Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miesten goottivaatteet

Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:13

Lainaus: UndyingDreams

Itse haluaisin enemmän viktoriaanisia ja muutenkin "monimutkaisempia" vaatteita mutta aika vähän oon niitä löytänyt.

Tämän takia on olemassa ompelijat. Sinne vaan vaikka piirustuksen kanssa.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • • Muokkasi: nahkarotta
  • Lähetetty: 20.01.2008 12:28

Lainaus: Swanheart

Sinne vaan vaikka piirustuksen kanssa.

mistä päin löytäis? linkkejä?

edit. Siis kaavoille linkkejä?
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.01.2008 16:45

Lainaus: nahkarotta

mistä päin löytäis? linkkejä?

Tässä muutama räätäli/vaatturi.
Linkki

Lisää löytyy etsimällä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2008 23:42

Tämän takia on olemassa ompelijat. Sinne vaan vaikka piirustuksen kanssa.

Maksavat paljon, muuten kyllä
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2008 15:24
Ikäväähän se on, mutta hyvin istuvista, laadukkaista ja pitkäikäisistä vaatteista on maksettava jos sellaiset haluaa.

Halvalla saa harvoin hyvää.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2008 14:24
Niin ne maksaakin. Käsityö maksaa ja sille vaan ei voi mitään.
Onhan se massavaatevaihtoehto olemassa, edullisesti saa ja nopsaan hajoavat mm. vetoketjut yms.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.01.2008 15:33
Noiden tavallisten vaatturien lisäksi sitten ne goottivaatteiden tekijät. Niistä en kyllä tiedä onko nyt yhtäkään sellaista joka tekisi hyvää jälkeä, vaatteet saisi ajallaan ilman viivästyksiä ja ilman pitkää odotusaikaa.
Mulla on yksi Rorasahin tekemä paita, käytettynä ostettu. On hyvä ja ollut kestävä.

Onhan se massavaatevaihtoehto olemassa, edullisesti saa

Ulkomailta kyllä, Suomesta ei juuri.

nopsaan hajoavat mm. vetoketjut yms.

Valitettavan totta.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 12:48
Ebaystä löytyy kaikennäköistä gootti vaatetta miehille ja suht. edullisesti.
Kirjoittanut: Skineir (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2008 15:58
Valitettava tosiasia, ettei miehille oikein tahdo mitään tyylikästä löytyä...
Joskus kun tulee hyvä visio jostakin vaatteesta päähän ja kiroaa tuota niin tarttuu itse ompelu välineisiin ja tekee itse kiroten "v***u ku kaikki pitää aina tehä ite". sen verran kironnut tuota että alkaa oleen jo ihan kohtalainen parsija Ihmettelen kuitenkin, miksei joku firma pitäisi jonkillaista luettelointia tuotteista mitä olisi mahdollista saada tyyliin: haluaa tuon ja tuon niin ne tilaa sen jostain... luulen, että tälläinen olisi toimiva kompromissi.
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.03.2008 12:00
suomesta saa aika heikosti vaatteita kyl, parempi vaan tilata jostain nettikaupasta, no miinuksena postitusaika ja postikulut, mutta minkäs teet :/ muutama harva liike on suomes joista ny jotain aina sillon tällöin löytää...

ja kyl miehillekkin noita vaatteita löytyy ihan hyvin nettikaupoista ja mikä estää käyttää naisillekkin suuniteltuja housuja jne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit