Gootti.net

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2010 18:29

Lainaus: Faery

Eli miten ne narut kannattais solmia?

Rusetille vaan, ja vetää ne niin että kaikki lenkit on saman mittaisia. Jos edelleen roikkuu, voi laittaa vielä toisen rusetin siihen päälle.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.05.2010 18:46
Kiitos BronzeRain. Mietin vain, että teenkö ennen rusettia alkusolmun vai heti itse rusetin? Minulla jää usein solmu roikkumaan jotenkin kummallisesti.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2010 19:44
No, solmun kanssa tulee tukevampi. Kannattaa painattaa sitä somella samalla kun tekee rusetin niin ei löysty ja jää roikkumaan.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.05.2010 20:36
Itse teen yleensä niin, että pyydän joko poikaystävää auttamaan tai kiristän hieman liian tiukalle ja sitten löysennän, kun solmu jää roikkumaan. En vain saa sitä itse kunnolla muuten.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.05.2010 14:45
Kiitos neuvoista. Ehkä nyt saan narut jotenkin järkevästi.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2010 19:01
Jei, meikä osti nätin mustan korsetin morticiasta, 10e
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2010 10:57
Phah, kiitti Mie vielä odotan sitä omaa korsettia, menee kuulemma maksimitoimitusaika. Joskus pohdin että miten vaikeeta se voi olla hakea joku prkl korsetti varastosta ja lykätä lippulappusten kanssa postiin se. Kele.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2010 17:06
Kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa sovittaan korsettia päälle Kuopion Hot Lipsissa. Ja korsetti tuntui ihan saatanan hyvältä päällä!!!!!!!!!! Ei ihme että monet gootit pitävät naurusta eiku korseteista Sillä todellinen goottihan ei naura julkisesti vaan todella pimeässä komerossa yksin ja hyvin teennäisesti Kiitokset Hot Lipsin Sadulle kuristusavusta! Kun seuraavan kerran olen varoissani rahani menevät kyllä korsettiin! NAM ja NAM!!!!!
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2010 17:32
En ole ajatellut pistää korsettia päälle ennen 16. ikävuotta mutta sekin lähenee nyt ja ajattelin kysyä...

Ajattelin että korsetista saa mieleisen jos ihan itse sen tekee, tottakai kaavojen ja hyvien ohjeiden avulla. Mutta kannattaako ensimmäiseksi korsetiksi kuitenkaan valita itse tekemää, vaikka kunnon luut olisi ja täysin ohjeiden mukaan tehty?
Luulen että järkevintä olisi ihan kaupasta/ ompelijalta hankkia mutta kysyisin nyt vain. Ensimmäisestä korsetista siis on kysymys.

Niin! Ja tiedän, että korsetin kanssa ei niin hyvin pelaa alahengitys. Onko ketään, joka osaisi sanoa, kuinka paljon korsetti tätä (alahengitystä) haittaa? Kun esim. omassa laulutyylissäni se on tärkeä tekijä. Eli otanko sitten korsetin pois kun laulan tosissani?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2010 20:22
Tarkoitat siis palleahengitystä Pallea ei pääse kunnolla laajenemaan kunnollisen korsetin kanssa, vaan korsettia käyttäessä hengitetän pääsääntöisesti keuhkojen avulla, eli ns. ylähengityksellä. Jos joku tietää enemmän, niin infotkaa ihmeessä Tuo on vaan kokemusperäistä

Itselläni ensimmäinen korsetti on ns. tuttu morticiasta hankittu satniininen vyötärökorsetti. Sillä lähin hakemaan sopivaa (kuten varmaan moni muukin henkilö). Näin näkee että onko oikeasti se korsetti sun juttus vai ei. Jos tuntuu hyvältä niin sitten vaan hankkimaan jossian vaiheessa kunnollista mittatilausta, jos/kun rahatilanne niin sallii.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit