Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 22:18
tänään minulla oli eriparisukat ja se näkyi argh! siis eripari ylipolven sukat -.-
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 20:31
Koulussa minut tuupattiin nurin siinä pihalla ja jouduin kulkemaan koko päivän täysin risaisissa sukkahousuissa ja hameessa kuraa Kuulostaa pikku jutulta mutta mulle se on valtava tyylimoka.. Etenkin kun olin muuten huoliteltu ym. mutta sitten oli rikkinäiset sukkahousut, veriset polvet ja kuraroiskeita hameella
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2009 22:13
Tyhjäpää
Muistithan "leipoa" tuuppaajasi lärviä oikein kunnolla?

Minulle tuli tänään vastaavanlainen tyylimoka, tosin minua ei tuupattu eikä hameeni likaantunut. Minulle tuli kiire, ja sitten siinä kiireessä kynteni repäisivät isohkon reiän sukkahousuihini, eikä minulla ollut enää aikaa vaihtaa niitä. Kyllä koulussa hävetti ja nolotti, kun asuni oli muuten hiuksia ja meikkiä myöten huoliteltu.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2009 14:31
Tyhjäpää
Minusta tuo ei kuulosta tyylimokalta, vaan silkalta kiusaamiselta! Huomasivathan opettajat?
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.08.2009 14:46
Olen samaa mieltä Ultimecian ja groomerin kanssa! Todella ikävää tuollainen...

Off?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 23:24
Ultimecian, groomeri ja Gothica, ei, en "leiponut" tuuppaajani lärviä laisinkaan, ei ollut unnollista syytä.. Ja ei, opettajat eivät huomanneet, mikä oli vain hyvä. Siitä olisi noussut aivan turha häly -.- Onhan tuo tietysti ikävää mutta minkäs sille mahtaa. Ei muuta kuin seuraavana päivänä ostamaan uusia sukkahousuja...
Kirjoittanut: --lauren (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.08.2009 19:54
Mun noloin pukeutuminen ois ehkä ollu joskus kasi luokalla ku pukeuduin jätkäksi.. siis eihän siinä mitään jos tykkää mut tällä hetkellä hävettää kyllä kummasti! Oli semmoset löysät farkut ja liian isot hupparit...et sillain.... Ja sit tietysti tää vitos luokan "pissistely" .... yep ei siitä sit sen enempää
Kirjoittanut: miss-alize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2009 23:22
No ala-asteelta voisin mainita muutaman asukokonaisuuden joka on jäänyt mieleeni, esim. 3. luokan kuvassa minulla on oranssi fleecehuppari ja kapan verkkarit JA läskipohjakengät. Aika mehevä beibe siis silloin olin Vitosluokan luokkakuvaan olin yrittänyt meikata, huonolla menestyksellä, mulla oli suttuisesti sellaista verenpunaista huulipunaa. Olin myös muutenkin punainen, sillä olin silloin aika iso tyttö ja kuumahan siinä luokkakuvatilanteessa tuli! :'D Kutosluokalla sitte tuli se äijäily, joka kesti myös 7. luokan. Kahdeksannella laihduttuani normaaleihin mittoihin, aloin sitten näyttämään ihmiseltä, enkä kauhistuttanut kanssaolijoitani päivittäisillä tyylimokilla! 8) Nykyään tyylimokat on sitten sitä luokkaa, et muuten on suhteellisen fresh, mut tukka on paskanen, takkuinen yms. Tai tulee vahingossa yhdisteltyä värejä mielipuolisesti, sekä rikkinäiset sukkahousut sattuu jalkaan turhan usein.
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mariko
  • Lähetetty: 24.08.2009 00:07
^ Jep, koulukuvat ovat olleet muuten itsellänikin melkoisen tyylimokapitoisia. Tässä on peruskoulun kootut helmet, kaikki samassa paketissa!

1. -luokalla pidin jopa koulukuvassa sellaista avainketjua, joka oli sen ajan muotivillitys. Tarkoitan siis sellaista paksusta kankaasta tehtyä nauhaa, jossa päässä on sellainen renkula, johon voi sujauttaa avaimet. Ken muistaa vielä ne sellaiset?
2. -luokalla hienon juhlapaidan alta pilkotti tuikitavallinen vaaleansininen T-paita. Avainketjut olivat edelleen muodissa.
3. -luokalla housuni olivat nähtävästi liian kireät minulle.
4. -luokalla minulla oli valehtelematta 2 numeroa liian iso villapaita päälläni.
5. -luokalla nännit näkyivät irvokkaasti paidan läpi.
6. -luokalla olin jo löytänyt hieman tyyliäni. Luokkakuvassa minulla oli kuitenkin ihoamyötäilevä violetti paita, joka ei silloisiin mittoihini sopinut yhtään. Koulussa ei myöskään saanut meikata, joten naamani helotti pirtsakasti punaisena.
7. -luokalla olin piirtänyt itselleni aivan hirveän paksut kulmakarvat...
8. -luokalla hiukset olivat tyystin epäonnistuneet, sillä violetit "raidat" olivatkin raitojen sijasta läiskiä. En myöskään suostunut hymyilemään kuvassa, koska olin varma, että hymyily lihottaa minua. Myöhemmin valkeni, että ei se murjottavakaan ilme kovin hyvin minua pukenut.
9. -luokan kuvassa minulla oli hieno violettimustaraidallinen paita, vyötärö korsetti ja huolitellut housut, mutta jalkaani olin aamulla laittanut suunnitelmia vastaan nilkkureiden sijasta skeittarit. Lisäksi toistin 7. -luokan virheen ja olin piirtänyt itselleni melkoisen mehevät kulmakarvat.

Lisäksi voin tunnustaa, että itse asiassa jokainen valokuva on jo siinä mielessä tyylimoka, että minulle tekee tuskaa pitää ilme normaalina salamavalon edessä..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.08.2009 14:36

Lainaus: miss-alize

luokkakuvaan olin yrittänyt meikata, huonolla menestyksellä,

Miun kutosluokan kuvassa minulla on ihan hirveän väristä huulikiiltoa! Se on AIVAN kirkkaan pinkkiä ja sitä on liikaa : S Inhoan sitä kuvaa, toinen on se, että hiukseni ovat korvien takana ja hymyni on ihme persehymy. Pahinta siinä on haalistunut punainen väri, joka muistuttaa hieman sitä puuroa, joka on vaaleanpunaista mikä sen nimi on O_o? Mutta muistan ne vaatteetkin: Aivan liian kireät mustat farkut, sekä kulahtanut musta villatakki, jonka alla ihan menettelevä musta hieman aasialaistyylinen samettipaita. Se villatakki vain pilaa kaiken, en tajua miksen ottanut sitä pois siihen kuvaan. Ja kulmakarvani olen kuvassa vahvistanut ruskealla kulmakynällä ja en ollut nypiyt kulmiani, joten ne olivat hemmetin paksut ruskeat kakat otsassani : S Eipä siitä kuvasta sen enempää, pahinta on että mieheni näki sen ensimmäisenä kesänä kun tapasimme irl ja hän sanoi sitä kauniiksi :'D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit