Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miesten goottivaatteet

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:28
Miesten vaate tarjonta on kyllä suoraan sanottuna surkea. Siinä olisi bisnes idea sellaiselle jos tajuaisi koukkuun tarttua: miesten vaatteisiin erikoistunut goottivaate liike.

Ja yksi lisäys vielä valituksiin: mistään ei löydy kokoja isoille miehille. Monissa liikkeissä tuntuu varsinkin housujen kohdalla olevan käsitys että kaikki goottipojat ovat sellaisia ihannemittaisia laihoja tikkuja. Ärmur.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:42

Lainaus: BronzeRain

Siinä olisi bisnes idea sellaiselle jos tajuaisi koukkuun tarttua: miesten vaatteisiin erikoistunut goottivaate liike.

Jep, varmaan kuukausimyynti olisi noin 20 paitaa, joten yhden paidan hinnaksi tulisi laittaa noin 500 euroa, jotta homma kannattaisi.

Ja yksi lisäys vielä valituksiin: mistään ei löydy kokoja isoille miehille. Monissa liikkeissä tuntuu varsinkin housujen kohdalla olevan käsitys että kaikki goottipojat ovat sellaisia ihannemittaisia laihoja tikkuja.

Noin yleisesti ottaen (en puhu ainoastaan goottiliikkeistä) olen itse törmännyt sellaiseen ongelmaan, että nimenomaan läskeille löytyy housuja, mutta pitkän ja hoikan on tuntuvasti vaikeampi löytää mitään. Jos housut ovat tarpeeksi pitkät, ovat ne vyötäröltä mallia tynnyri. Ja minähän en missään nimessä ole laiha tikku, sillä monipuolisesti urheilua harrastavana minulla on kumminkin leveähköt hartiat ja lihaksia normigoottia enemmän.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:59

Lainaus: Ximmo

Jos housut ovat tarpeeksi pitkät, ovat ne vyötäröltä mallia tynnyri.

Hihi Joo tuo on kyllä ihan totta, miespuoliskoni on pitkä ja melko hoikka ja se on tosi hassun näköistä, kun lahkeet loppuu kesken. onneksi on ottanut itselleen akan joka osaa ommella
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2008 18:30
oon jopa suunitellu (hetkonen kirjotetaaks toi kahella ännällä?) ittelleni jonkun paidan ku ei kaupoista saa mitään kivaa, on vaan pari ongelmaa: en osaa tehdä vaatteita itse enkä uskalla kysyä kavereilta xD no ehkä voisin kysyy... joku päivä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.01.2008 18:56

Ja yksi lisäys vielä valituksiin: mistään ei löydy kokoja isoille miehille. Monissa liikkeissä tuntuu varsinkin housujen kohdalla olevan käsitys että kaikki goottipojat ovat sellaisia ihannemittaisia laihoja tikkuja. Ärmur.

Sama on huomattu Dragulan kanssa. Trippin housuissa hyvällä tuurilla XL saattaa mahtua, muissa merkeissä ei. Myös monet olevinaan XL-kokoiset paidat ottavat hartioista kiinni, ja sen isompia ei kaupoista sitten tunnu saavankaan!
  • Lähetetty: 10.01.2008 21:56

olen itse törmännyt sellaiseen ongelmaan, että nimenomaan läskeille löytyy housuja, mutta pitkän ja hoikan on tuntuvasti vaikeampi löytää mitään. Jos housut ovat tarpeeksi pitkät, ovat ne vyötäröltä mallia tynnyri.

Katsomme näköjään just vääriä housuja. Silloin kuin käytin itse vielä housuja törmäsin aina naisten housuissa tuohon ongelmaan. Pitkissä säärissä on huonotkin puolensa.

Jep, varmaan kuukausimyynti olisi noin 20 paitaa, joten yhden paidan hinnaksi tulisi laittaa noin 500 euroa, jotta homma kannattaisi.

Mutta jos ottaa valikoimaan myös perus bändipaitoja, kenkiä yms. voi homma ehkä kannattaa. Riippuu pitkälle sijainnista ja muusta.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.01.2008 00:57

Lainaus: Iiriva

Trippin housuissa hyvällä tuurilla XL saattaa mahtua, muissa merkeissä ei. Myös monet olevinaan XL-kokoiset paidat ottavat hartioista kiinni, ja sen isompia ei kaupoista sitten tunnu saavankaan!

Trippin housuissa se vaihtelee todella paljon. Itellä on yhet Trippit jotka on S ja ne on silti isot. Tosin myös M, jotka on sit tiukahkot vyötäröltä. Farkuissa saattaa heitellä useilla tuumilla jostain syyst noi koot, tai sitte valmistajien pitäs opetella merkitsemään niitä tarkemmin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.01.2008 02:29

Mutta jos ottaa valikoimaan myös perus bändipaitoja, kenkiä yms. voi homma ehkä kannattaa. Riippuu pitkälle sijainnista ja muusta.

Jos se kannattaisi, niin luuletko, ettei Morticiassa myytäisi miesten vaatteita enemmän? Kyllä ne rahan haistaa, ihan aikuisten oikeasti. Tyttöjen/naisten vaatteilla vaan tienaa rutosti enemmän, koska - niin hämmästyttävää kuin se onkin - kyseinen sukupuoli käyttää enemmän rahaa vaatteisiin.
  • Lähetetty: 11.01.2008 17:20

Jos se kannattaisi, niin luuletko, ettei Morticiassa myytäisi miesten vaatteita enemmän?

No en minä mitään bisneksestä tiedä. Olet luultavasti oikeassa.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2008 20:16
jos vaikka gootti-vaateliikkeissä olis edes tilaus mahdollisuus mieleisiin kokoihin tai ylipäätään vaatteisiin. esim. yhteistyö jonkun suuremman ulkomaalaisen ketjun kanssa.

näin itse liikkeen ei tarvis pitää mitään suurta varastoa yllä. tietysti tilaaminen aina kestää ja maksaa. kyl ainakin ite olisin valmis odottamaan ja maksamaan mieleisestä vaatteesta. itellä noi nettikaupat tökkii lähinnä siks kun halauisin nähdä itse vaatteen, millanen työlaatu on, materiaali ja miten se istuu päällä. mitään lähettämis rumbaa kun ei jaksais.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit