Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2008 13:57

Lainaus: MissAnnThrope

meikit on ok jos osaa meikata, mutta paljon näkee niitä "mä pistän 'vähän' kajaalia"- poikia, jotka ovat vetäneet kunnon crackpandat .. Siinä vaiheessa hyvin meikkaava ja ulkonäköönsä panostava mies taas menee jo vähän yli , kun se näyttää kauniimmalta kuin itse näyttää . Se voi nimittäin olla aikas kova kolaus itsetunnolle

Näin on. En voisi ikinä kuvitella tapailevani mitään kauniskasvoista metroseksuaali-mallipoikaa. Hihii, ajatuskin huvittaa. Miehen pitää näyttää mieheltä.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2008 14:17
Noita kalsarijuttuja kun luki niin on ihana todeta että on sinkku. En kestäisi katsella just nyt ketään äijää kalsareissaan, oli se sitten rakas tai ei.
Itse haluan että poikaystävä tosiaan panostaa ulkonäköönsä, ei tartte välttämättä meikata mutta jollain asteella laittautua tapahtuman mukaan.
...
Tämä saattaa olla yksi syy sinkkuuteeni, mutta ihan hyvä näinkin!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.08.2008 16:00
Hmmm...

Miehekkeeni laittautui ennen paljon enemmän kuin nykyään, oli meikkiä ja hametta ja...

Nyt siis mennään musta t-paita ja renksupöksyt-linjalla, ilman meikkiä. Toisaalta, enpä minäkään ole enää jaksanut laittautua töihin tai kouluun mitenkään erikoisesti, jos on ylipäätään voinutkaan. Mutta minulle kyllä riittääkin, että peseytyy säännöllisesti, pesee hampaansa ja harjaa hiuksensa, ettei sotkuisena peikkona ympäriinsä kulje.

Projektina olisi kyllä laittaa hänelle pitkästä aikaa kuitua hiusten sekaan. Saapas nähdä
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.08.2008 21:42
Hohoo, miehekkeeni lupasi humalassa, että saan meikata hänet. Olin unohtaa koko tapauksen, mutta nytpähän hyökkään rajauskynien kanssa sen naaman kimppuun heti kun seuraavan kerran näen . Saas nähdä miltä se sitten näyttää.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2008 00:01

Lainaus: MissAnnThrope

Hohoo, miehekkeeni lupasi humalassa, että saan meikata hänet. Olin unohtaa koko tapauksen, mutta nytpähän hyökkään rajauskynien kanssa sen naaman kimppuun heti kun seuraavan kerran näen .

Mulla on aivan loistavia kokemuksia humalaisista miehistä ja kajaleista. Suosittelen juottamaan miehekkeellesi muutaman tasoittavan, ennenkuin alat mitään radikaaleja muutoksia tehdä. Tai väijy vain oven takana, kolkkaa, ja köytä jesarilla tuoliin.

Noniin, lapset nukkumaan näin myöhällä..
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Elvira
  • Lähetetty: 18.08.2008 13:49

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Noita kalsarijuttuja kun luki niin on ihana todeta että on sinkku. En kestäisi katsella just nyt ketään äijää kalsareissaan, oli se sitten rakas tai ei.

Toisaalta joo, juuri näin. Mutta täytyy sanoa, että musta on mukavaa, kun miehelläni ei ole muuta kuin bokserit kotona. Saan ihailla koko ajan, ja se on lisäksi varsin kätevää tietyissä tilanteissa...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 18.08.2008 16:23

Lainaus: Ania

Mulla on aivan loistavia kokemuksia humalaisista miehistä ja kajaleista. Suosittelen juottamaan miehekkeellesi muutaman tasoittavan, ennenkuin alat mitään radikaaleja muutoksia tehdä. Tai väijy vain oven takana, kolkkaa, ja köytä jesarilla tuoliin.

Kiitos vinkistä . Valitettavasti herra pääsi viimeviikonloppuna livistämään ,mutta vielä mä sen meikkaan. Ja kun taideteos on valmis, nappaan valokuvan , jota voin sitten pahojen päivien pirsiteeksi naureskella .. *hykertelee pirullisesti*
Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2008 02:28
On jees että mies huolehtii ulkonäöstään ihan perusjutuilla.
ja että joskus mies on maskeissa. ja nudena. ja kalsareissa. ja puvussa.
Mä olen itse niin turhamainen etten kelpuuta miestä joka päivä kilpailemaan peilistä, mä haluan laittautua rauhassa!
Jos haluan meikkaavan miehen taloon, soitan homo-ystävilleni
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2008 11:13
Itse olen siis miespuolinen ja josksus saattaa joutua ravaamaan vaatekaappi peili-väliä todella monta kertaa jos esim sopivaa paitaa tai kravaattia yms. ei löydy. mutta en meikkaa, haluaisin kyllä oppia sellasta pientä kajaalinkäyttöä.. Eikä sitäkään todellakaan joka päivä. Joskus taas on niitä aamuja kun ei millään jaksa laittautua ja sit tulee vähemmän seurattua mitä päälleen laittaa. Partaa muotoillessa joskus voi muutama hetki mennä..
Kirjoittanut: mainajainen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.10.2008 16:28
Nooh sen verran mitä normaalin miehen mielestäni kuuluukin panostaa...Ei ole mikään goottihirmu vaan ihan perus gubbenderdaali Tummiin pukeutuu silloin tällöin, mutta asustuksena on silloin mustat farkut ja paita..Mä saan olla se meikkihirmu meitin suhteessa ja hyvä näin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit