Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Korsetti (osa 2)

• Vastaa

Lainaus: Mina

Kun löytäskin Morticiasta ykköslaatusen vyötärökorsetin.

Tähän on yksinkertainen vastaus: jos ykköslaadun korsetit eivät jäisi hyllynkoristeeksi ja kakkoslaatuiset myisi kuin halpa saippua, Morticiassa varmasti myytäisiin edelleen niitä parempilaatuisia. Turha kitistä kaupan suuntaan, kun enemmistö ostaa kuraa (joka on muistaakseni vain 30 ee halvempaa... turhaa, niin turhaa...).

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Mulla on itse asiassa yksi korsetti, joka alkaa tuntua hankalalta vasta kymmenen tunnin kohdalla.

Höh, minulla ei olekaan kuin sellaisia korsetteja jotka alkavat tuntua hankalalta vasta >12h käytön päälle. Paitsi tietty jos itse on ollut niin urpo että on mennyt syömään tai juomaan itsensä turpeaksi ja olo on siksi hankala, taikka jos on kiristänyt hieman enemmän kuin raja sallisi. Silloinkin lievä ahdistus tosin tulee vasta tunnin tai parin päästä.
Mutta, käytänkin vain minulle mitoitettuja, joten olen kai jäävi sanomaan?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Mutta, käytänkin vain minulle mitoitettuja, joten olen kai jäävi sanomaan?

Kyllä!! Me tavalliset rahattomat ja taitamattomat joudumme tyytymään nätteihin mutta perskeles niin epämukaviin kapistuksiin.

• Vastaa
Iltaa. Ensikertalainen täällä huutelee. Miulla on sellanen ongelma että en löydä tarpeeksi pientä korsettia mistään. Vyötäröni on nyt 63cm, joten kaiken järjen mukaan pitäisi löytää 50cm korsetti! Nyt pienin joka netistä on tullut vastaan on ollut 55cm, ja se on vielä liian suuri. Onko siis ainoa vaihtoehto teettäminen vai onko jossain internetin syövereissä kauppa josta löytäisi pieniä vyötärökorsetteja?

We are slow dancing in a burnin' room

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Kyllä!! Me tavalliset rahattomat ja taitamattomat joudumme tyytymään nätteihin mutta perskeles niin epämukaviin kapistuksiin.

No ei se niin kalliiksi tule teettää kun käyttää hyväkseen alan oppilaitoksia. Minunkin koulussani eräs tyttö teki korsetin asiakkaalle, hintaa tuli 55e.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Miten näihin oppilaitoksiin saa yhteyttä jos ei ketään entuudestaan tunne? Saako esittää toiveita ja mitä sitten jos jälki on psk?

• Vastaa
Soittaa johonkin läheiseen oppilaitokseen ja tiedustelee. Asiakas saa (ja on toivottavaakin) tietty esittää omia toiveita ja mieltymyksiä, siihenhän meitä koulutetaan. Opettajat teetättävät työn kyllä niin monesti uusiksi että se on priimatavaraa, juostenkustua ei asiakkaalle anneta (ainakaan meidän koulussa). Jos oppilas pilaa sinun maksamasi materiaalit, ostaa hän omaan laskuun uudet, joten sitä pelkoakaan ei ole.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Onhan Morticiassa niitä surullisenkuuluisia satiinivyötärökorsetteja koossa 51 cm (köhköh, ja minulla niitä on 3 ).

Tietysti teettämällä saa oikean kokoisen ja vaikkapa uniikinkin mallin, jos vain löytää hyvän tekijän.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Kaveri haluaisi korsetin En vaan osaa sanoa sille oikeaa kokoa -.- mun 61:nen kyllä näytti niin liian pieneltä että huh... H'n siis omistaa hieman enemmän mahaa kuin minä

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa

Lainaus: Jasmine

En vaan osaa sanoa sille oikeaa kokoa -.- mun 61:nen kyllä näytti niin liian pieneltä että huh... H'n siis omistaa hieman enemmän mahaa kuin minä

Mittanauha käteen ja mittaamaan. Tai menee liikkeeseen (jos siis aikoo jotain mortician tms. valmiskorsettia) ja pyytää myyjältä apua.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.