Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2008 17:58
Miun poikaystävä edustaa tätä ihan perus jäpikkää. Eli siis tummat farkut ja musta huppari, joskus musta kauluspaita tai puvun takki. Molemmilla on sama värikoodi siis kun yleensä löytyy pelkkää mustaa. Viettää onneksi aikaa peilin edessä, että on sentään aina esittelykelpoinen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:20
Kyllähän tuo

Kovasti pitää kauluspaidoista, liiveistä ja liituraidallisista puvuntakeista, hattuakin pitää välillä :> Me likes. Tukkaakin laittaa, muttei meikkaa. Hän kyllä saa itsensä edustavaksi jopa viidessä minuutissa, minä taas plärään sen tunnin
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2008 22:29
Perus ukkeli/jalkapallo fani (Rops)

Perus hygiena on kunnossa ja kampaa tukkaansa aina kun olen sotkenut sen leikilläni
Vähän aikaa sitten hän kyllä kysyi että voiko hän laittaa eräät maastohousut jotka hänen gootti ystävänsä oli tehnyt. Pitää kattoa jos hänet saisi joskus kauluspaitaan, nam
Kirjoittanut: Agony (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.12.2008 22:02
Omani on ihana metallisti.

Panostaa ihan tarpeeksi,perushygienia aina kunnossa,harjaa ja asettelee kasvatus vaiheessa olevia mustia hiuksia jotka minä aina kuitenkin pörrötän xD ne on vaan niin söpöt ku ne pörröttää :P jooh.
Ja joskus viikonloppuisin laittaa siistit kajalit silmien ympäri ja esim maastohousut ja joku hieno huppari.Nams
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2009 09:23
Mulla mies on muuttunut aikojen kuluessa kunnon rastahipistä sellaseksi gamer-businessmaniksi Haha en vaan keksi mitään muuta termiä. Farkut on löysät ja tummat, mutta sellaiset että voi pitää töissä. Paita on yleensä paitapusero. Hiukset on semmoset tahallaan sotketut ja sojottaa joka suuntaan. Hygienia on loistavasti kunnossa. Mulla on isoveli joka aiheutti traumoja ton mieshygieniakäsityksen kanssa (haisemalla), joten hyvä että puoliso hoitaa homman.

Nyt kun mietin niin aikamoisen muutoksen on mies käynyt läpi 3 vuodessa(Ollaan molemmat siinä 25v paikkeilla ja tunnettu yli 10 vuotta). Sillä oli tosiaan sairaat violetit rastat aluksi, sitten leikkas ne. Sen jälkeen kasvatti pitkää tukkaa ja värjäs mustaks (näytti ihan potterin Severukselta..hahah). Sitten leikkasi tukan lyhyeksi ja mun äiti kommentoi, että hän ottaisi labraan tommosen miehen heti töihin Sitten tukka on hieman muuttunut pörröisemmäksi. Mies voisi pienellä panostuksella ja tyylittelyllä olla paljon "paremmankin" näköinen, mutta kun toisen on tuntenut tarpeeksi kauan keskittyy siihen millainen toinen on. Ei niinkään siihen miltä toinen näyttää. Toki haluaisin hieman tuputtaa hänelle tummia vaatteita ja uutta kampausta, mutta toisaalta en haluaisi että hänkään rupeaisi tuputtamaan minulle pinkkejä mekkoja ja blondia kultakutria, joten annan hänen olla sellainen kuin haluaa olla.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 01:52
Hmm.. Me värjätään hiuksia ja meikataan yhdessä miehen kanssa. Me kutsutaankin niitä "tyttöjen" illoiksi
Linkitellään kuvia vaatteista toisillemme "mitä mieltä oot tosta?" "Sopisko toi mulle?"
Normipäivä?

Itse en ole ikinä tykännyt machomiehistä, bodareista ja ns. tosimiehistä. Herkät ja naismaiset miehet on mun juttu Yleensä tuntuukin, että minä olen se suhteen ns. äijä.. ainakin luonteen puolesta :P
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 17:34
Mun miäs ei paljoo itteensä panosta,paitsi lihaksiin,se on bodari käy kuntosalilla melkein joka päivä.Ollaan molemmat aika äijiä x) paitsi ite panostan kyl ulkonäköön

Bodarit on ollu aina lähellä sydäntä mut herkkä pitää kans olla,ainaki vähä,et ei mikään ihan kovis
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2009 19:02
mun mies panostaa ulkonäköönsä pesemällä hiukset tarpeeksi usein ja käyttämällä hoitoainetta, sekä kampaa ne (omistaa pitkät hiukset) ja huolehtii myös perus hygieniasta, ei haise pahalle ja käy tarpeeks usein suihkussa. puhtaat vaatteet ja tilanteeseen sopivat, eli kotona voi olla, vaikka minkälaisissa, mutta sittenku lähetään johonkin niin osaa pukeutua siististi ja tilanteeseen sopivasti
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2009 12:35
Perushygienia kunnossa , muuten ei kai tyyliin hirveämmin panosta. Paitsi ajelemalla kaljunsa aina aika-ajoin. Sekä viikset, ellei ne sitten asetu jonkun mielessä sinne hygienian puolelle.

Ei-gootti eikä kyllä mihinkään muuhunkaan kategoriaan mahdu. Lähinnä farkut ja joko jonkinlainen kauluspaita tai neule. Tuon kun saisinkin pukeutumaan vaikka löysiin remmihousuihin ja johonkin hienoon printtipaitaan... Awws-slurps. Mutta noo, saisinhan minä, jos vain saan sen taivuteltua että ostettaisiin sille ne housut. En minä pahemmin enää tuon miehekkeen pukeutumiseen puutu, kun sain siltä ne reikäiset, kuluneet ikivanhat mustat t-paidat ja eräät mustat micmacin reisitaskuhousut joiden lahkeet omituisesti kapenivat alaspäin, pois. Itseasiassa ukko pukeutuu nykyään huomattavasti värikkäämmin kuin silloin kun alettiin seurustelemaan

Mutta kuten joku jo sen sanoikin, kun on pitemmän aikaa saman henkilön kanssa ollut lakkaa kiinnittämästä niin suurta huomiota siihen ulkokuoreen (tarkoittaen lähinnä niitä vaatteita koska se ulkokuori voi olla todella mielenkiintoinen!) ja kiinnittää enemmänkin huomiota siihen toiseen itseensä. Kuten siihen, kuinka paljon on tullut kinasteltua kun ukoke tulee väsyneenä työpäivän jälkeen kotiin ja kiukuttelee hormonien riivaamalle raskaana olevalle avovaimolleen... -.-' do not try at home.

Nyt jäin kuolaamaan niitä housuja. Onneksi tämä topic tuli eteen, muuten en olisi muistanut koko asiaa!
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.07.2009 13:24
Eipä oikein panosta Perushygienian huolehtii of course mutta sitten sillä on aina päällä ne mustat farkut ja bändipaita.... Oon yrittäny tyrkyttää sille yhtä jos toista rättiä mutta ei niin ei. Ei pidä toista ruveta pakottamaan olemaan sitä mitä ei haluva olla Yhdet nyöripöksyt taitaa omistaa joita käyttää aina silloin tällöin xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit