Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Pahimmat tyylimokasi

• Vastaa
Tyylimokailen joka ainoa arkipäivä, kun töihin on pieni pakko pukeutua normivaatteisiin. Siis yök, yritän aina livauttaa jotain mustaa mukaan, että tuntisin oloni enemmän normaaliksi.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa
Tyylimokia... Näitä on TODELLA monta... Kerran minulla oli mustat pellava housut (oksettaa ajatuskin) mistä tursusi maha oikein huolella, sellainen liilan sävyinen raita paitis, ja joku äidin väsäämä takki minkä taskut oli vinossa. Näytin kerta kaikkisen KAMALALTA, menee vieläkin kylmiä väreitä kun muistelen...

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa

Lainaus: Tyhjäpää

mistä tursusi maha oikein huolella

Oih, toi on ihan hirveetä katteltavaa. Toinen yhtä paha on kun joltain näkyy persvako tai stringit yms.
Mullon tapana tyylimokailla päivittäin. Nimittäin mulla on hame päällä töissä ja töissä käytettävät plattarit tai jotkin korkkarit aina. No, kun lähden autolla ajamaan kotsaan, laitan lenkkarit ajokengiksi. Sitten pysähdyn kaupungissa Ihmisten ilmeet on aina tosi kiinnostavia. Mutta sitten hoen itselleni että "Minä tiedän mitä teen"...

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Varmaan pahin tyylimokani oli noin vuosi sitten tolppakorkoiset kengät, hieman alle polven ulottuva viininpunainen tylli/satiinihame ja musta vakosamettijakku. Ystävättäreni sanoi, että näytän tantalta ja niin taisin näyttääkin. Mitä tästä siis opimme? Älä lähde ulos ilman vilkaisua peiliin -.-.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Ostin joskus Cyber Shopista pitkähihaisen paidan, jossa oli luuranko-kuvio koko paidan mitalta. Sitten kotona tajusin, että mitä ihmettä olin mennyt ostamaan. Paita ei ollut ollenkaan minun tyyliseni ja näytti päälläni lähinnä typerältä. Olin kuin joku Ari Koivusen seuraaja. Enpä ole käyttänyt sitä kuin sen yhden ainoan kerran koulussa.

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vastaa

Lainaus: UndyingDreams

pitkähihaisen paidan, jossa oli luuranko-kuvio koko paidan mitalta.

*puistatus* Tai no, miehen päällä vielä menee jotenkuten, mutta ei naisen. Naisilla kun on tissit, jotka taittavat "kylkiluut" aina päin vattua. Sitä ei tiedä että itkisikö vai nauraisiko kun noita paitoja näkee turhankin usein isopovistenkin tyttösten päällä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Vaaleanpunainen villapaita ja farkut... kaameat!

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
Miten olen joskus pystynyt käyttämään Onlyn trikoopaitoja? Tällä mahalla en enää kehtaisi sellaisia pitää muuten kuin korsetin alla.
  • Vastaa
Aiempi viestini on aivan epäselvä enkä löydä "muokkaa" painiketta. Noh, viestin pointti jääköön minun tajuttavakseni.
Mutta piti sanoa, että:

Lainaus: Jasmine

Vaaleanpunainen villapaita

Yöks. Mulla on yksi vaaleanpunainen villapaita kaapissani, jota en ole koskaan pitänyt, enkä saa sitä myytyä millään (what a surprise!).

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Olen muutamaan otteeseen tyylimokaillut clip on -hiuslisäkkeiden kanssa, siis sellaisten klipsillä kiinnitettvien "raitojen", joita löytyy vaikka missä väreissä. Olen siis yhdistellyt niitä eri värejä vähän miten sattuu ja mihin hiusväriin sattuu, ja olen joskus vielä kiinnittänytkin ne oudosti...

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!