Gootti.net

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2009 19:13
Vai että panostaako, varmaan paremmin kuin minä! Hiusvahalla laitetaan tukka joka päivä, suihkussa käy useammin kuin minä, aina on siistit ja puhtaat vaatteet... Mieheke myös urheilee säännöllisesti, ja eeerittäin hyvä vartalo on siitä seurausta. Persekin on parempi kuin minulla. Mutta me likes. Hän ei kuitenkaan varsinaisesti tällää, koska ei käytä meikkiä, koruja tai goottityylisiä vaatteita.

Mutta jos minä oikein laittamalla laittaudun, minua saakin sitten odottaaa sen 2 h. :F
Kirjoittanut: Dieudonne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2011 14:54
Poikaystäväni on aina ihmisten ilmoille lähtiessään siisti ja tyylikäs, ja huolehtii muutenkin hygieniastaan paremmin kuin minä. Joskus hän pukeutui gootahtavammin, käytti kynsilakkaa ja silmämeikkiä, mutta nykyään tyyli on pelkistetyn tummanpuhuva. Hän on mielestäni suht näyttävä tapaus, ja voin ylpeänä kävellä hänen rinnallaan.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2011 00:41
Poikaystäväni on sinänsä samanlainen kuin minä, pidämme lähes samoista asioista, musiikkimaku täsmää aika paljolti jne, mutta hän ei kuitenkaan pukeudu kuin gootit. Hän ei halua olla samannäköinen kuin muut, mutta ei myöskään vie pukeutumistaan "liiallisuuksiin". Ei siis panosta niin hirveästi ulkonäköönsä, mitä nyt tukan laittaa ja farkut sun muut päälle jos jonnekin lähtee. Hän on siis tavallaan mieleltään gootti mutta ei ulkonäöllisesti
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2011 16:04
Aika samanlaisia olemme poikaystävän kanssa. Joskus jaksetaan laittautua, joskus ollaan seinästä revityn näköisiä. Riippuu pitkälti kummallakin mielentilasta ja siitä mitä ollaan tekemässä. Illanvietossa on molemmilla yleensä vähän siistimpää yllä, mutta arkena ollaan aika arkisia kummatkin. Ei me nyt ihmisten ilmoilla liikuta hikisinä ja likaisissa vaatteissa, mutta ei myöskään laittauduta erityisemmin lähikauppaa varten. Skeittaus tosin takaa sen, että poikaystävän vaatekaapista saa välillä hakemalla hakea vaatteita, joissa ei olisi reikiä. Samaisesta syystä on lähipäivinä edessä reissu ostamaan ehjiä vaatteita kyseisen vaatteidenmurhaajan kaappiin.

Poikaystäväni ei nyt liiemmin gootteile. Nuorempana tuo taisi vähän hevistellä, nyt lähinnä tuollainen tummia sävyjä suosiva hipin retale, jonka vaatekaapista tosin 80% taitaa olla peräisin niinkin hippeisästä liikkeestä kuin Varustelekasta. Ja silti se onnistuu näyttämään hipiltä. Hämmentävää. Hattua käyttää paljon ja kylmemmällä kelillä sillä on käytössä päheä gestapo-takki, josta olen melko kade. Kuten hatustakin. Olen katkera kun hatut eivät minun päähäni sovi.
Poikaystäväni ei meikkaa, mutta en toisaalta meikkaa minäkään. Kumpaakaan ei liiemmin kiinnosta meikkaaminen ja tuo on useasti todennut olevansa varsin tyytyväinen siihen etten maalaile naamaani. Itsekin olen lähinnä gootihtava, mutta toisaalta tuo toinen puolisko muistaa yleensä jaella kehuja ulkonäöstäni eniten juuri silloin kun on gootimpi päivä menossa, joten ilmeisesti pieni synkiöily on ihan tervetullutta. Molemmilla on kyllä suurena heikkoutena steampunk ja vintage, erityisesti 1930-luku ja jazz-vaikutteet.

Aika pitkälti meillä on sama, melko yksinkertainen maku. Minulla ehkä aavistuksen verran enemmän taipumusta erikoisempiin vaatekappaleisiin. Kummallakin menee keskimäärin 15min peilin edessä. Ollaan aika laiskoja.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2011 18:52
oma entinen poikaystäväni vietti varmaan enemmän peilin edessä kuin minä itse.
Silloin minä olin se, joka huutaa vauhtia jo! Eikä toisin päin.

Nykyisin olen sinkku, mutta toivoisin kylä, että se poikaystävä viitsisi siihen ulkonäköön perustaa eikä näyttäisi aina parhaat päivänsä eläneeltä volkkarilta.
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:47
Miun poikaystävä kyllä panostaa tyyliinsä, hevari/goottityylinen, pitkät, kiharat, PUHTAAT hiukset ja maiharit. Muutaman kerran mä oon meikannut hänet, ja kyl se diggas tällä hetkellä poikaystävä on innostunut victorian gootti-tyylistä, ja kaavaileekin jo kovasti kaikkea mitä ajattelisi ostaa itse tykkään tosi paljon kun tuommossen miehen itselleni löysin, nimittäin olisi se ikävää jos poikaystävää ei pukeutuminen yhtään kiinnosta kun itse tykkään sellaisesta tosi paljon.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2013 20:19
Maatilan poika ei paljoa tyyliin panosta. Jos menee pajalle tahi navettaan on asianmukaiset vermeet päällä. Perusvaatteena on bändipaita, mustat, kulahtaneet farkut sekä ehkä joku huppari.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2014 12:22
Pfft, olen meikannut baariin lähtiessä enemmän kuin oma kihlattuni. Tilanne tosin taisi olla jokin tuppukylän baarikierros, joten ihan vain vittuillakseen täysi sotavarustus niskaan ja paikan kantajuoppojen niskat nurin kun kävelen ohi. Mikäs sen huvittavampaa.
Kirjoittanut: boy127 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.10.2015 18:55
itse miehenä pidän huolta ulkonäöstä. en meikkaa mutta perus hygienia ja siistit vaatteet otan huomioon - niinkuin kaikkien pitäisi. pyrin aina ennen ulos lähtemistä kattomaan peilistä itseäni etten ihan sottaisena ulos lähde
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit