Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Panostaako poikaystävä ulkonäköönsä?

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.02.2008 21:41
Minun poikaystäväni on tavis, mutta ei se haittaa, kuitenkin on minun oma mussukka *imelyys* Ihan tyylikkäästi tuo pukeutuu mutta ei hirveästi muuten kiinnitä huomiota ulkonäköönsä
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2008 12:24

Lainaus: Cata

No, mun mielestä tässä on kyse siitä, että HARVA MIES osaa meikata.

Ei kaikki naisetkaan, jotka meikkaa, osaa. Kyllä se pitäs kaikkien meikkaavien harjotella ja osata. Kyllä meihet voi mun mielestä meikata siinä missä naisetkin.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 17:04
Ei kukaan opi meikkaamaan ellei opettele.
Minun mielestäni meikkaavat miehet ovat aivan ihania,enkä ymmärrä miksi meikkiä pidetään "naisten-juttuna",koska sitä se ei ole.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2008 23:19

Lainaus: Deadboy

Lainaus: blood
Meikkiin ei koskisisikaan, tosin tuo ei haittaa. Mä olen meidän talouden ainut nainen - joka sopii mulle.

Liittyikö nuo asiat kenties yhteen? Jos näin on niin siinähän taas kerran tulee tuo näkemys meikkaavista miehistä naismaisina. No ihan vapaasti mutta en ihan uskonut että täällä(kin) esiintyy noin rajoittuneita käsityksiä estetiikasta.

Pointtini asiassa oli, että tahdon olla talouden ainut nainen - jolla tarkoitan stereotypiaa naisista yleensä, toisin sanoen turhamainen, seisoo peilin edessä kauan ja saa aina odottaa. Mulla ei ole ongelmaa mikäli mies meikkaa - kunhan se ei sitä tee kauemmin kuin minä. Tai jos tekeekin, niin ei sitten ainakaan mun vessaa varaa

Ja ne herneet saa kaivaa sieltä nenästä pihalle, ei kai kaikkea täälläkään oteta niin vakavasti.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.02.2008 23:27
^No okei mä myönnän että tulkitsin vähän väärin.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 13:49
Kyllä oma poikaystäväni aina sille päälle sattuessaan panostaa ulkonäköönsä -eli varsin usein. Meikeistä hän ei nyt niin ole innostunut, mutta sitten vaatteissa hän on ehdoton. Onneksi ei kuitenkaan tarvitse odottaa puoltakaan tuntia kun ollaan lähdössä jonnekin, että hän saa ratkaistua ottaako mustat vai valkoiset sukat ja sopivatko ne nahkahousujen kanssa kuinka hyvin. Minua taidetaan silti joutua enemmän odottelemaan

Eli siis kyllä panostaa, mutta ei rasittavuuksiin asti
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.02.2008 03:10

Lainaus: pikkumyy

No, mun mielestä tässä on kyse siitä, että HARVA MIES osaa meikata.

Ei kaikki naisetkaan, jotka meikkaa, osaa. Kyllä se pitäs kaikkien meikkaavien harjotella ja osata. Kyllä meihet voi mun mielestä meikata siinä missä naisetkin.

Niinkuin tuossa nyt jotain osaamista olisi. Jokainen mies osaa tehdä tuollaisen naurettavan helpon asian aivan siinä missä nainenkin. Enemmänkin ongelma on siinä, että harvalla ihmisellä - oli sitten mies tai nainen - on riittävästi tyylitajua ja ymmärrystä siitä, mikä on tyylikästä, oli kyseessä sitten meikki tai vaatetus.

Se, että miehiä sanotaan osaamattomiksi meikkaamisen saralla, liittynee varmaankin siihen, että miehet sitä vähemmän harrastavat. Se ei kuitenkaan ole sukupuolisidonnaista. Mieskin osaa meikata, jos haluaa osata. Se ei suorituksena ole vaikeaa.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2008 11:25

Lainaus: Ximmo

Se, että miehiä sanotaan osaamattomiksi meikkaamisen saralla, liittynee varmaankin siihen, että miehet sitä vähemmän harrastavat. Se ei kuitenkaan ole sukupuolisidonnaista. Mieskin osaa meikata, jos haluaa osata. Se ei suorituksena ole vaikeaa.

tuo oli todella hyvin sanottu.
By to way.. tuli mieleen sekin että kuinka moni nainen tosissaan panostaa omaan ulkonäköönsä. Sellasiakin tapauksia löytyy jotka eivät sitä tee.
En kyllä ymmärrä miksi tälläinen keskustelu on edes perustettu joka kohdistuu pelkästään miesten ulkonäköön..?
Olis ihan jees jos olisi sellainen keskustelu kun, panostaako tyttöystäväsi ulkonäköön?
Innolla lukisin että mitäs sieltä paljastuisi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2008 11:28

Lainaus: Ximmo

Toihan on sanomattakin selvä asia.
Mulla vaan ei oo tullu sellaisia meikkaavia miespuolisia vastaan, jotka ois näyttäneet uskottavilta. Suttuiset kajaalit ei näytä hyvältä naisellakaan. Ja no, mun mielestä miehelle riittää pelkkä vaatimaton rajaus silmille ja varjostukset. että ei mitään draq queen-maskeerauksia, ellet satu olemaan draq queen.

Yeah, olen sovinisti, sanoinko jo?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.02.2008 11:33

Yeah, olen sovinisti, sanoinko jo?

Se siitä tasa-arvoisuudesta ja kaikkien hyväksymisestä goottipiireissä, jota hehkutettiin peräti schatten-magazinessa joskus..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit