Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2009 21:06

Lainaus: SirMarylee

Pahinta siinä on haalistunut punainen väri, joka muistuttaa hieman sitä puuroa, joka on vaaleanpunaista mikä sen nimi on O_o?

Se on vispipuuroa
Sry off..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.08.2009 21:11

Lainaus: Tyhjäpää

Se on vispipuuroa

Vispipuuroa, lappapuuroa tai puolukkapuuroa - riippuu murteesta.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.08.2009 21:15
Tän päivän kuvauksissa käyttämäni vuokrattu (harvinainen!!!) hääpuku EHDOTTOMASTI! Se näytti niin törkeeltä ja kaiken kukkaraksi krinoliini-vanne oli paikattu jeesusteipillä!!! Sen kanssa sitten musta piikkipanta, mustat käsiverkot+niittirannekkeita, musta harottava halpisperuukki josta tippui karvatukkoja jonka kruunasi musta TaruiseltaAaveelta lainattu silinteri johon Kalmia askarteli mustan kukkasen, ja se silinteri piti paikoillaan riepua joka esitti huntua. NYT olen viimein löytänyt sen täydellisen tyylimokani, mutta saan pistää sen kuvaajan piikkiin, ei ollut miun valinta
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2009 20:06

Lainaus: Tyhjäpää

Se on vispipuuroa

AIVAN TOTA SANAA HAIN! söin sitä tänään aamulla...

Mutta tyylimoka tänään:
-Miun kaikki vaatteet oli tänään enemmän kissan karvoissa kuin yleensä (kissastani lähtee niin hitosti karvaa että ihmettelen ettei se ole kalju jo). Siis mustissa vaatteissa oli kivoaj harmaita karvoja ihan joka paikassa -.-
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2009 20:14
Tajusin liian myöhään, että bändipaita, armeijakuvioidut housut ja mustat Converset eivät edusta omaperäisen pukeutumisen terävintä kärkeä. Housut sentään olivat peruspöksyjä erikoisemmat kivoilla yksityiskohdillaan, mutta eivät kovin ihmeelliset siltikään. Ai niin, olihan minulla vielä musta hupparikin.. Huomenna voisi yrittää vähän panostaa._.
Kirjoittanut: gothixi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2009 22:12
"gootti"vermeet jotka ei silloin ollu goottia nähnytkään..
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2009 21:04
Lempparihousuissani on liian pitkät lahkeet, enkä jaksa lyhentää niitä. Ne laahaa maata vaikka jaloissa on korkoa kymmenen senttiä, ja se on oikeasti noloa kun jalat näyttää ihan älyttömän pitkiltä ja lahkeet hulmuaa tuulessa. Vannon aina lyhentäväni ne, mutta koskaan en saa aikaiseksi. Olen laiska, tiedän.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.09.2009 10:16
Hyi olkoon, tuli mieleen eräs festaritukkani vuodelta 2002 tai 2003. Minulla oli hartioille ulottuvat punaisenruskeat hiukset, joiden sekaan olin letittänyt mustaa ja vihreää fantti-lankaa kököiksi rastoiksi. En tietenkään koko päähän, vaan sinne tänne. Lisäksi olin rexlacen puutteessa punonut sekaan vihreää PYYKKINARUA. Joissain supermuovisissa cyber-fallseissa se jäykkä pyykkinaru olisi voinut toimiakin mutta mutta...

90- ja 2000-lukujen taitteessa arkipukeutumiseeni kuului esimerkiksi vanha, nyppyinen musta alushame housujen päällä. Miksi niitä hameita ei voinut käyttää sellaisenaan, vaan aina housujen päällä? Lisäksi kovassa huudossa olivat miesten isot bändipaidat ja kyynärpäihin ulottuvat niittirannekkeet. Arkena. Koulussa. Niin ja pandarajaukset. Ja se kun vedettiin HIANOT corpsemaskit naamaan ja lähdettiin metsään valokuvaamaan, aargghh.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2009 17:23

Lainaus: Kryonik

Ja se kun vedettiin HIANOT corpsemaskit naamaan ja lähdettiin metsään valokuvaamaan, aargghh.

Ahahaa, kuulostaa niin tutulta : D
Kirjoittanut: CuteCadaver (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2009 17:02

Lainaus: Heetteri

Se on vispipuuroa

Marjapuuroa vaan meillä.

Juu, viime keväänä oli lyhyt kokomusta tukka. Halusin sen sitten siniseksi, laitoin värinpoiston pariin kertaan jolloin siitä tuli oranssihtava. En sitten malttanut odottaa vaan iskin seuraavana päivänä sinistä päähän ennen kouluun lähtöä, mutta ei oikein tarttunut. Tyvi oli kyllä sininen mutta muualla oli kaikkia mahdollisia vihreän sävyjä, ja epämääräistä ruskeaa. Oli pakko lähteä liikenteeseen lippis päässä kun muuta hätävaraa ei ollut eikä minulle sovi mitkään hatut. Huokaus..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit