Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2008 00:27

Lainaus: Vennu

Joskus ala-asteella pidin niitä kamalia marimekon säkkiraitapaitoja! Ihan nolottaa kun katson niitä vanhoja valokuvia.

Mulla on sellainen yhdessä luokkakuvassakin! Mutta olin pieni, anteeksiannettavaa.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2008 10:02
Nahkapolvihousut ja liian isot mustat 15 denimin stay-upit jotka valuivat koko ajan, mutta kun olin jo puolessa välissä matkaa niin en viitsinyt käänytyä takaisin vaihtamaan vaatteita joten talsin eteen päin stay-upit puolessa välissä pohjetta ja runtussa... Perillä olin sitten paljain jaloin kun toinen stay-uppi putosi.
Pienenä tuli pukeuduttua n. 10 eri väriin ja sävyyn jotka eivät sopineet yhteen. Olin pieni enkä vilkuillut peiliin muuten kuin hampaita pestessäni. Anteeksi annettavaa
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.08.2008 21:01
Joskus seiskalla taisi olla sellanen ihana seppälästä ostettu ylipehmeä froteejuttupaita, sellanen IIIIIhhhhanan ihQpinkki. Ja jotku tiukat farkut jotka oli vähän tyyliin "nostahousujatailaskep*rsettä" Apua, olisin kyllä huutanut itselleni naama punaisena tuosta hyvästä. Kamalaa.
Kirjoittanut: Daniac (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.08.2008 16:18
Ala-asteella on mokannutkin oikeen urakalla vaatetuksensa ja tyylinsä takia, itse olen ollut siihen aikoihin oikeastaan melkoinen "pikkuprinsessa" - kaikki piti olla vaaleanpunaista ja glitteriä.

noh, 3lk koulukuva on aika kammottava kun minulla on violetti pitkähihainen pusero VÄÄRINPÄIN päällä koska edessä oli valkoinen höyhenen kuva enkä halunnut sitä näkyvän kuvassa ja hiukseni on hai-hampaalla ylhäällä ja paidan päällä on vielä musta kimmeltava trikoo mekko EIJEI! ja huuleni ovat ihan punaiset rohtumisen takia ja näytän ihan joltain mulkosammakolta kun huulet töröttää. o.o
Kirjoittanut: Daniac (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.08.2008 16:20
toinen on kuin halusin joskus 6lk värjätä rubiinin punaiset hiukset toisin, shamppoovärillä ja loppu tuloksesta tulikin ihan kirkkaan oranssi silti silloin pidin niitä hiuksia siistinä >__<
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 11:05
Paljastusten aika. Niin, ala-asteen alussa oli trikoot muotia (yök,mitkä kalsarit) Joten siskon kanssa omistettiin sellaset tummanpunaset pikkukuvilla xD Ja 6:sella pukeuduin mustiin housuihin ja paitoihin(ihan ok.) Muuta en oikeen muista noista ajoista. Paitsi jos on jatain ihme kuvia. Ylä-asteella olin 7:kalla ihan tavis, jolla oli musta Tim Burton-pörröpää 8:silla kunnon "tyyli"-typy ja 9:sillä siirryin tähän tumman puhuvaan ja kauniiseen tyyliin. Mutta kiire-aamujen *kaapista päälle mitä eteen osuu*-tyylimokat voi aina välttää valitsemalla vaatteensa jo illalla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.08.2008 11:24
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.08.2008 12:12
mikäli ymmärsin Heetterin viestin oikein (että tommoset ^kengät on rumat) niin olen samaa mieltä. ja kun ihmiset tunkee noi jalkaan minne vaan. kasvimaalla ja kotioloissa ihan ok mutta että kaikkialle? en pysty käsittämään miks tommosia on ihan pienille lapsillekkin..
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.08.2008 12:21
Haaa! Jonkun muunkin mielestä nuo kengät (crocsit, tai jotkut...) on kamalat! Yes! Aivan järkyttävää katsoa, kun joka toisella on sellaiset jalassa joka paikassa. En ymmärrä moista massakäyttäytymistä. Jos ne on yhden mielestä hyvät, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitää hankkia sellaiset. Aaaargh!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.08.2008 12:23
Voi kyllä, Crocsit ovat toinen arkkiviholliseni. Ne ovat niin karmaisevia - aiheuttavat samanlaisen inhonväristysreaktion kuin farkkuhame-legginsit-ballerinat -kombo. THEY ARE NOT FASHIONABLE OR COOL.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit