Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Pahimmat tyylimokasi

• Vastaa

Lainaus: Amelia De Vlarie

Noita on meidän koulussa ihan järkyttävästi. En ymmärrä, en tiennyt että tuollaisia massateinejä mahtuu maailmaan noin paljon, ja vielä yhteen ja samaan lukioon. Sitten kun tuo farkkuhame näemmä korvataan nykyään hiukan tavallista pidemmän mallisella paidalla; tuloksena vilkkuvat paikat. En käsitä. Ja noita balleriinoja tai muita vastaavia, minimaalisia kenkiä käytetään paljaissa jaloissa, huolimatta siitä, ovatko kyseiset kengät syöneet jalat kovettumille ja rakoille ja saaneet näin aikaan ei-niin-hemaisevan lookin.

Meidän koulussa taas on erittäin suosittua käyttää lukukauden loppuvaiheessa (eli keväällä, tosi tosi lähellä kesää) maailman kamalimpaa yhdistelmää...
MINISHORTSIT + legginsit = Massateinilook

Varsinkin joillakin minishortsien lyhyys alkaa mennä yli. Tuloksena on vähän liian paljastava asukokonaisuus. Alkaa näyttää pikkuhousuilta. -_-
Jee.

Blood is thicker than water, rain of blood, rain of blood... From below comes your voice, tears of blood, tears of blood...

• Vastaa

Lainaus: Jenzuu666

MINISHORTSIT + legginsit = Massateinilook

Minä käytän minishortseja, shortseja ja mikroshortseja, and I make that **** look hot. Niissä on sellainen tietty 50's tai 70's -leima, jos ne yhdistelee hyvin. Ja pitää tietty olla killer thighs and killer legs.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Minä käytän minishortseja, shortseja ja mikroshortseja, and I make that **** look hot. Niissä on sellainen tietty 50's tai 70's -leima, jos ne yhdistelee hyvin. Ja pitää tietty olla killer thighs and killer legs.

Mjoo, mutta sinä muru tuskin käytät niiden kanssa legginsejä. Tai jotain ihanaa pastellisävyistä seppälä-paitaa.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Itsellä käynyt äärimmäisen hyvä tuuri ns. "tyylini" suhteen (onkohan semmoista ikinä ollutkaan).
8. luokalla kaverit tahtoivat värjätä tukkani punaiseksi ja sen kerran annoin periksi, kyseistä värjäyssuuntaa jatkettu n. 7 vuotta eri sävyillä vain... Onneksi äiti ei samoihin aikoihin antanut lupaa laittaa permistä, en kavereille kehdannut sanoa ei niin äiti onneksi sanoi ehdottoman ein...
Olisi tukka varmaan yksi iso sulanut möykky päässä...

Mutta olihan yläasteella liian pitkä muotisuunta jolloin päätin olla koulumme ainut naispuolinen lökäpöksy... Huh, kamalan näköistä yritystä...Ja kesti 2 vuotta O_o... Onneksi larppaus tuli ja pelasti 9. luokan jälkeisenä kesänä..
Kiitos.

Tonight is a great night to feed..

• Vastaa
Nyt teki mieli ruveta funtsimaan omia taannoisia mokiani gööttityylin sisällä. Muistan joskus lukioikäisenä kun kombotin rumia, mustia, matalapohjaisia nilkkureita Mortician puna-mustan samettimekon kanssa, ja lopputulos oli vähintäänkin mielenkiintoinen.

Sen sijaan loltsarityyliin opetellessani tein vieläkin karmeampia virheitä, kuten:

- Muovipitsin länttääminen peruspuseroon (joka oli sentään valkoinen eikä musta, mutta silti)
- Miniessu MUOVIPITSILLÄ
- Korsetti asun ulkopuolella
- Rumat rusetit
- Kyber-erololi -look
- Kädenlämmittimet
- Kissankorvat

...Huoh. LURK MOAR.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Pahimpiin tyylimokiin voisi luetella ensimmäiset meikkausyritykseni.. Meikkivoiteen rajojen häivyttäminen olisi voinut olla kova sana, samoin vedenkestävän ripsarin käyttö. Mutta pitäähän lapsen päästä leikkimään.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Muokkasi: Vampiric_
  • Vastaa
Joskus vuonna nakki, kuljin ihan tampereen keskustassa tämän näköisenä:
vaaleat polvifarkut jalassa, ja tietysti sen ikäsenä kun en ajellut tietenkään säärikarvoja pois, näkyi ihanat mustat karvat vasten viti valkosta ihoo :''D
Sit mulla oli joku mustavalko raidallinen paita, jossa oli KULTAINEN pääkallo tos edes -.-
ja sit oli muistaakseni mustat sukat ja valkoset ballerina kengät....................Huoh....
Ei enää ikinä Ja hiukset oli ruskeet olkapäähän asti....

ja kun meikkaukseni oli vähän niin ja näin joskus, ihan liian tummaa/vaaleeta meikkivoidetta, huulipunat oli ihan päin mäntyä, ja sitten luomiväriä sottasesti pelkästään, ei ees kajalii tai ripsarii, vaan se luomiväri, jonka sutasin parilla ronskilla vedolla yläluomille :'))

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
hävettää ihan muistella mut 3 tai 4 luakalla lähdin diskoon sellanen "kalastaja lakki" päässä ja kirkkaan sinistä huulipunaa, tais olla silimiis sinistä luamiväriäki... onneks kukaan ei varmaan tunnistanu mua..

She's out to look so macabre and alone She's close to hook on her dying

• Vastaa
Silloin kun ekan kerran pistin kuituja... niin jälki oli aika järkyttävää. Pistin sellaisia ihan ohuita tuppoja löyhästi letillä kiinni, sillä tavalla, että ne ihanasti löystyivät parissa päivässä ja roikkuivat ties missä, mutta pidin niitä varmaan kaksi kuukautta putkeen. Ja tietenkin suorakuitu takkuuntuu hetkessä, niinpä nämä kuituni olivat sen näköisiä, kuin päästäni olisi roikkunut punaisia villalangan pätkiä. Vielä, kun sukulaiset ihmettilivät, että "mitä lankoja sulla nyt oikein roikkuu päästä?" loukkaannuin syvästi.

Toinen aika paha oli sellaiset painijatossut (vai miksi niitä sanotaan?), kuitenkin sellaiset pitkävartiset lenkkarintapaiset kengät, joita pidin ihan fiiliksissä ala-asteella ja vielä seiskallakin HAMEEN kanssa o_O...

Novas portas pandimus, et post nos occludimus.

• Vastaa
tämä on todella nolo juttu joskus punastun vieläkin kun kaverini muistuttavat minuu tästä.

tää tapahtu yläasteella ysillä, aamulla tuli liian kiire olin saanut meikit ja kampauksen valmiiksi mutta huomasin että olin vielä yövaatteissa, etsin sopivia vaatteita kaapistani ja löysin sopivan paidan ja laitoin sen päälleni, sitten katsoin kelloa ja huomasin että se oli 10 vaille 8 ja koulu alkoi kasilta ja kävelin aina kouluun matkaa oli n. puoli kilometriä. miulle tuli todella kiire ja päätin ottaa hameen mukaan ja vaihtaa sen koulussa ( yöhousuni olivat onnneksi mustat) tempaisin vain jonkun hameen mukaani enkä vilkaissutkaan mikä hame oli kyseessä. Koulussa menin ennen tuntia vessaan vaikka olin jo myöhässä, otin hameen repustani ja huomasin kauhukseni että olin ottanut vahingossa mukaan äitini ostaman pinkin röyhelöhameen yöhousujani en voinut pitää koska niissä oli takapuolella apinan kuva, laitoin hameen päälleni ja menin luokkaan kaikki räjähtivät nauruun ja minä olin aivan nolona. nyt sekä yöhousuni ja pinkki hameeni on kirppikselle viety enkä kyllä kaipaa kumpaakaan takaisin

she is angel with black wings

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!