^ Jep, koulukuvat ovat olleet muuten itsellänikin melkoisen tyylimokapitoisia.

Tässä on peruskoulun kootut helmet, kaikki samassa paketissa!

1. -luokalla pidin jopa koulukuvassa sellaista avainketjua, joka oli sen ajan muotivillitys. Tarkoitan siis sellaista paksusta kankaasta tehtyä nauhaa, jossa päässä on sellainen renkula, johon voi sujauttaa avaimet.

Ken muistaa vielä ne sellaiset?

2. -luokalla hienon juhlapaidan alta pilkotti tuikitavallinen vaaleansininen T-paita. Avainketjut olivat edelleen muodissa.
3. -luokalla housuni olivat nähtävästi liian kireät minulle.
4. -luokalla minulla oli valehtelematta 2 numeroa liian iso villapaita päälläni.
5. -luokalla nännit näkyivät irvokkaasti paidan läpi.
6. -luokalla olin jo löytänyt hieman tyyliäni. Luokkakuvassa minulla oli kuitenkin ihoamyötäilevä violetti paita, joka ei silloisiin mittoihini sopinut yhtään. Koulussa ei myöskään saanut meikata, joten naamani helotti pirtsakasti punaisena.
7. -luokalla olin piirtänyt itselleni aivan hirveän paksut kulmakarvat...
8. -luokalla hiukset olivat tyystin epäonnistuneet, sillä violetit "raidat" olivatkin raitojen sijasta läiskiä. En myöskään suostunut hymyilemään kuvassa, koska olin varma, että hymyily lihottaa minua. Myöhemmin valkeni, että ei se murjottavakaan ilme kovin hyvin minua pukenut.
9. -luokan kuvassa minulla oli hieno violettimustaraidallinen paita, vyötärö korsetti ja huolitellut housut, mutta jalkaani olin aamulla laittanut suunnitelmia vastaan nilkkureiden sijasta skeittarit. Lisäksi toistin 7. -luokan virheen ja olin piirtänyt itselleni melkoisen mehevät kulmakarvat.
Lisäksi voin tunnustaa, että itse asiassa jokainen valokuva on jo siinä mielessä tyylimoka, että minulle tekee tuskaa pitää ilme normaalina salamavalon edessä..