Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 16:26
Eipä tuo mieheke läheskään siinä määrin panosta ulkonäköönsä kuin mä, mutta panostaa kuitenkin. Pitkät hiukset on aina siististi ja niiden hoitoon se kyllä kuluttaa aikaansa. Meikkaus on hällä jäänyt vähemmälle, mutta peilin edessä vietetään aikaa ennen kuin johonkin lähdetään. Tosin herra on kyllä sen verran hyvännäkönen ihan luonnostaan että kyllä sitä kelpais katella vaikka se käyttäisi vähemmänkin aikaa ulkonäköönsä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2008 16:45
Dragula ei juurikaan tavallista enemmän ulkonäköönsä panosta. Hygieniaan kyllä, mutta eipä sitä pitkää tukka tule aina kyllä harjattua, ponnarille vain vetää melkeinpä aina. Vaatetuksena on yleensä renksupöksyt ja iso T-paita, ei sen kummempia, mutta kelpaa Meikkiin hän ei kait koskisi pitkällä tikullakaan
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2008 16:52
Meilläkään mies ei juuri laittaudu, jos johonkin lähetään niin se nyt on viidessä minuutissa valmis - hiuksiin vähän tuotteita ja hajuvettä :P Meikkiin ei koskisisikaan, tosin tuo ei haittaa. Mä olen meidän talouden ainut nainen - joka sopii mulle. Miehen kuuluu olla miehekäs, ts. ei mikään kukkakeppi, meillä miehen täytyy olla mua isompi, muutenhan tässä rupeaa jo itteänsä lihavaksi luulemaan
Perushygienia pitää olla kohdallaan miehellä, sekä puhtaat vaatteet, muuten ei tarvitse laittautuakkaan. Tai kauheestihan tolle miehelle ei tule pukeutumisongelmaa, kaappi on täynnä mustia t-paitoja, ja housuvalikoimista löytyy mustia farkkuja sekä yhdet kulutetut. Mustia kauluspaitoja on kasa, ja pari hupparia, joten eipä tuon paljoa tarvitse valita että mitähän sitä päällensä laittaa
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2008 17:24

Lainaus: blood

Meikkiin ei koskisisikaan, tosin tuo ei haittaa. Mä olen meidän talouden ainut nainen - joka sopii mulle.

Liittyikö nuo asiat kenties yhteen? Jos näin on niin siinähän taas kerran tulee tuo näkemys meikkaavista miehistä naismaisina. No ihan vapaasti mutta en ihan uskonut että täällä(kin) esiintyy noin rajoittuneita käsityksiä estetiikasta. Eli siis aika stereotyyppinen dikotomia jossa jokin yksittäinen asia määritellään vain maskuliiniseksi/feminiiniseksi.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 14.02.2008 01:23

Lainaus: Deadboy

n ihan uskonut että täällä(kin) esiintyy noin rajoittuneita käsityksiä estetiikasta.

Joo luulis ny, että jos edes hetkeäkään viettää tämmösen alakulttuurin läheisyydessä/vaikutuksessa niin tottuu aika hyvin siihen, että miehet(kin) meikkaa! Piste. (Eihän se loppujenlopuks ole edes uus tai edes harvinainen juttu nykyään..)
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2008 02:20
Näitä ketjun juttuja lueskellessa vaikuttaa että about joka toisella muijalla on se perus "hevibändin t-paita ja farkut & pitkä letti" -case poikkiksenaan. Sanotaan sitten että se on ihan jees ja samalla että ei tykätä miesten liiallisesta laittautumisesta ja aika moni ei myöskään tykkää mistään meikeistä miehillä. No ei se mits, mutta kun sitten jossain toisessa yhteydessä valitetaan ihmisten ahdasmielisestä asenteesta kun kyse on heidän tyylistään ja siitä että ei tykätä kun he näytävät erilaisilta. Eli voisi katsoa peiliin.
Kannattaa varmaan pysytellä pois niistä goottipiireistä sitten jos se miesten laittautuminen tökkii ja mennä pousailemaan vaikka Manowarin keikalle korsetissa.

PS. Ihan sellainen tavallinen tapaus minäkin olen ja olen ollut, en meikkaa (olen meikannut) ja aika perus vaatteet mullakin, mitä nyt joskus jotain vähän erikoisempaa päällä. Eli en nillitä itseni takia vaan ihan yleisessä mielessä flamet..., siis öh puhun.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2008 12:52
Tässä miesten meikkauksen vastustusjutussa taitaa olla pohjimmiltaan kyse samasta asiasta kuin vaikka siitä miten kauhistellaan naista joka osaa käyttää porakonetta tai kantaa painavia asioita: sukupuolisesta reviiristä. Aivan samalla lailla kun miehet hämmästelevät miehistyviä naisia niin me akat hellanlettastelemme naisistuvia miehiä. Simppeliä, eikös.

Ja miehet: pitäkää huolta itsestänne!!! Joskus ärsyttää kun tuo avopuoliso ()hahah, kuulostipas viralliselta) ei voi sitten niin millään käyttää edes sitä kosteusvoidetta vaikka naama huutaa hallelujaa. Sitten sitä tököttiä pitää olla itse lätkimässä samalla kun miehen kurkusta kuuluu matalaa murinaa. Onneksi on tästä eläintenhoidosta sen verran kokemusta ettei meikäläistä ihan pienellä säikäytellä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.02.2008 13:00

Lainaus: Piiskansiima

Sitten sitä tököttiä pitää olla itse lätkimässä samalla kun miehen kurkusta kuuluu matalaa murinaa. Onneksi on tästä eläintenhoidosta sen verran kokemusta ettei meikäläistä ihan pienellä säikäytellä.

Sun pitää tehdä Mikan kanssa sama juttu kuin eläinten, että alat palkita siitä että saat "leikata sen kynnet ilman että se puree" tai "saat harjata sen turkin, ja se pysyy paikallaan." Naisten raskas velvollisuus.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.02.2008 14:15
Vaikka mieheke pukeutuukin goottimaisesti, niin ei hänellä silti aikaa kulu peilin edessä kauempaa, kuin minulla. Meikkiin hän ei koske, mutta hiukset pesee ja harjaa, rasvailee kasvoja ja käsiä talvella, puhdistaa ihoa samoilla tuotteilla, kuin minä ja vaihtaa vaatteet. Ei minua haittaisi, vaikka hän meikkaisikin, saa kai sitä peilin edessä mennä aikaa, kunhan ei tarvitse menoja perua sen takia Eikä minua haittaa, vaikka hänellä menisikin enemmän aikaa, kuin minulla. Monesti vaan tulee mieleen, että voiko kenelläkään mennä yhtä kauan aikaa kuin minulla, kun on kyse tälläämisestä...
Mielummin minä otan tälläisen miehen, kuin sellaisen, millainen edellinen oli. Vaatteet sai suurinpiirtein vaihtaa väkisin ja suihkuun sai pakottaa. Joo, se ei ollut kivaa (kenestäkään). Olikin mahtavaa ruveta seurustelemaan miehen kanssa, joka oikeasti tuoksui hyvälle ja jolla oli puhtaat hiukset
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 14.02.2008 21:38

Lainaus: Deadboy

Näitä ketjun juttuja lueskellessa vaikuttaa että about joka toisella muijalla on se perus "hevibändin t-paita ja farkut & pitkä letti" -case poikkiksenaan.

thank god, mulla ei oo. :| Mun miehekkeel on siunaantunut aika pirusti tyyliä, eikä sen siltikään tarvi käydä mun meikkipussillani!

Lainaus: Piiskansiima

Tässä miesten meikkauksen vastustusjutussa taitaa olla pohjimmiltaan kyse samasta asiasta kuin vaikka siitä miten kauhistellaan naista joka osaa käyttää porakonetta tai kantaa painavia asioita: sukupuolisesta reviiristä. Aivan samalla lailla kun miehet hämmästelevät miehistyviä naisia niin me akat hellanlettastelemme naisistuvia miehiä. Simppeliä, eikös.

Miehistyviä naisia ja naisistuvia miehiä.
No, mun mielestä tässä on kyse siitä, että HARVA MIES osaa meikata. mm, pari meikkaavaa äijää jotka tiedän, sotkee vähän silmänympäryksiä kajaalilla ja näyttävät samalta kuin mä krapula-aamuna, kun olen mennyt nukkumaan (=sammunut) meikit kasvoilla.
toki jos osaa, JOS, niin okei.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit