Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2009 09:35
Minun rakas aviopuolisoni hoitaa perushygieniaan.Tukkaa löytyy puoleen selkään, mutta sen hoito on vähän niin ja näin. Onneksi hällä on minut auttamassa tukan kampaamisessa muuten se olis yhtä iso takku palloa
Hän käyttää aina kauluspaitoja, Yleensä farkut tms. ihan suht hyvännäköiset housut. Yhdet nyörihousut ja solkihousutkin löytyy ja on minun iloksi innostunut uusien saman tyylisten hankkimisesta. Nyt on innostunut käyttää liivejä ja huivejakin. Tyylillisesti ehkä runoilija-rokkari yhdistelmä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.09.2009 11:38
Mä olen ihan fiiliksissä kun poikaystäväni kaivoi naftaliinista prätkärotsinsa. Voi jumankekka että sopii kaverille! Okei, hiukan reilua kokoa se ehkä on, mutta hällä väliä. Kyllä siellä korvien välissä alkaa tapahtua asioita hyvään suuntaan... Hä häh.

Ei vaan, kyllä Teddyni on edelleen tyylikäs ja siisti. Ei tarvitse pelätä että hän esiintyisi julkisesti hienhajuisissa verkkareissa. Minä olen meidän suhteessa se mörkö.
Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 00:31
Mun miesystävä ei lähde edes kauppaan ilman että meikkaa ja laittaa hiuksensa! Ja huolehtii siisteydestä muutenkin erinomaisesti . Ja ei mitää moitittavaa pukeutumisessakaan, goottina on hyvä olla.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.11.2009 23:18
Oma mies hoitaa kyllä perushygienian hampaiden harjauksesta parran ajamiseen. Siinä onkin sitten kaikki mitä kyseiseltä herralta saa odottaa itsensä hoitamisen suhteen. Hänellä on aina päällään samat housut, jotka ovat jotain armeijan ylijäämää, joita sitten pyöritetään pesukoneessa silloin tällöin. Yläosana toimii aina jonkinlainen kaapista kaivettu kulahtanut t-paita, pari hienompaa sellaista löytyy erikoistilanteita varten (kuten klubeja, joille hänet välillä raahaan) ja muutama kauluspaitakin sekä suorat housut, jos pitää mennä sukujuhliin edustamaan. Ukko on niin käytännöllinen ihminen, että vaatteiden pitää olla löysiä sekä mukavia, ei puhettakaan mistään kiristävistä tai epäkäytännöllisistä vermeistä. Kengät ovat aina lenkkarit, jotka mieluiten saa vain vedettyä nopsasti jalkaan. Ainut yhteläisyys pukeutumisessa onkin, että kummallakin on aina mustaa päällä. Mies ei vaatteilla koreile, vaikka kuunnellaakin samaa musiikkia ja sen puolesta häntä voikin goottihenkiseksi nimittää (on kuitenkin vielä toistaiseksi enemmän metalliin kallellaan tehokkaasta aivopesusta huolimatta ).

Mies aina tyytyy toteamaan, että voin sitten näyttää hyvältä meidän molempien edestä baareissa sekä klubeilla, jos hänelle aiheesta valitan. Hän ei omasta tyylistään luovu kuin pakon edessä. Lumouksessa mies kyllä totesi kokeneensa itsensä niin alipukeutuneeksi, että ensi kerralla hänen on kuulemma pakko pistää jotain vähän fiinimpää päälle, ei muuten tule mistään mitään
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2009 13:52
Nyt alkaa mennä hermo tuon poikaystävän kanssa! Jos pitää lähteä johonkin, niin sitä saa odottaa ikuisuuden. Ihan kuin naisen kans asuisi... Ei se mitään ihmeellistä tee, ei meikkaa eikä laita hiuksiaan, mutta kummasti se saa peilin edessä aikaa kulumaan ja mulla tulee hiki ulkovaatteet päällä eteisessä seisoessa.
Ihan hyvähän se on, että huolehtii ulkonäöstään ulos lähtiessä, ei siinä mitään. Saisi vain aloittaa sen peilailun vähän aiemmin...
Kirjoittanut: Luthien (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2009 14:24
Oma poikaystäväni on tyypillinen hevari, arkena aina maastopöksyt ja bändipaita päällä. Tukka ulottuu puoleenselkään (rakastan pitkätukkaisia miehiä), mutta liimalettiä ei onneksi joudu ainakaan julkisilla paikoilla häpeämään. Harjaamisen suhteen mies on hiukan laiska, mutta hiukset ponnarilla ei näytä pahalta. Meikkiä tai jotain kasvohoitotuotteita hän ei suostu käyttämään, mutta minä en sellaista toivoisikaan - hänellä on luonnostaan melko hyvä ihokin. Kaulakoruja kultani vierasti kunnes ostin hänelle syntymäpäivälahjaksi komean Thorin vasaran.

Juhlavampaan tilaisuuteen lähtiessä mies on kyllä omasta mielestäni komea, päällä siistit mustat farkut ja (minun valitsema) punainen kauluspaita. Itsehän olen meistä kahdesta kuitenkin aina se edustavampi, ja nautin siitä. Tulee ainakin itsevarma olo. Mieskin aina kehumassa kauniiksi
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 17:53
Hämmentää hiukan tämä goottineitojen "haluan mieheni olevan mies/tahdon olla nainen suhteessa/ärsyttävää jakaa peili" -meininki. Meikkaaminen tekee miehestä naisellisen, WTF? O_o' Goottiskene oli niin andro joskus vuonna luola ja lepakko, mutta toisaalta, moni on sanonut seurustelevansa hevarien/metallistien/hippien/tms. kanssa, joten ehkä ymmärrettävää.

Itse en seurustele tällä hetkellä, mutta perussääntö on, että kumppanin ei tarvitse laittautua erityisesti, kunhan on siedettävä eikä haise, mutta mikäli VAATII minulta meikkaamista tms. laittautumista, pitää olla itse valmis samaan, sukupuolesta riippumatta. (Ei sillä että minua tarvitsisi pyytää, pynttään ihan vapaaehtoisesti, mutta jospa jonain päivänä en pynttäisikään...) Ts. ei voi vaatimalla vaatia toista tekemään mitään, mitä ei itse tekisi.

Tietysti juhlat tms. ovat asia erikseen, siinä ei ole kysymys pahemman puoliskon vaatimuksista vaan kohteliaisuudesta muita osallistujia kohtaan...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2009 18:15
Huolehtiihan se, kiitettävästi. Hiustenlaiton suhteen tarkka poika. Ja enpä ole kertaakaan nähnyt edes pientä reikää sukissakaan, joten hyvin huoltaa vaatteensakin. Ja tuoksuu aina hyvälle.
Ko. mies ei millään mittapuulla ole gootti, ei edes hevarikaan, enää. Suht tavis, oikeastaan, mutta en valita.
Kirjoittanut: Jizabel (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2009 20:21
Oma mies kyllä saa kulutettua itsensä ehostamiseen enemmän aikaa kun mä itse. Monesti kun ollaan lähdössä ulos saa miestä odottaa ihan tunteja että herran on valmis... välillä siihen hermot menee kun itse saa laitettua itsensä tunnissa ja miehellä menee se pari tuntia, toisin nyt siihen on jo tottunut.
Meilläpäin ainakin miehen hygieenisyys on kohdallaan ja on tarkkaa siitä. Ja edes kauppaan ei voida mennä sitä perkeleen maitoa ostamaan ennenkuin on tarkistettu että viikset on ajettu pois. Ja itsensä meikkaamisen kohdalla hän on tosi tarkka ja suhteen alkupuolella lainailikin tosi paljon meikkejäni, kunnes osti onneksi omansa. Ja nykysin itse lainailen häneltä kokoajan meikkejä ja muita hiushoitotuotteita..josta hän nykysin valittaa mulle...
Vaateistakin hän on tarkka ja kyselee moneen otteeseen että sopiiko joku paita joidenkin housujen kanssa. Onneksi alku ihmetyksen jälken olen jo tottunut että meidän suhteessa mä oon se maskuliinisempi osapuoli ja hän vähän feminiinisempi osapuoli.
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2009 21:03
Muuten hyvin kyllä, mutta voi helkutti sen tukan kanssa! Hermo menee

Ok, ehkä on ihan hyvä minun huudella, kun on vähän toisenlaatuinen tukka, äijän tukka taas on niin kamalan pitkä ja paksu ja menee niin helposti takulle, kun on sitten luonnonkiharaista laatua. Välillä kyllä mietin, että asuukohan niissä rastoissa joitain pikkuelukoita...?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit