Gootti.net

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.03.2010 22:49
Okei, Burleskan halpiskorsettini päätti puskea kaksi etummaista luuta lopullisesti ulos. Otin ne suosiolla pois ja kappas, korsetti on ehkä parempikin kuin ennen! Taipuminen sujuu helpommin, mutta tuolla saa kuitenkin edelleen kiristettyä mukavasti. Kunhan tuo hajoaa lopullisesti pois alta niin saan syyn tilata uuden korsetin.

Corsets-uk, onko kenelläkään kokemuksia laadusta/toimitusajoista/asiakaspalvelusta? Olisin kiinnostunut tilaamaan, mutta hyvä korsetti tuolla hinnalla kuulostaa aivan liian hyvältä. Tosin ei minulla ole varaa yli sadan euron vaatekappaleeseen, joten johonkin on tyydyttävä. :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2010 23:43
Tuosta Corsets.uksta on keskustelua Ministry of Burlesquen foorumilla. Näköjään hintaansa nähden ihan hyviä, mutta kun hinta on tuo niin eipä sitä paljoa voi odottaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 03.03.2010 22:04

Lainaus: Piiskansiima

mutta kun hinta on tuo niin eipä sitä paljoa voi odottaa.

Hinnanhan voidaan katsoa olevan myös 119e joissakin Corset-Uk:n korseteissa, sillä Morticiassa ja Blackgroupissa on myyty/myydään samoja 119e hintaan. Tässä taas huomaa, että kaikki vaatteet kannattaa todellakin tilata ulkomailta, saa huomattavasti halvemmalla.

Itse ajattelin tässä lähiaikoina laittaa tilausta tuonne Corsets-UK:n, ja mikäli aikomukseni toteutuu, niin kerron toki millainen tapaus oli. Minullakaan ei kyllä ole mitkään suurensuuret odotukset, varmasti aivan perusvalmiskorsetteja, mutta minä olen nykyään niin laiska korsettienkäyttäjä, että en viitsikään laittaa montaa sataa euroa vaatteeseen, jota käyttäisin harvoin.

Minulla on muuten tämä korsetti(toppi), ja siinä ei siis ole vuorta, kangas on melko ohutta, luut taipuisaa muovia ja plansetti aika huonolaatuinen (kapea, taipuisaa metallia). Että jos joku katseli osastosta "boned corset" korsettia itselleen, niin kannattaa varautua siihen, että ne ovat todellakin vain kevyestiluutettuja eivätkä tarkoitettu minkäänlaiseen kiristelyyn. Tuo omani on kyllä palvellut loistavasti juhlatoppina, jollaiseksi sen ostinkin, mutta muuhun siitä ei ole.
  • Lähetetty: 04.03.2010 00:46

Lainaus: Faith Black

Itse ajattelin tässä lähiaikoina laittaa tilausta tuonne Corsets-UK:n, ja mikäli aikomukseni toteutuu, niin kerron toki millainen tapaus oli. Minullakaan ei kyllä ole mitkään suurensuuret odotukset, varmasti aivan perusvalmiskorsetteja, mutta minä olen nykyään niin laiska korsettienkäyttäjä, että en viitsikään laittaa montaa sataa euroa vaatteeseen, jota käyttäisin harvoin.

Minäkin päätin tilata tuolta korsetin, sillä postareineen metalliluutettu underbust oli hinnaltaan noin n. 70 USD eli vähän päälle 50 euroa. Ei mikään kamala hinta, ottaen huomioon että noinkin hyviä kommentteja ovat saaneet ja Mortician kakkoslaadun härpäkkeet maksavat enemmän. Kaverini ostikin juuri Burleskan waspien, joka hajosi toisella käyttökerralla. Eipä ollut sekään mitenkään kiva tapaus. Burleskan korsetit tuntuvat muutenkin olevan aika heppoisia, omanikin (liituraitakorsetti josta olen tähänkin ketjuun selittänyt vaikka kuinka paljon) päätti tunkea etummaiset luunsa ulos. Eivätkä kyllä muutkaan luut ole mitään spiraaliluuta..

50 euroa toimivasta korsetista ei ole iso hinta, sillä sitä tulee käytettyä ehkä pari-kolme kertaa viikossa. Hintahan ei takaa laatua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.03.2010 20:21

Lainaus: DeadlyNightshade

Burleskan korsetit tuntuvat muutenkin olevan aika heppoisia, omanikin (liituraitakorsetti josta olen tähänkin ketjuun selittänyt vaikka kuinka paljon) päätti tunkea etummaiset luunsa ulos.

Olen tainnutkin jo aiemmin täälläkin tästä sanoa, mutta tosiaan, Burleskan korseteissa noiden teräsluiden päitä ei ole suojattu mitenkään katkaisemisen jälkeen, joten ne hankaavat kankaan rikki kohtalaisen helposti, niin kuin nyt tylppä teräs kovalla hankauksella tekee vahvemmallekin kankaalle ajan kanssa. Joillain muillakin merkeillä on tuota samaa vikaa. :/
  • Lähetetty: 04.03.2010 21:30

Lainaus: BronzeRain

Olen tainnutkin jo aiemmin täälläkin tästä sanoa, mutta tosiaan, Burleskan korseteissa noiden teräsluiden päitä ei ole suojattu mitenkään katkaisemisen jälkeen, joten ne hankaavat kankaan rikki kohtalaisen helposti, niin kuin nyt tylppä teräs kovalla hankauksella tekee vahvemmallekin kankaalle ajan kanssa. Joillain muillakin merkeillä on tuota samaa vikaa. :/

Muistelinkin jonkun sanoneen jossain, mutta en osannut yhdistää! Ne kaksi etummaista luuta menivät sitten kissan leluiksi, olipahan joku ainakin mielissään sen hajoamisesta. Pienellä vaivalla ja hinnanlisäyksellä olisi tuokin korsetti ollut kestävämpi, mutta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa..
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2010 15:44
Voi ei.. Olisi kai pitänyt lukea tämä ketju ensin.. Ostin tuossa muutama vko takaperin Burlesk-merkin satiinivyötärökorsetin. Toivottavasti tuo pahus nyt sitten kestäisi jonkun aikaa, on meinaan suht mukava päällä, mitä Mortician korsetit eivät ole koskaan olleet. Niistä saa kuin selkänsä kipeäksi..
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.03.2010 10:31
Päätin teettää itselleni vihdoinkin "oikean" korsetin ja varasin juuri ajan mittojen ottoon yms. Päätöstä tietty helpotti kun löysin kätköistäni tarkoitukseen sopivan kankaan. Nyt olen ihan täpinöissäni! Odotukset on korkealla.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.03.2010 10:42

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Päätin teettää itselleni vihdoinkin "oikean" korsetin

Saakos udella missä valitsit moisen teetättää?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2010 10:54
Oih Rakastuin miun uutukaiseen viikonloppuna. Niiiiin mukava päällä jne Itse meinasin teetättää häihin parin vuoden päästä hienon korsetin ::
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit