Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.07.2009 23:53

Lainaus: Syntherina

AIVAN! Ja yks päivä tuossa viime kesänä (sokerihumalassa) lähdin yöllä ystäväni kanssa ulos ja vaatteina oli vain sukat, minihame ja huivi kietaistuna tuohon yläosan peitoksi. Naurakaa vain

Vain yksi kysymys: eikö ollut pikkuhousuja??
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2009 02:54
Nuorempana minulla ei ollut tyylitajua, piste. Pukeuduin aina t-paitoihin, pääasiassa aika vaaleisiinkin, ja suhteellisen löysiin farkkuihin.
Yläasteelle siirtyessä annoin parturin leikata hiukseni liian lyhyiksi - sen aikan kasvatin ne liian pitkiksi värjäämättä niitä. Senkin aloitin vasta hieman alle vuosi sitten, minkä jälkeen olenkin ollut huomattavan tyytyväinen.

Viime ajoilta ei tule mitään pahempia mieleen. Eräänä päivänä pukeuduin puhtaasti vitsillä pelkkään beigeen, mutta ne vaatteet sentään olivat ihan tyylikkäitä. Ja er'äänä toisena valkoiseen t-paitaan ja mustaharmaisiin shortseihin, koska en ajatellut olla juuri ihmisten ilmoilla, ja auringon ottamisen jäljiltä piti jotain heittää ylävartalon ylle.
Kirjoittanut: Wampyyre (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2009 18:24
Muistan kun mulla ala-asteella oli semmoset limenvihreet verkkarit missä oli pinkit raidat ja pinkillä persauksessa teksti jotain tyyliin "angel babe" :'D ei saakeli

Sit vitosen luokkakuvassa mulla on semmoset karmivat kulahtaneen oranssit hiukset, musta verkkohihainen paita ja niittikaulapanta. Näytti kyllä tosi hotilta sen ikäsellä, varsinkin harry potter -rilleihin yhdistettynä. Nolottaa.. ja mutsi välttämättä haluu pitää vanhoja kuvia esillä...

Nii ja tokalla luokalla semmonen ihana pitkä tekonahkatakki, jonka yhdistin tietysti punaisiin collegehousuihin ja lappilaisten neljän tuulen hattuun.

Yläasteella ei enää ollu mitään pahempia, paitsi kun seiskalla yritin näyttää "normaalilta" ja ehkä kuukauden ajan pukeuduin muotivaatteisiin. Mulla oli semmonen sininen ihme jakku jossa oli kauheet puhvihihat koska sillon oli kaikilla semmoset, ja oranssi-valkoraitanen lepakkohihanen villapaita sen alla. Pian palasin kuitenkin takaisin vanhaan rakkaaseen mustaan, ja hyvä niin.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2009 09:59
omalla kohallani on aika hankalaa ostaa vaatteita kun rahaa on niin kauheen vähän ja ompelutaitoa ei löydy :/
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2009 11:26

Lainaus: mity

omalla kohallani on aika hankalaa ostaa vaatteita kun rahaa on niin kauheen vähän ja ompelutaitoa ei löydy :/

mutta ei se tarkota sitä, että ei voisi olla tyylikäs. Olen nimittäin tullut lopputulokseen, että halpakaupoista (kuten H&M ja tarjoustalo yms yms ) saa ihan kelpo vaatteita ja jokainen osaa ommella sen verran aivan varmasti, että ompelee vaikka hameen helmaan pitsin tai rusetin, paitaan ruusukkeita... jne ja vaatteelle tulee hintaa ehkä hyvälä tuurilla 5€ : P
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 10:24
Ensimmäiset kouluvuoteni vietin kuvista päätellen pelkissä kulahtaneissa kalsareissa ja punaisessa pitsi liivssä jossa li rumia(ja valtavan kokoisia) kukkia. Ja muistelenpa vielä, että pidn noista vaatteista.
  • Lähetetty: 11.08.2009 18:15
muistan et pidin kutosluokan alussa vielä adidaksen verkkareita ja lenkkareita ja myös dalmantialaiskuvioisia housuja ja minulla oli aina kirkkaankeltainen lippis päässä ja joku poolopaita päällä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.08.2009 18:28

Lainaus: mity

muistan et pidin kutosluokan alussa vielä adidaksen verkkareita ja lenkkareita ja myös dalmantialaiskuvioisia housuja ja minulla oli aina kirkkaankeltainen lippis päässä

Miksi ihmeessä jonkun ala-astelaisen pitäisi olla mitenkään päin tyylikäs?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:05

Lainaus: Heetteri

Miksi ihmeessä jonkun ala-astelaisen pitäisi olla mitenkään päin tyylikäs

Mietin ihan samaa, tosin nykyään ne on. Kaikki pitää olla ihQuuuuu koska bratzitkin on niin tyylikkäitä ja muiodikkaita! Kamalaa kattoo, kun kakarat käyttää liian lyhyitä hameita ja meikkaavat...
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:45
voi luoja ku nykyään tosiaan näkee että ala-asteelaiset ovat tosiaankin meikattuja ja viimesenpäälle trendi vaatteissa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit