Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2008 15:50

Lainaus: Piiskansiima

Oma miehenpuoleni ei juurikaan panostamalla panosta ulkonäköönsä, perushygienia on toki kunnossa

Sama mun poikaystävällä.

Mustiin pukeutuu enimmäkseen, mutta ei goottityllisesti. Ihan vaan mustat farkut ja bändipaita tai muu musta t-paita päällä.

Lainaus: Sarwen

Yleensä jos lähdetään johonkin on nuori mies jo ovella odottelemassa kun minä vasta vedän ripsaria ja muuta tilpehööriä naamaan. Kuitenkaan hän ei koskaan onneksi hoputa, joten sopu säilyy.

Ihan sama meillä. Joskus tosin kulta vähän ihmettelee että eikö vähempiki riittäs ja välillä se on ihan hyväkin.. On myös kiva että jokun mielestä näyttää ihmiseltä ilan tunnin meikkaussessiota
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2008 18:44
Mä olen niin ei-jaksa-panostaa -gootti arkisin, että varmaan repisin ne kuluisat peliverkkarini jos puoliskoa pitäisi odottaa peililtä tuntikaupalla...

Oma isäntä on tuollainen melko tavallisen näköinen. Peseytyy päivittäin ja tuoksuu hyvältä, en voi sietää pahanhajuisia ihmisiä. Käy parturissa eikä hiihtele rikkinäisissä/kulahtaneisse vaatteissa... Ja mulle on tärkeää sekin, että ihminen pitää huolta myös kunnostaan ja kropastaan. Jo ihan terveyden kannalta, vaikka eivät sellaiset joka suuntaan hyllyvät ihmisetkään ole mielestäni erityisen vetäviä...

Mulla on tosi tavis-mies maku, systä tai toisesta. Eikä siinä mitään, saapahan kiertää kaikki keikat/klubit/festarit kaveriporukalla.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:10
Lähes yhtälailla puoliso panostaa kuten minäkin. Tosin vaatteissa molemmilla on hyvin valikoiva maku, joten niitä ei hirveää määrää löydy.

Minulla on kaikkea muuta kuin tavis-miesmaku. Olen aina pitänyt pitkähiuksista miehistä ja mielestäni lievä meikkaus vain lisää viehättävyyttä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:13

Lainaus: Bullyboys

Mutta toisaalta ei minulla mitään sellaisia goottipoikia vastaan ole, mutta jotenkin itse tykkään enempi (poikaystävänä) "miehekkäistä miehistä".

Kyllähän goottipoikakin voi olla miehekäs!
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2008 09:52
Oma poikaystäväni on myöskin hevari eikä panosta ulkonäköönsä mitenkään erityisesti. Suihkussa käy päivittäin, harjaa hiuksensa ja hygienia on muutenkin kunnossa. Hän myös pitää hyvää huolta kunnostaan, joten on minusta kaukana liimaletistä, sellaista en kyllä edes huolisi. Hän pukeutuu yleensä farkkuihin ja bändipaitoihin (ei omista oikeastaa muita) ja minä, joka pesen pyykit, pidän aina huolen etteivät ole likaisia.
Kaikesta huolimatta hän on yleensä se, jota joutuu odottamaan. Johtuu tosin siitä, että minä olen sellainen, että tykkään olla paikoissa ajoissa ja alan valmistautua lähtöön hyvissä ajoin, kun taas hän duunailee vielä jotain ihan muuta, kun minusta pitäisi olla jo menossa. Kun hän joskus lähtee aamulla kouluun ilman minua (minulla on ollut näissä ensimmäisissä jaksoissa aamuhyppyjä) pelkään aina, että hän myöhästyy bussista.
Ei minulla kyllä ole mitään itseään meikkaavia ja ulkonäköään tarkkaan miettiviä poikia vastaan, ei vain ole sellaista poikaystäväkseni sattunut. Täällä päin sellaisia tosin ei ole yhtään, kaikki taitavat olla ihan vain hevareita.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2008 09:58
Kyllä panostaa, ostaa säännöllisin väliajoin uusia vaatteita, naamarasvoja, tuoksuja jne. Tykkään hirveästi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2008 21:45

Lainaus: HepZusi

Jos menen bileisiin saattaa meikkeihin, hiuksiin sekä vaatteisiin mennä jopa 1,5h aikaa etenkin,

Ihan hirveän kauan! Mullakaan ei mene kuin ehkä puoli tuntia, jos sitäkään. jos mun jätkällä menis puoltoista tuntia niin s-tana, sais kyllä juhlia yksinään!

En henkilökohtasest tykkää yhtään siitä, jos miespuolinen viettää peiliä tuijottaessa aikaa yhtään enempää kuin viis minsaa. Okei, parran ajaminen ynnä muu sallitaan, mutta mikään feminiinisempi kosmetiikka, pois mun miehestäni!

Mun kundini on täydellinen ilmankin.

olen sovinisti.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2008 21:52

Lainaus: Cata

En henkilökohtasest tykkää yhtään siitä, jos miespuolinen viettää peiliä tuijottaessa aikaa yhtään enempää kuin viis minsaa. Okei, parran ajaminen ynnä muu sallitaan,

Mua ei haittaa, jos menee peilin edessä yli viis minuuttia (ei yleensä mee), mutta jos liikaa laittautuu, se häiritsee. Tai jos miehellä menee peilin edessä tai asua valitessa kauemmin kun itellä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2008 21:57

Lainaus: pikkumyy

Tai jos miehellä menee peilin edessä tai asua valitessa kauemmin kun itellä.

minähän en tälläytyvää miestä odota! <;
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2008 22:25

Ihan hirveän kauan! Mullakaan ei mene kuin ehkä puoli tuntia, jos sitäkään.

Joo no täytyy sen verran korjata, että toi on tosiaan se maksimi mitä olen saanu käytettyä ja ongelma oli sillon vaatteiden sopimattomuus. Raskaamamtkin meikit saa naamalle ihan jossai 20 minuutissa.

Mun kundini on täydellinen ilmankin.

Niin se minunki parempi puolisko sanoo, mutta ei se suutu jos laittaudun.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit