Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 20:46

Lainaus: Mortti

lenkkilookkini muka tyylimoka!?? D;

Hehheh no en usko, että aivan sama look on kyseessä. Usko pois..
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mariko
  • Lähetetty: 25.05.2009 00:05
Tuli tässä muuan päivä tyylimokailtua oikein kunnolla. Luonnollisesti kyseessä oli joku aamu, jolloin tuli "hieman" kiire lähteä. Niinpä meikit nopeasti naamaan ja menoksi. Ensimmäisen virheen huomasin, kun katsoin peiliin: kiireissäni olin unohtanut kokonaan laittaa ripsiväriä, joten muuten vahva silmämeikki näytti vallan mielenkiintoiselta luonnostaan hyvin vaaleiden ripsieni seurana. Päälläni minulla oli poikkeuksellisesti valkoiset housut. Ne nyt sattuivat osumaan ensin käteen. Harmillista kyllä, alushousut olivat mustat, joten ne saattoivat hieman loistaa sieltä valkoisten housujen alta. Paita oli luonnollisesti myös se, joka sattui osumaan käteen ensimmäisenä. Se nyt ei onneksi ollut ihan niin hirvittävä kuin se olisi voinut olla - mitä nyt vähän liian iso bändipaita, joka on mukavasti kulahtanut ja alun perin miehelle tarkoitettu... Ruokkiksella viimeistelin hurmaavan vaikutelman roiskauttamalla ketsuppia housuille.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2009 12:08
Lauantaina mulla oli päällä kahtaa eri punaista. Vähän viininpunaiseen menevä toppi ja kirkkaan punaiset sukkikset ja luomiväriä. Oltiin kotona koko ilta, joten ei sillä mitään väliä, toisinaan vaan hämmennyin itsekseni siitä...
Kirjoittanut: euphory (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.06.2009 01:47
Joskus yläasteella mulla oli mustat liituraitahousut, joissa oli leveät lahkeet. Ja niiden kanssa oli jotkut kirkkaan turkoosit puolisaapikkaat. Ja mä olin tunkenut ne leveälahkeiset mustat housut vielä niihin saappaisiin > hyi hyi. ja oon käyttänyt nuorempana tosi tökeröjä vaatteita, esim farkut joissa tähtiä perseessä, etureidessä yms. =DD ja kerran oli vaaleanpunaisen tuubitopin (joo älkää kysykö ) alla rintsikat, niin että olkaimet näkyi. se oli sitä sekavaa aikaa se
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.06.2009 10:35
Tässä yksi päivä tuli vähän pakkotilanne tyylimokailla, koska ei ollut aikaa muuhun. Olin aamulla menossa kampaajalle, ja nukuin lähes tulkoon onneni ohi. Heräsin viisi minuuttia ennen kuin piti lähteä, ei jäänyt aikaa meikata. Edellisenä iltana oli tukkaani laitettu värinpoisto, ja koska olen luonnonblondi, niin juurikasvu oli käytännössä häipynyt kokonaan näkyvistä. Näytti kuin hiukseni olisivat alkaneet vasta noin sentin päässä päänahasta. Siispä laitoin huivin päähän, kuontalo oli siinä määrin hirveä. No, ilman meikkiä (Eli käytännössä ilman kulmakarvoja, ilman kulmakynää vaaleat karvani eivät näy lainkaan), vastaheränneenä ja huivi tiukasti päässä= syöpäpotilas look oli valmis. Sen lyhyen matkan aikana kampaajalle sain uskomattomia määriä myötätuntoisia katseita. Apua...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.06.2009 14:11

Lainaus: BronzeRain

Sen lyhyen matkan aikana kampaajalle sain uskomattomia määriä myötätuntoisia katseita.

Tosta vois jo melkein sanoa että hyi hyi. Mutta toisaalta ymmärrän tilanteesi! Itse pari kertaa joutunut kans lähtemään ilman kulmakarvoja kiireessä liikenteeseen ja jälkeenpäin olen miettinyt että niin, näytänhän mä vähän siltä että mulla ois joku tauti...
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 16:31
Taitaa olla pahimpia mokia tuossa seiskaluokalla, kun oli jotain pinkkiä ja harmaata ja mustaa sekaisin vaatteissa ja aina liian pieni huppari päällä vaan. Housut oli jotain random reisitaskukamaa (milloin minkäkin värisiä) ja kengät, joita silloin käytin, olivat suorastaan kamalia. Väri oli aina joku räikeä ja muotokin niin oksettava että huhhuh. Eikä mitään korkoa. Ala-asteen polkkatukkaakin saa vielä hävetä, kun näytin niin läskipäältä kuin olla ja voi.
Tällä hetkellä mokailen vain ostaessani liian kireitä vaatteita. Saa sitten aina hävetä, kun joku paita on liian tiukka ja on pakko pitää hupparia siinä päällä. Minulla kun tuota rintavarustusta ei sitten löydy (ja siitä olen saanut kuulla kunniani enemmän kuin usein).
Sekin on kyllä aika p**seestä, jos huomaa koulussa kesken päivän, että pikkarit näkyy housujen alta.
Mutta meilläpäin kaikkeen on totuttu. Myös siihen että kaikki muu on mustaa ja sukat pinkki-ruskea raidalliset. Näitä pikku epäkohtia löytyy vaikka muille jakaa, mutta empä enempää noita isoja mokia muista.
AIVAN! Ja yks päivä tuossa viime kesänä (sokerihumalassa) lähdin yöllä ystäväni kanssa ulos ja vaatteina oli vain sukat, minihame ja huivi kietaistuna tuohon yläosan peitoksi. Naurakaa vain
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.06.2009 18:57
Olin tossa jokunen aika sitten vähän sairaana ja oli pakko tietenkin lähteä lähikauppaan hakemaan jotakin mitä voi syödä. Ei voinu vähempää kiinnostaa sillä hetkellä miltä ulkoisesti näyttää, joten päälläni oli tummansininen adidaksen ulkoilutakki, sen alla musta verkkopaita, housuina jotkut random harmaat leveälahkeiset housut ja kenkinä valkoiset sandaalit. Kaiken vielä kruunasi kirkkaan violetit kuiturastani. Näytin tosi fiksulta
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2009 21:18
Pahin tyylimokani on tainnut joskus ylä-asteella olla se kun laitoin sellaiset kauheat hoppari pöksyt jalkaan -.-* Ungh*
Kirjoittanut: cyanchristine (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2009 08:10
Tais olla vuos sitten, kun hyppäsin kaverin skootterin kyytiin kohti Pukinmäen Shelliä. Oli yö eikä oikeen tultu suunniteltua mitä pistäis päälle. Vedin sitten violetin hupparin ja saman väriset farkut päälle + lenkkarit. Kassatytöt siellä bensiksellä sitten supisi ja osoitteli.. Mä vaan vihaisena katsoin niitä ja kirosin.. Enkä silloin edes vielä tajunnut miksi mua katotaan Jeppistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit