Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mariko
  • Lähetetty: 10.03.2008 17:18
Pienenä en suinkaan ollut tunnettu tyylikkyydestäni, mutta jopa minulle paha moka oli yhdistää paras valkoinen juhlamekko, pinkit Disney-prinsessa aiheiset kalsarit ja hienot punaiset kumisaappaat. Mieli oli kuin prinsessalla! Äitiä hävetti lähteä kanssani kauppaan...

Ala-asteella oli villitys laittaa otsatukka ponnarille, joten lähdinhän minäkin iloisesti siihen mukaan. Myös violetit tuulipukukangasta olevan pussihousut, keltainen tuulitakki ja myrkynvihreä tuulikangashuppari olivat kovia sanoja.

4. -luokalla ollessani päätin pukeutua näyttävästi koulun joulujuhlaan. Niinpä puin päälleni minihameen, jossa oli hurjasti vaaleanpunaista paljettia ja topin, jossa puolestaan kultaiset paljetit loistivat. Kokonaisuus oli suorastaan sädehtivä. Samalla luokalla olevat neitokaiset kehuivat kovasti nätiksi.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.03.2008 17:15

Lainaus: Iiriva

Punaista, mustaa ja valkoista liikaa yhdistettynä oli minulla viimeisimmässä Soihtu-miitissä. Näytin typerältä. -.-'

No ethän näyttäny! Nyt puhut kyl p'skaa
  • Lähetetty: 16.03.2008 17:18

Lainaus: Iiriva

viimeisimmässä Soihtu-miitissä

Eikä muuten ollut viimeisimmässä Soihtu-miitissä, vaan tammikuun Soihdussa (rakastan vakiopanoani mister Pilkkua)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.03.2008 11:31

Lainaus: Ninni

Eikä muuten ollut viimeisimmässä Soihtu-miitissä, vaan tammikuun Soihdussa (rakastan vakiopanoani mister Pilkkua)

Minulle se oli viimeisin Soihtu, koska en ollut helmikuussa lälläslää.
  • Lähetetty: 17.03.2008 12:41
Iiriva, lälläslää itelles!
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.03.2008 21:31
Lapsena tosiaan olin tyylikkyyden huippu, varmasti sanat 'siskon ja veljen loppuunkulutetut vaatteet uusiokäyttöön' kertoo mukavasti tarinaansa. -.-'
Tai se viime vuotinen hiuspehko.. hrr.
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: CipeTheLucifer
  • Lähetetty: 17.03.2008 21:56
Sitä on tavallaan koko menneisyyden ollut ainaista virheilyä ja tyrimistä (yksitoikkoisia vaatteita), nyttemmin olen muuttunut radikaalisti ja tulen vielä muuttumaan. Se oli sitä ala-asteelta ihan varhais ylä-asteelle ja vähän eteenpäin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2008 14:54
koko ala-aste... -.- viimeseks kutose´lla kun ilmestyin kouluun beessit lökärit ja takki päällä.. tai sillon kun tykkäsin kovasti limen vihreästä -.- :P:P
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2008 11:39
Olen joka päivä kävelevä tyylimoka. Pitäs tosiaan ottaa valkokuva itsestä joka kerta kun meinaa astua ulos ovesta.
Kirjoittanut: ivana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2008 11:45
niinpä, niinpä..
kai se on jokapäiväistä, tää tyylimokailu ainaki omalla kohdalla ;D

nykyään aina miettii kauhulla että miltä sitä näyttikään esim. puoli vuotta sitten vaikka tuntuu että nyt on hyvä tyyli ja hiukset ja ja ja niin katotaas vaan vaikka ens syksynä; 'siis en voi uskoo et olin ton näkönen vielä viime keväänä!'

...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit