Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: veeris (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.02.2008 16:28
Kertokaapa siskot valllitseeko teillä tasa-arvo ulkonäöstään huolehtimisen suhteen. Vaikkapa Tuskassa vastaan kävelee toinen toistaan upeampia neitoja jotka ovat viettäneet tuntikausia peilin edessä ja ompelukoneen äärellä mutta sillä käsipuolessa kulkevalla poikaystävällä on pesemätön tukka, likainen ja rikkinäinen T-paita ja parhaat päivänsä nähneet mustat farkut. Silti joillain tuntuu olevan varaa arvostella sitä omaa puoliskoa vaikka olisi itse millainen turvelo. Kuinka monella poikaystävä viitsii nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen? Tykkättekö että mies laittautuu vai pitääkö mieluummin olla "luonnontilassa"? Onko poikaystävänne gootti henkinen vai edustaako jotain muuta tyyliä?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2008 17:30

Lainaus: veeris

Vaikkapa Tuskassa

No kun tuosta festarista on kyse niin mikä ihme se nyt on. Suurin osa heviperteistä nyt näyttää sellaisilta.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2008 17:59
Olisit nyt sanonut vielä Iron Maidenin keikalla, niin olisi voinut lisätä kaikki nörttikliseetkin tuohon.
Myönnän, en ole koskaan viettänyt tuntikausia peilin edessä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:01

Lainaus: Deadboy

No kun tuosta festarista on kyse niin mikä ihme se nyt on. Suurin osa heviperteistä nyt näyttää sellaisilta.

Mä olin just sanomassa jotakin tonsuuntasta. Hevarit=(Iu!)

Itse huolehdin ulkonäöstäni keskivertoa Suomalaista miestä enemmän ja tietoisesti teen sen. Jos menen bileisiin saattaa meikkeihin, hiuksiin sekä vaatteisiin mennä jopa 1,5h aikaa etenkin, kun välillä on vaikea keksiä mitä laittaa päälle.(Tämähän ei tosin ole juuri mitään, jos kelaa jotain tuntemiani naispuoleisia gootteja. ) Joskushan mä taas näytän siltä, kun olisin karannut jostain hippikommuunista, joten se panostuskin vaihtelee kovasti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:17
Just. Minä olen sitten tainnut käydä vain niillä keikoilla ja festareilla, jossa valtaosa miespuoleisista on löytänyt suihkun, deodorantin ja hiusharjan. Toki liimalettejäkin sitten taas löytyy, muttei tosiaankaan niin paljon kuin mitä tämän palstan hienohelemat näyttävät ajattelevan.

Oma miehenpuoleni ei juurikaan panostamalla panosta ulkonäköönsä, perushygienia on toki kunnossa ja hiustenhoitotuotteena käytetään Philipsiä. Gootikkaampia vaatteita löytyy jonkin verran vaatekaapista, mutta arkena mennään ihan farkut ja paita -linjalla.

Itse hieman vierastan miestä joka laittautuu kauemmin kuin nainen. Tai eipä minulla mitään sitä vastaan ole että mies meikkaa ja laittautuu mutta en välttämättä haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka on yhtä hirveä ulkonäköfriikki kuin minä. Kaipaan jonkun järjen äänen sanomaan, että "kulta, litra huulikiiltoa ja puoli kiloa glitteriä riittää jo".

Täytyy edellisen miitin perusteella sanoa, että HepZusi on kyllä komea ilmestys!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:55

Lainaus: Piiskansiima

Itse hieman vierastan miestä joka laittautuu kauemmin kuin nainen.

Inhoaisit velipoikaani. Jos olemme lähdössä viihteelle samaan aikaan, minä olen korsetteineni ja hiuslisäkkeineni valmis ennen velipoikaa.

Mutta itse kysymykseen. Täytyy myöntää että ei ukkoni aina mieti täysin sitä ulkonäköään, mutta hygienia on kunnossa. Ja en minä arkena vaadikaan ukkoani laittautumaan, festareille taas ukko kyllä miettii mitä päälleen pistää. Ei tuota ukkoa hävetä tarvi, ainakaan kun ei häpeä pientä mahaa miehellään. Ja hevarihan tuo minun ukkoni on, eikä kyllä lukeudu niihin liimalettehin.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2008 12:56
Periaatteessa minä en voi sanoa tähän mitään. Erosin vasta...
Mutta entinen ei kyllä goottityyliä edustanut,eikä kyllä ole hevarikaan. Kaukana siitä.
Hopparihan se on...Eikä nyt hirveästi panosta tietenkään mutta perus asiat nyt tietysti...

x)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2008 13:57
Juu, osa näistä liimaleteistä on todella epämiellyttävää sakkia, haisevat, naama kukkii ku rypsipelto ja muutenki hyvin luotaantyöntävä, veltto(kin) olemus. Mutta oma mies on hevari kyllä, arkena ihan tavis, mutta saattaa joskus löytyä maasto/nahakahousut ja bändipaitakin päältä. Viikonloppuna tai festareilla aina sitten asiaankuuluva vaatetus, siitä ei tingitä ja hygienia on kunnossa, aina. Minä en periaatteestakin jo voisi ottaa itselleni muuta kuin hevaria, liian erialainen maailmannäkemys.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 14:45
Minun ukkeli näyttää arkena ja juhlana ihan samalta. Jotain army- ja maastohousuja on jalassa ja black metal -bändipaitoja ja pitkä nahkatakki päällä.

Tukkaa kun ei ole niin en sitten tiedä kuinka likainen se festareilla olisi. Veikkaisin että kyllä se pestyä tulisi. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla...

Meikkipuolta ei äijä harrasta yhtään joten siinä ei ole huolehtimista. Koruja on suunniteltu jo vähän aikaa otettavaksi, nekään eivät kuitenkaan ole mitään tyttömäisiä joten minä olen meistä se naisellisempi. Onneksi.

Yleensä jos lähdetään johonkin on nuori mies jo ovella odottelemassa kun minä vasta vedän ripsaria ja muuta tilpehööriä naamaan. Kuitenkaan hän ei koskaan onneksi hoputa, joten sopu säilyy.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 15:25
Minulla ainakin olisi kauheat kompleksit, jos toinen puoliskoni olisi myös goottihenkinen. En tiedä, mistä se sitten johtuu, mutta moneen kertaan olen kiitellyt, että "Onneksi sää oot vaan sää ja hyvä, ettet kulje nahkahousuissa ja meikissä". Mutta toisaalta ei minulla mitään sellaisia goottipoikia vastaan ole, mutta jotenkin itse tykkään enempi (poikaystävänä) "miehekkäistä miehistä". Ääh, käytän nyt termejä, joita en osaa edes kunnolla määritellä! No sanotaan, sitten näin, että ei liaan feminiininen? En minä tiedä! En voi sietää kuitenkaan älytöntä epäsiisteyttä! Ja kun tuo minun mies on crustipunkkari, niin saa sille välillä olla huomauttelemassa, että "joko laitettas nämä vaatteet pesuun?" Mutta hyvinpä tuo oppi on onneksi mennyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit