Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.04.2008 15:56

Lainaus: MissLaura

Luvatun 4 viikon sijasta meni 10 viikkoa ja sinä aikana tuli monta lupausta että postittaa ihan heti, ihan kohta, vielä hetki, juu ihan kohta....
Hyvityksiä toki tuli mutta noista katteettomista lupauksista jäi p*skanmaku suuhun. Ei pitäis luvata että postittaa jos ei oikeasti ole postittamassa tuotetta.
Nyt sitten korsetti tuli ja osa luista on jopa 5cm liian lyhyitä! P*rkele!
Korsetti on toki ihana mutta vastedes tilailen muualta.

Oliko luut molemmista päistä 5cm liian lyhkäsii? Yleensä luyut on lyhyempiä suunnastaan sen 1cm etteivät heti puske ulos.
Toi on inhottavaa että luvataan postittaa ja sit ei tuu. Itse aikoinaan taistelin Rorasahin kanssa samasta asiasta. Tätä en sano pahalla, mutta onhan se kökköä odotella vaatteita kun luvataan että tulee.
Oliko korsetti ihan hyvä muuten?
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: blood
  • Lähetetty: 29.04.2008 16:29

Lainaus: Cherise

Ite oon ostanut Röda tradenilta (sori täs näppiksessä ei oo ruottalaista oota) semmosen 30m pakan joka maksaa euroissa vajaa 50€ eikä postikulutkaan päätä huimaa.

Pystyykö noilta kyselee englanniksi? Ruotsi ei taitu sitten yhtään
Muoks. Mistäs tuolta pääsee tuotteita katselemaan?

Mä sain aloitettua tuon vaatteiden alle tulevan korsetin. Tai no, käytän sitä kyllä varmaan vaatteiden päälläkin, mutta en laita eteen plansettia, joka normisti näkyy vaatteiden alta. Päälliskangas on mustaa satiinia, vuoreksi kaksinkertainen puuvilla, ja 14kpl metalliluita tulee. Lähinnä laitan tohon eteen ja sit taakse, metallispiraalia kun ei nyt tällä hetkellä ole, niin sivuihin ei tule sitten mitään. Tosin tällä ei kiristellä kuin 8cm vyötäröltä, tarkoituksena vain saada pikkuisen siloiteltua tuota masua. Seuraavaan tuleekin sitten plansetti, 10-12 metalliluuta ja 4-6 spiraalia. Ja tarkoituksena tällä olisi kavennella noin 15cm vyötäröltä.

Otatteko muuten miinusta ollenkaan omiin korsetteihinne lantiolta taikka yläreunasta (rinnan alle tulevissa)? Mä tein kerran sen virheen, että otin 4cm pois ylä- ja alareunasta (omista mitoista poistoa), enkä saa vedettyä tota sit kunnolla kii. Tosiaan kun ei mulla ole mitään kiristeltävää yläreunassa, paitsi kylkiluut, joka ainakin mulla tekee vaan kipeetä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.04.2008 18:32

Lainaus: MissLaura

Luvatun 4 viikon sijasta meni 10 viikkoa ja sinä aikana tuli monta lupausta että postittaa ihan heti, ihan kohta, vielä hetki, juu ihan kohta....

Ikävää. Minulle tuli aikoinaan tarkalleen siinä luvatussa neljässä viikossa. Ikävää jos tekee rorasahit tuo firma..

Lainaus: blackraven

haluisin itekki korsetin ommella.. mistä te ne kaavat? itekkö piirrätte, ja löytyykö mistään semmosiin ohjeita?

Netistä löytyy eri ohjeita yhdistelemällä ja soveltamalla ihan hyvät ohjeet. Täällä oli joku topic jossa näitä käsiteltiin, en jaksa alkaa etsiä... Kuitenkin. Etsi itse.

Lainaus: blood

Otatteko muuten miinusta ollenkaan omiin korsetteihinne lantiolta taikka yläreunasta (rinnan alle tulevissa)?

Otan lantiolta etusaumoista pois, muuten tuppaa jäämään ikävästi törsöttämään masusta. Tissit tahtovat jäädä puristuksiin jo muutenkin, olen tavannut jopa lisätä vähän rinnanympärykseen, tulee muuten sellainen ruma lyttyefekti (isot tissit..).
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • • Muokkasi: blood
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:10
Mä en ymmärrä tota, että miksi firmat kusee maineensa sillä, että ottaa töitä mitä ei ehdi tehdä.. Mä en ainakaan ikinä kyllä lupaa tarkkaa päivää, vaan että on esim. viikolla 22 valmis, tai kysyn että onko kiire, ja jos ei niin lupaan parin viikon mariginaalilla valmiiks.

Melkein korsetti on valmis Näyttää hyvältä, tosi pelkistetty malli, mutta se siitä tekeekin nätin. Ei mitään tikkauksia tms. Enää uupuu sirkat ja kanttaukset ylä- ja alareunoista.

Muoks. Joo, itse piirrellään kaavat, en luota mihinkään valmiskaavoihin, ne kusee aina jostain.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Cherise
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:39

Pystyykö noilta kyselee englanniksi? Ruotsi ei taitu sitten yhtään
Muoks. Mistäs tuolta pääsee tuotteita katselemaan?

Kyllä se omistaja osaa myös englantia, jos mailia laittaa. Luut lötyy vasemman puoleisesta alasvetovalikosta -> tillbehör -> fjäder
plansetit -> planchetter

Otatteko muuten miinusta ollenkaan omiin korsetteihinne lantiolta taikka yläreunasta

Rinna alta ei kannata paljoa ottaa, koska eihän kylkiluita saa vedettyä kasaan. Sen verran mitä nyt haluaa jättää auki. Lantiolta en ota yhtään poistoa, koska kiristettäessä ihan kunnolla sisuskalut liikkuvat jonkin verran alaspäin, joten niille olisi syytä jäädä tilaa korsettiin, voi tulla muuten tukalat oltavat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2008 14:40

Lainaus: Cherise

Rinna alta ei kannata paljoa ottaa, koska eihän kylkiluita saa vedettyä kasaan.

Eikös se vyötärön kapeneminen tuohon perustu. Tosin vain alimmat taipuvat. Mitä ylemmäs mennään, sitä jäykempiä kylkiluut ovat.

Tulipa tässä mieleeni, että minkämallisia korsetteja yleensä kasaatte? Siis että minkälaisen vyötärön sillä saa aikaan, ampparin, tiimalasin, ice-conen? Vai oletteko ollenkaan miettinyt tuota asiaa.
Kirjoittanut: angruu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.05.2008 16:54
Hei kaikki!! Illusion Costumes avaa ateljeen Tampereelle 1.6.2008 Tarkempaa informaatiota illusionC:n kotisivuilla myöhemmin! Sillä välin voitte maistella esimakua tarkkailemalla Indican uuden singlen Pahinta tänään - musiikkivideota johon Illusion Costumes suunnitteli ja toteutti puvustuksen!! Video ilmestyy hetkellä millä hyvänsä ja se linkitetään välittömästi Illusion Costumesin kotisivuille. URL

Ollaan yhteydessä!!
Ystävällisesti, Anne-Mari Pahkala
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2008 17:16
Ostin tänään ensimmäisen kunnollisen kokokorsettini

Aitoa kiinakuvioitua silkkiä, punamusta, olkaimet, käsintehty Saksassa, plansetti, teräsluut... Hintava oli ja Morticiasta ostin, mutta oli pakko saada Toivottavasti kestää.

muoks: mutta on näemmä sellaisenaan liian paljastava, koska minulla on liian pieni rintavarustus, ehkäpä. Mokoma vain vetää irstaan näköisesti minut ruttuapinaksi, eli taidankin laittaa paidan alle lakkiaisiin D:
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:28
onko jollakulla kokemusta että kun backstreetillä on mielestäni nätti vyötärökorsetti että vaikka siinä kuvauksessa sanotaan että kestää voimakasta kiristystä niin uskaltaako semmoisen ostaa kiristyskorsetiksi kun oli niinkin edullinen hinta kuin vähän alle 100 € ?
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:38
darkAngel tarkotatko sitä mustaa satiinista harmaalla kuviolla?
Mulla on se semmoinen ja kyllä se ihan suhteellisen tukevalta tuntuu, että pitäis sillä saada pois khyllä ainakin jonkinverran. Senteistä en tiije vielä ko en oo montaa päivää ehtiny pidellä ja kiristellä
Sehänon ihan se vastaava kui "normi" musta satiinivyötärökorsetti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit