Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Korsetti (osa 2)

• Vastaa
Minä haluan tuon!!! On ehkä vähään aikaan ainut korsetti joka on sekä aiheuttanut välittömän mulletoi-tunteen että tulisi oikeasti tarpeeseen. Eipä vaan ole rahaa...no, joulu on tulossa.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Yhyy.. Miks ihmeessä korsetit maksaa niin mielettömiä?? No juu, tiedän kyllä miksi maksavat. Tekis mieli tilata joku ihana kokokorsetti, mutta ei mitään käryä materiaalista. Nyt omistan Mortician liituraitakorsetin ja kaverin tekemän PVC-korsetin, molemmat kokokorsetteja. PVC-korsetti niin unelma ettei ole tosikaan, todella kestävä ja napakka. Haluisin uuden vyötärökorsetin, niissä vaan ongelma etten tiedä mitä laitan sinne alle O.o Plus että ne ei tunnu kivalta päällä, mikäköhän siinäkin sitte on.. Alkaa selkä särkemään kun niitä pitää kauemmin päällä. Ainakin mulla Mortician korsetti oli vallan mainio kunnes sen sitten myin eteenpäin, ei ollut vielä taipunut mun vartalon mukaan niin uskalsin pistää myyntiin

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Vastaa
Ostin juuri TRE:n backstreetista luuttoman mut kuitenkin kiristävän kokokorsetin, jossa on pvctä, pari remmiä ja punasia tähtiä ja kissanpäitä tosi makee. Omistan kans pari muuta, vois huvin vuoks ottaa kuvat niistä joskus.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Itsellänikin on ongelmana tuo: mitä laitan vyötärökorsetin alle O.O

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa

Lainaus: Mina

Plus että ne ei tunnu kivalta päällä, mikäköhän siinäkin sitte on.. Alkaa selkä särkemään kun niitä pitää kauemmin päällä.

Korsetti ei ole silloin ollut oikean mallinen sinulle. Tarkoitan siis omakohtaisia mittoja, en vyötärökorsetti/kokokorsetti mallia. Vaikka tokihan saattaa olla että vyötärökorsetti ei tue selkääsi yhtä hyvin kuin pidempi kokokorsetti -> särkyä. Mutta ennemmin veikkaan huonosti istuvaa mallia.

Lainaus: Jasmine

mitä laitan vyötärökorsetin alle

Mikä tahansa paitahan periaatteessa näyttää hyvältä kunhan on tyylillisesti sopiva. Perus mustan kanssa käy kaikki. Itse tykkään käyttää kauluspaitoja ja paitoja joissa on erikoinen pääntie. Mitään nyörillistä tms. ei kannata laittaa (eikä varmaan tule ensimmäisenä mieleenkään piilottaa näyttävää vaatetta alimmaiseksi), yksityiskohdat kun pidemmän päälle painavat, ja sitäpaitsi mielestäni korsetin alta pilkistävä nyörityksen pätkä on naurettavan näköinen. Ihan perus trikoopaidat ovat parhaita korsetin alla, ja niistäkin saa näyttäviä koruilla ja tyylikkäällä kureliivillä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Jasmine

mitä laitan vyötärökorsetin alle

Ihoa myötäilevä paitapusero, ehdottomasti. Ja kolme ylintä nappia auki! Muuta en oikein osaa käyttää. Perustrikoopaita saattaisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

"Inter mortuos mortem expectans"

• Vastaa
Kylhän ne kautta aikain on naisia kiristänyt, ei niitten käyttöä turhaan lopetettu Jos joku löytää korsetin joka ei missään vaiheessa (edes istuessa) tunnu hankalalta päällä, närästä tai kiristä, tuun soittamaan fanfaarin takaperin.

Lainaus: Natassja

Perustrikoopaita saattaisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

Kannatan, mulla on yleensä ihan normaali musta/korsetin väriin sopiva paita alla. Talvella pitkähihainen, kesällä lyhythihainen.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Olen tehnyt syntiä ja ostanut halpiskorsetin Morticiasta -kyllä, se surullisen kuuluisa satiinikorsetti Kyseinen vyötärökorsetti ei tee hyvää selälle, selkälihakset jumittuu ja tulee alaselkäsärkyä 60min käytön jälkeen.
Lieventävänä asianhaarana kerrottakoon ettei korsetti tule käyttöön vaan kuvauksiin jonka jälkeen se nostetaan kaapin hyllylle koristeeksi
Ensin tiedossa julmettu kustomointi, painatusta ja tilpehöörin kiinnittelyä.
Saa nähdä tuleeko tästä mitään vai lentääkö korsetti suorilta korsettien taivaaseen, rahat kankkulan kaivoon ja kuvaukset siirtyvät hamaan tulevaisuuteen no, eipäs olla negatiivisia. Voin poustata kustomista kuvia kunhan valmistuu mikäli immeisiä kiinnostaa.

-set the world on fire-

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

Kylhän ne kautta aikain on naisia kiristänyt, ei niitten käyttöä turhaan lopetettu

Kyllä niiden käyttö lopetettiin aivan turhaan!

Mulla on itse asiassa yksi korsetti, joka alkaa tuntua hankalalta vasta kymmenen tunnin kohdalla. Se on aika hyvin valmiskorsetilta. Kyseessä on Mortician kakkoslaadun korsettien edeltäjä, ykköslaatuinen sellainen ja materiaalina pvc.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Kun löytäskin Morticiasta ykköslaatusen vyötärökorsetin.. Se kakkoslaatuinen vyötärö oli aivan kamala, tästä syystä kokokorsetit kunniaan

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird, Kisse). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!