja ihmiset luulevat että minulla on piilolinssit. Minulla on vaaleansiniset silmät. Ei yhtään harmahtavat tai mitään.
Pidän myös hiuksistani..
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 12:13
Silmät, hiukset ja pituus. Ei muuta
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:22
tykkään silmistäni, sellaset kivansiniset ja kropan sopusuhtaisuudesta (pitkät jalat, lyhyt selkä) sekä siitä että en liho vaikka söisin mitä x)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:35
Jos en muuta keksi niin tykkään hiuksistani.
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 10:18
Kun tässä nyt rupesin oikein miettimään, tajusin, että minussa on itseasiassa aika paljon asioita joista pidän. Ennen oma ulkonäköni oli minulle todellinen ongelma, mutta itsetuntoni on noussut sitten yläasteen ja pystyn nykyään pitämään itseäni ainakin siedettävän näköisenä, ja joskus hyvinä päivinä jopa kauniina.
Ensinnäkin pidän ovaalinmuotoisista kasvoistani ja korkeista poskipäistäni. Asia, josta saan kuitenkin yleensä eniten huomiota, on joko luonnostaan hyvin vaalea ihoni, jota monet hämmästelevät, tai kirkkaansiniset silmäni, joita kehystää tuuheat, tummat ja pitkät ripset. Ja meikillä tätä kaikkia saa vain korostettua.
Vartalostani taas en löydä mitään niin kovin erikoista, hoikkuus on kuitenkin ihan kiva ominaisuus. Pitäisin pienistä ja siroista käsistäni muuten, mutta etusormeni pilaavat kokonaisuuden.
Kirjoittanut: Elfie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.02.2008 14:34
Olen myös sitä mieltä, että on ihan kiva olla pieni ja hoikka. Pidän siroista ranteitani ja käsistäni. Vyötärökin on mukava omistaa, juu tiimalasi on ihan mukava olla. Huuleni ovat mielestäni kauniin muotoiset, ei liian ohuet eikä liian törröhuuletkaan. Vaikka pitkät tummat hiukseni ovat ohuet ja latvoista huonokuntoiset olen hyvin kiintynyt niihin. (=pituusfixoitunut, joka ei osaa leikelä vaikka tarvetta olisi). Boobsit ovat kehutut, joskin hieman epäkäytännölliset työni kannalta. Pidän niiden muodosta ja kiinteydestä, mutta olen niitä harvoja naisia, joiden mielestä kokoa voisi olla vähemmän. Haluasin niin kovasti kuulua teihin kauniin väriset suurisilmäiset, mutta rumat pienet ja tummanruskeat napit ovat *huokaus*...
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2008 19:01
Ehkä jalkojeni pituus ja sormet ovat aika pitkät ja ohkaset
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2008 00:39
Kaikki
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2008 18:53
Silmät, otsa, luuviulu kroppani, pituuteni, no nenä on joskus ihan jees, suu silloin kun huulet ovat hiukan painautuneet sisälle (pussausasento), hiukset oikean pituisina ja suorina. siinä oli jotain
Kirjoittanut: Anna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2008 19:41
Tällä hetkellä pidän hiuksistani, tummat ja tuuheat. Hymykin on nätti
Hetken päästä saattaakin sitten jo olla toisin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit