Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miesten goottivaatteet

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2008 21:14
nahkarotta
On muuten hyvä pointti. Kyllä miehille suunnattu erikoisempien vaatteiden kauppa tulisi jotenkin kannattamaan, pitäis vaan olla ne hyvät valikoimat. Vaikka ei itse varasto olisikaan suuren suuri niin että olisi juuri mahdollisuus tilaustavarana saada monenlaista juttua olisi aika mainiota. Edellytyksenä tietysti että homma pelaisi. Jos ei, niin asiakkaat kyllä kaikkoaa. Siksi luulenkin että tuota ei ole hyödynnetty kun on niin vaikeaa taata saako jostain tukusta tai isosta ulkomaisesta kaupasta juuri sitä artikkeilia mitä ostaja haluaa juuri sen kokoisena ja värisenä.

Mä heitän varmaan maanantaina tilauksen kahdesta paidasta tuonne:
http://shop.edica.nl/default.php?cPath=93_206_26&l anguage=en
tuolta mallit "Diomedon" ja "Irvin"
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.01.2008 19:02

Lainaus: Deadboy

Kyllä miehille suunnattu erikoisempien vaatteiden kauppa tulisi jotenkin kannattamaan, pitäis vaan olla ne hyvät valikoimat.

Voin lyödä vaikka miljoonasta eurosta vetoa, ettei tuollainen liikeidea kannata Suomessa.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2008 19:06
Kyllä jotku miehet laittaa rahaa ulkonäköön ja vaatteisiin, mutta kyllä se taitaa olla niin vähäistä että tuosta sais mitään menestyvää liikeideaa. Kyllä ne naiset laittaa vaatteisiin enemmän rahaa ku miehet.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2008 12:49

Lainaus: Ximmo

Voin lyödä vaikka miljoonasta eurosta vetoa, ettei tuollainen liikeidea kannata Suomessa.

valitettavasti olen samaa mieltä Ximmon kanssa. pelkästään marginaali-vaatteidin myynti, vielä pienemmälle ostaja porukalle ei ole kannattavaa. siks valikoimaan pitäis lisätä myös naistenvaatteet ja muut asusteet... ja tämän jälkeen valikoima on sama kun kaikissa muissakin liikkeissä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.01.2008 13:04

Lainaus: Deadboy

Vaikka ei itse varasto olisikaan suuren suuri niin että olisi juuri mahdollisuus tilaustavarana saada monenlaista juttua olisi aika mainiota.

Vaatteita voisi teettää halvalla vaikka Virossa tai Karjalassa, jolloin niiden hankkimisesta koituvat kustannukset pysyisivät alhaalla. Tavaroita voisi myös myydä netin kautta ja ulkomaillekin, jota kautta suurenkin asiakaskunnan kasvattaminen onnistuisi.
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2008 13:14

Lainaus: Ximmo

Niin, kyllähän tällainen kauppa olisi jo olemassa jos sen pitäminen kannattaisi.
Kysyntä synnyttää tarjontaa, eikös se näin mene...
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2008 14:31
On kyllä totta, ettei miehille ole oikein mitään goottivaatteita, ja jos on niin useimmiten joko fetish/bondage -tyylisiä (pvc ym housuja ja paitoja) tai sitten enemmän hevareiden paidoilta näyttäviä tai jotain tribaali ym bändipaitoja. Itse haluaisin enemmän viktoriaanisia ja muutenkin "monimutkaisempia" vaatteita mutta aika vähän oon niitä löytänyt.

Mutta toisaalta ei olisi kyllä kannattava liikeidea lisätä miesten goottivaatteiden myyntiä kun gootteja/goottityylisesti pukeutuvia on aika vähän suomessa, ja heistäkin valtaosa on naisia.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2008 12:58

Lainaus: UndyingDreams

Itse haluaisin enemmän viktoriaanisia ja muutenkin "monimutkaisempia" vaatteita mutta aika vähän oon niitä löytänyt.

http://www.thedarkangel.co.uk/onlinestore.php

oli vähän sen tyylisiä vaatteita. etekin takit on pirun hienoja.

erittäin kauniita naistenvaatteita, melkein käy kateeks.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2008 13:33
Kiitokset Nahkarotalle linkistä. Näin tuon sivun joskus aikaa sitten ja se on miestenvaatteiden osalta jäänyt positiivisesti mieleen, mutta osoite pääsi unohtumaan eikä Kuukkelikaan oikein osannut auttaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.01.2008 16:38
Darkangel.co.uk

Tuolta tilaaminen voisi olla tällä hetkellä hyvä ajatus, punta on heikentynyt euroon verrattuna todella paljon muutaman viime kuukauden aikana ja ei ole ollut koskaan euroon nähden niin edullinen kuin nyt.
Kauppa on tuttu, suunnittelin tilausta tuolta kolmisen vuotta sitten mutta se sitten jäi, hienoja vaatteita ja jonkin verran sellaisia mitä voi olla muualta vaikea löytää. Jos joku on tilannut niin kokemuksia, kiits. Voi nykyään maksaa elektronillakin muuten. Hyvä juttu kun en luottokorttia enää omista enkä hankikaan tällä hetkellä kun on niin huonot tulot että joutuisin kuitenkin sen kanssa kuseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit